Slik skal *Rome*s nye leder skal slanke stammen

Reaksjonspoeng
1
Er da ingen grunn til å ha respekt for noen i *Rome*...eneste grunnen til at tråden er teit er vel pga at Reisverket faktisk gadd å prate med han+at convoen er kjedelig.

Hehe, Rome er noen jeg ikke har stor respekt for, men lederkaren i førsteposten virker faktisk ganske mye smartere enn en gjennomsnitlig romer.

Vet ikke om convoen egentlig er kjedelig, gadd nemlig ikke lese gjennom alt. Noe som sier sitt :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, Rome er noen jeg ikke har stor respekt for, men lederkaren i førsteposten virker faktisk ganske mye smartere enn en gjennomsnitlig romer.

Vet ikke om convoen egentlig er kjedelig, gadd nemlig ikke lese gjennom alt. Noe som sier sitt :p

Står faktisk i reglene at man skal lese hele tråden før man poster så da synes jeg du burde gjøre det.:cool:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Der var Rome blitt historie. Fremdeles folk som synes det var feil av meg å informere om at dette var deres nye leders intensjon??
Snakk om å føre sine medlemmer bak lyset!
 

DeletedUser

Guest
Der var Rome blitt historie. Fremdeles folk som synes det var feil av meg å informere om at dette var deres nye leders intensjon??
Snakk om å føre sine medlemmer bak lyset!

Uansett hva som er skjedd så syns jeg det er LAVMÅL og kopiere private samtaler inn i fellesforum, ja, så ja...jeg syns det var feil å legge det ut på felles - om du ville gi beskjed om dette så kunne du ha sendt en post til en av de andre i stammen der, eller de allierte...

Så ja, jeg syns det er feil, og det er å gå langt over streken.



:)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg er helt uenig. Når noen får vite at en nyvalgt stammeleder har som intensjon å ødelegge stammen og føre så mange lojale spillere bak lyset, så har samtlige i v3 rett til å få vite dette.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er helt uenig. Når noen får vite at en nyvalgt stammeleder har som intensjon å ødelegge stammen og føre så mange lojale spillere bak lyset, så har samtlige i v3 rett til å få vite dette.

Helt klart..
Buste et internraid er aktuelle news og av interesse
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg er helt uenig. Når noen får vite at en nyvalgt stammeleder har som intensjon å ødelegge stammen og føre så mange lojale spillere bak lyset, så har samtlige i v3 rett til å få vite dette.

Hvorfor skal vi få vite det?
Så vi kan hate lederen?

Jeg tror du har misforstått litt.
Vi trenger ikke vite hvilken frigjøringshelt du er.
Rome trenger å vite det.
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
så sant så sant, du kunne jo selv tatt ansvar og bare videresendt til flere rome spillere?:rolleyes:
 
Topp