Skriv noe om spilleren over ;)

DeletedUser

Guest
Just4Fun, medlem av Prey, en helt grei OD-A. Har en god mulighet til å gjøre det veldig bra :) Virker også som en oppegående kar på offentlige forumet :)!
 

DeletedUser

Guest
NikkoP/Kracked, god spiller, er i SUN, bra plassering og en veldig aktiv og hyggelig kar!
 

DeletedUser

Guest
Trym, en habil spiller som kan sitt. Har en grei plassering, med sun som nabo :)
 

DeletedUser

Guest
Zeanil; grei samling på byene og virker som en oppegående spiller. noe lav ODT, men det kommer seg vel etterhvert :)
 

DeletedUser

Guest
Kracked: 130-40k poeng, godt samlet. Grei ODA, men med så mange poeng synes jeg du burde hatt mye mer, gratis byer med andre ord. Han er i stammen SUN, hvilket er vel og bra. Koslige folk som vet å spille. Tror nok vi får se mer til denne karen om SUN klarer å ta imot det enorme presset de har fra alle kanter.

Skal legges til at du er flink til å skrive bra poster på forumet.

------

Just4Fun, medlem av Prey, en helt grei OD-A. Har en god mulighet til å gjøre det veldig bra :) Virker også som en oppegående kar på offentlige forumet :)!

Joda, jeg skal bare klare å bryte ned etterstad fronten :mad: han er som en nål som stikker rundt på hele kroppen min!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
just4fun. oppegående fyr som kan sine ting. Håper du tar Etterstad snart :cool:
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
egentlig har jeg mest lyst til å skrive om personen under meg, da. Men det går jo ikke i og med at jeg ikke vet hvem han er enda å da får jeg vel bare følge flokken, gjøre som alle andre enn hvor kjedelig det er... Han over meg, øh... er sikkert flink i TW:D
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Middels stor spiller som sikkert har mere inne. Ønsker han også en god sommer :)

Aktiv på forumet er han også :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Eyoh liker ikke å bygge mur, men jeg liker å gjøre det for han. Han er forresten meget dyktig i forsvar og jeg har likt veldig godt å spille sammen med han de gangene jeg har fått anledningen. :)
 

DeletedUser

Guest
Glitter: Ser ikke ut som aktiviteten er på topp på v5, da jeg vil tro hun ville vært høyere oppe hvis hun virkelig ønsket det ;)
Veldig flink til å skrive bra og saklige innlegg her på forumet.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ebbern er en strålende, og noe undervurdert spiller. Vært noe uheldig med enkelte ting i startfasen, men har absolutt potensialet til å bli blant de største på V5. En veldig lojal spiller som man kan stole på i alle situasjoner. Med aktivitet på nåværende nivå kommer Ebbern til å nå langt her også.
 

DeletedUser

Guest
Ebbern er en strålende, og noe undervurdert spiller. Vært noe uheldig med enkelte ting i startfasen, men har absolutt potensialet til å bli blant de største på V5. En veldig lojal spiller som man kan stole på i alle situasjoner. Med aktivitet på nåværende nivå kommer Ebbern til å nå langt her også.


Villa har jeg hatt mye kontakt med, og jeg liker det veldig godt :) Hyggelig og aktiv spiller, har full kontroll i området sitt nå... Tror vi kommer til å se mer av Villa i løpet av v5 :) Syns synd på de som prøver å ta han ut, jeg har prøvd på en annen server og klarte det ikke :p
 

Phsykes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
NikkoP

NikkoP er en aktiv og dyktig spiller!
Garantert at vi får se masse av han fremover! : )
 

DeletedUser

Guest
phsykes er en av dem som vokser raskest på hele v5 og vil nok holde seg høyt oppe så lenge han gidder :)
 
Topp