SKYPE - Virus

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Ja, nå har jeg fått virus av en annen på skype.
Det sendes rundt til alle kontaktene mine hvert 40 minutt.
[13:21:21] John: hei er dette din nye profil bilde? http://goo.gl/UPhHf?img=smauset ... at alle som har skype ikke klikker på dette.
 
Sist redigert av en moderator:

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
bare for å informere: linker som har .tk etter seg er også keylogging, har møtt på det før, men aldri kommet borti å klikka på det ;)
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
ble selv tilsent den, men lot være å trykke.

Den ble sendt fra en kompis sin profil, men da jegs purte ha om linken etterpå, så visste han ikke hva jeg snakket om.
det viste seg senere at han også hadde trykket innpå en slik link.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Tror det er greit å trykke på den, men ikke laste/åpne den (kommer sånn vindu opp). Var iallefall sånn oss meg.

Uansett så anbefaler jeg dere ikke å trykke på linken, kan hende at jeg tar feil.
 
Sist redigert:

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Går fort rundt den der. Men sensurer linken her på forumet, er ikkje lov til å vise til sider med virus her på forumet ;)

Har alt fått tilsendt ein del no, berre husk å bruke antivirus folkens :)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
bilder som slutter på .scr eller .rar, ikke åpne!! eller linker til mediafire
 

DeletedUser

Guest
Eg fekk john :/ trykte på det men for rett utigjen ! so folkens asso vis dåkke fe sånn ta mej so ja :/
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
bare for å informere: linker som har .tk etter seg er også keylogging, har møtt på det før, men aldri kommet borti å klikka på det ;)

Det er vell ikke helt sant. .Tk er gratis dominer som kan brukes av alle til feks hjemmesider o.l og er like mye virus som feks .no .com .se osv. At enkelte .tk sider er virus kan stemme, men ikke alle :)
 
Topp