Snipe vs. 300 S

DeletedUser

Guest
Hvorfor 300 - hvorfor ikke 26? Hvorfor sparta (egentlig Sparta vil jeg tro?) - hvorfor ikke Spartans?

Dette er kun to av de spørsmål som dukker opp når man titter innom deres profil, og inntil nylig de mest overhengende.
Nå spør du deg selv hva som nylig har skjedd, klør deg litt på venstre skinke og hyler litt som en klassisk Spartan.
Mulig du også går til garderoben og finner frem kostymet ditt - som forøvrig er helt feil fordi det ikke er noe som dekker overkroppen der
- før du igjen planter rompa di godt ned i stolen du ikke hadde tenkt å tilbringe sommeren i.

Mange vil spørre seg hvorfor dere gjør dette, når dere - representert av 2Fargone4myself
- tidligere har hevdet følgende på spørsmål om deres fiender: "Ingen, vi tenkte vi skulle slappe litt av i sommer å bare drikke øl."
Men vi vet svaret, dere vet svaret og straks sytingen (ref. sutrekopp i ledelsen deres) starter vil resten av V7 - ja, hele TW for den saks skyld - også vite det.

Snipe - stammen som har kontroll på Caps Locken og Shiften sin (imot hva dere har, ref. stammenavn vs ID)
- kan ikke lengre la sine fiender bli fredet på grunn av noe IAP-avtale, ei heller se sine allierte bli angrepet.
Derfor poppet denne erklæring opp i din innboks, og derfor vil tropper fra Snipe ture innom deg den nærmeste fremtid.

Lykke til.
 

DeletedUser

Guest
Meg imot Gard igjen. Nostalgi <3

I guess we had that one coming. Lykke til, kompis :)
 

DeletedUser

Guest
Angående skriveferdigheter, så er dere ikke det spor bedre når dere ikke klarer å skrive riktig link til denne forumtråden i Krigserklæringen deres. *single, knus, knas* (det var da glasshuset som knuste, om dere ikke skjønte det)

Uansett, ikke noen bombe at denne ville komme, den kom kanskje litt tidligere enn vi trodde. Må de beste spartanerne vinne.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

Det begynner å bli en stund siden vi fant ut taktikken til Snipe,
Snipe har pr.idag alianse med HG og WAW, og de ville ha hjelp til å ta ut Noble, vi hadde da bare IAP med dem.
Det neste trekket til Snipe om Noble hadde blitt knust var jo veldig åpenbart.
Da hadde aliansen Snipe/HG/WAW gått mot 300 S, dette gjennomskuet vi som skrevet, og skiftet med dette side i kampen.
Bedre sendt enn aldri.

Vektskålen/Jokeren nå vil være om SAS, som er X-300 S spillere, de har lovet og ikke angripe oss, så får vi se om de holder ord der.

Kanskje de ikke tar parti med noen og kjører sitt eget løp, det vil vise seg ;)
 

DeletedUser

Guest
2far, du viser din inkompetanse nok en gang. Det er ikke snakk om man knuser, det er bare når. At krigsærklæringen kommer tidligere enn antatt viser bare at helikopterperspektivet er fraværende. Alle som ser det store bildet synes det har gått litt for lang tid før den ærklæringen kom.

Alle i SAS har forøvrig lenger fartstid i andre stammer enn i 300 S. At de stikker ut fordi 300 S ikke fungerer som stamme overrasker ingen som kjenner forholdene fra innsiden.

Feil i linken var bare en avsporing for å bevise at vi ikke er perfekte, bare nesten! :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du vet ganske lite om hvorfor flere av de stakk, hvorfor tazen dro vet du nok. Men ikke de andre. Men ser ikke vitsen med å diskutere , når vi alle har en krig vi skal kjempe i! :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet mye mer enn du noengang kommer til å få vite om de som stakk. Det utspillet ditt faller på stengrunn og viser at den såkalte ledelsen i 300 S ikke har ett godt virkelighetsbilde.

Krig er moro og det er hva TW handler om – ha det moro med folk man liker å kommunisere med.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det begynner å bli en stund siden vi fant ut taktikken til Snipe,
Snipe har pr.idag alianse med HG og WAW, og de ville ha hjelp til å ta ut Noble, vi hadde da bare IAP med dem.
Det neste trekket til Snipe om Noble hadde blitt knust var jo veldig åpenbart.
Da hadde aliansen Snipe/HG/WAW gått mot 300 S, dette gjennomskuet vi som skrevet, og skiftet med dette side i kampen.
Bedre sendt enn aldri.

