Slutter med TW.

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hei!

Jeg har i dag bestemt meg for at jeg skal slutte med alt som har med TW å gjøre.

Dette grunnet at stammen jeg har jobbet med i mange, mange uker nå ble ødelagt takket være en idiot.

Alle mine kontoer her vil bli satt til sletting så fort jeg har sagt fra til mine venner, og da vil jeg ikke komme tilbake her.

Jeg ønsker alle lykke til videre både i spillet og i det virkelige livet.

Mvh
Marium0505
 

DeletedUser

Guest
Lykke til marium!:D
 
Sist redigert av en moderator:

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Til trådstarter så vil jeg si lykke til i det virkelige liv :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lykke til videre i det virkelige liv, selv om jeg ikke kjenner deg :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
har så vidt hørt om deg, veit ikke så mye om deg
men lykke til! ;)

hvem vet, kanskje du dukker opp her igjen om en stund

vanskelig å slutte med dette spillet :eek:
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
har så vidt hørt om deg, veit ikke så mye om deg
men lykke til! ;)

hvem vet, kanskje du dukker opp her igjen om en stund

vanskelig å slutte med dette spillet :eek:

Fra hvor?

Det er fult mulig at jeg dukker opp. Men for øyeblikket trenger jeg og slappe av litt fra alt slite med dette.

Har vært mye som har ødelagt spillerlysten min de siste dagene.

Ja, det er veldig vanskelig å slutte med dette spillet.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
ganske sikker på at du er tilbake om ikke lenge ;)

men lykke til den uken du tar fri :p
 

DeletedUser

Guest
Velkommen i slutte-klubben.

Så fort alle kontoer er slettet, går alt mye bedre. For å hindre meg selv fra å angre mine kontoslettinger, gjorde jeg følgende:

Bytt passord på alle kontoer til et eller annet ekstremt vanskelig og skriv det på en lapp slik at du etterpå kan slette kontoen, og kast deretter lappen i do og skyll ned! Eks. på passord kan være lacjbalsdvjblasdvbliasvbalsdkvjbadslvkjb

For øvrig kan jeg jo fortelle deg, marium, at jeg hvertfall har hatt stor glede av å slutte etter lang, lang tid her! Lykke til videre ;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Velkommen i slutte-klubben.

Så fort alle kontoer er slettet, går alt mye bedre. For å hindre meg selv fra å angre mine kontoslettinger, gjorde jeg følgende:

Bytt passord på alle kontoer til et eller annet ekstremt vanskelig og skriv det på en lapp slik at du etterpå kan slette kontoen, og kast deretter lappen i do og skyll ned! Eks. på passord kan være lacjbalsdvjblasdvbliasvbalsdkvjbadslvkjb

For øvrig kan jeg jo fortelle deg, marium, at jeg hvertfall har hatt stor glede av å slutte etter lang, lang tid her! Lykke til videre ;)

Du har mail...
Det er bare og trykke på "glemt passord" på forsiden, skriv inn mail (eller brukernavn:confused:) og du får passordet på mail.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Skift passord, kast lapp, gjør det samme med mailen og lag ny msn-hotmail for RL :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
så mye styr?
er det ikke bare skifte msn'n til noe helt random og så tar du å skifter passord? :D
 

DeletedUser

Guest
Jaja, tråden er gammel og dette er feil forum å stille spørsmålet på, men det får så være. :eek:

Men, i den sammenhengen med å slutte nevnes det flittig å bytte passord til noe en normal person ikke ville husket på både bruker, og mail for den aktuelle bruker.
Mitt spørsmål er da om ikke det er mulig å få hele brukeren slettet? Slik at man må utføre ny registrering.
Vet av erfaring på .dk at teamet (i mitt tilfelle CM) kan forandre på brukeren sitt nick, vil da naturlig tro at brukere også kan slettes?

Forøvrig har jeg samme spørsmål omhandlende forumbrukere, finner ingen plass man kan slette sin egen bruker. Er dette virkelig ikke mulig? Eller må det utføres av noen i teamet bare?

Kan forøvrig nevne at dette ikke er noe jeg sliter med selv, men mange sier det er så vanskelig å slutte, selv om jeg personlig ikke helt ser hva som var så vanskelig med det, eller får man ikke abstinenser?
Og i den sammenhengen synes jeg det virker merkelig at man ikke kan slette hele brukeren, dersom man ønsker dette.

Spør selvfølgelig om dette da jeg tilfeldigvis :eek: har noen brukere, ingame såvel som på forumet jeg gjerne kunne fått slettet dersom muligheten er tilstede.
Men det kan vi ta per PM dersom muligheten faktisk er tilstede.
 

DeletedUser

Guest
er da bare å la dem ligge i inaktivitet, ved å ikke slette dem så slipper du jo også bekymre deg for at nye folk tar nicket og later som de er deg :0
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg er fullt klar over muligheten med å bare la dem ligge, inaktive. Men dersom det var det jeg ønskete hadde jeg vel ikke spurt?

Og poenget ditt med å skulle bekymre seg over at folk bruker "mitt/mine" nick og utgir seg for å være meg, det faller helt i grus hos meg. Jeg vil se på det som en fornærmelse av seg selv for dem som eventuelt utgir seg for å være meg. Hvorfor noen skulle ønske det klarer jeg virkelig ikke å forstå.

Sier ikke at poenget ditt er tåpelig, men for mitt vedkommende er blir det slik. Det er klart at spillere/brukere/personen som faktisk er noe, eller har noe å, av mangel på bedre ord, skryte av så forstår jeg at det kan være noe å bekymre seg over, da det åpenbart vil kunne virke negativt inn på folks syn på den "fornærmede".
Men som sagt, om folk vil late som dem er meg så får dem bare gjøre det. Jeg er ikke akkurat noe folk bør trakte etter å være som.
 
Topp