Nå tror jeg ikke du skal overbelaste hjernecellen din med konspirasjonteorier og annet BS. Hvordan Snipe-ledelsen så for seg diplomatilisten for framtiden kan jeg ikke vite, og vil derfor ikke spekulere i det, og jeg råder deg til å gjøre det samme.
Dere valgte deres side; kom ikke her og fortell meg at det var vi som gjorde dette valget for dere.
Og sånn btw: Snipe sin strategi er å knuse motstanderne våre.. noe som har lykkes ganske greit til nå, eller hur? :)
 
Sist redigert av en moderator:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Skiftet med dette side i kampen.
Bedre sendt enn aldri.

Som du ser, så ble oppsigelsen på IAP sakt opp før

Du lyver som det renner. Er helt utrolig og lese :). Dere starta angrepene mot HG, HG oppløste Iapen og erklærte krig dagen derpå.. Her skriver du selv at dere skiftet side i krigen, men at det ikke var dere som starta den. PS; Jeg er ikke leder i HG din n00b :)

Slenger meg på Newsted, han skriver det akkurat sånn som det er. Jeg vet også grunnen til hvorfor dem store spillerene forlot 300 S. Det er jo noe av det vi andre driver og snakker om her, avgjørelser, diktatur og måten ting blir gjort på generelt sett. Men jeg skal ikke legge meg så altfor mye bort i det, dem får skrive selv om dem ønsker det :).

Bra skrevet, go snipe!
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Har vært utrolig død på forumet nå i lange tider, etter at "forum vestingene" i VA er vekke.
Kjekt at det blir litt stemmning igjen her, og at dere "fyrer opp blodpumpen litt" ;)
 

DeletedUser

Guest
Har vært utrolig død på forumet nå i lange tider, etter at "forum vestingene" i VA er vekke.
Kjekt at det blir litt stemmning igjen her, og at dere "fyrer opp blodpumpen litt" ;)

Ja, dere stikker ut nakken og gjør som VA. Tøffer dere på forumet !
Men det finnes en meget stor forskjell på VA og 300s.

VA elsket vi å mislike.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

Njaaa, dere har vel ikke vært så værst dere heller ;), er jo alt etter som øyer ser vettu.
Har du tatt blodtrykk`s tabbelettene dine nå Kristin...kom igjen fyr deg opp nå, få litt gang her:)
 

DeletedUser

Guest
Du lyver som det renner. Er helt utrolig og lese :). Dere starta angrepene mot HG, HG oppløste Iapen og erklærte krig dagen derpå.. Her skriver du selv at dere skiftet side i krigen, men at det ikke var dere som starta den. PS; Jeg er ikke leder i HG din n00b :)

Slenger meg på Newsted, han skriver det akkurat sånn som det er. Jeg vet også grunnen til hvorfor dem store spillerene forlot 300 S. Det er jo noe av det vi andre driver og snakker om her, avgjørelser, diktatur og måten ting blir gjort på generelt sett. Men jeg skal ikke legge meg så altfor mye bort i det, dem får skrive selv om dem ønsker det :).

Bra skrevet, go snipe!

IAP-en ble oppløst internt i 300 s FØR angrepene ble sendt. Personen som oppløste IAP-en trodde riktignok at HG automatisk ville få beskjed om at VI hadde oppløst IAP-en, og handlet i god tro. Feilen var uansett gjort, så vi angrep i praksis en vi var i IAP med, ettersom HG ikke hadde fått noen beskjed om at vi hadde oppløst IAP-en. Noe som er beklagelig, men gjort er gjort. Personlig opererer jeg med minst 24-timers gentlemans agreement/"karantenetid" ved oppløsing av IAP-er/Allianser, noe som har blitt gjort tidligere i denne verdenen.

Uansett, vi startet å angripe, i den tro at vi hadde oppløst IAP-en, og HG svarte selvfølgelig med å erklære krig. Deretter fulgte WAW med på kjøpet, og nå kommer Snipe med i tillegg, uten å følge "karantenetiden" som jeg er fan av. Greit nok, ettersom vi gjorde det samme/enda værre med HG.


Bananaphone
 

DeletedUser

Guest
De fleste er fan av fair play, men som du så riktig nevner, en plass går grensen. Normalt sett 24-72 timer utfra hvilken avtale som er gjort. Denne gangen var begeret fullt og tillot ikke 24 timer.
 

DeletedUser

Guest
IAP-en ble oppløst internt i 300 s FØR angrepene ble sendt. Personen som oppløste IAP-en trodde riktignok at HG automatisk ville få beskjed om at VI hadde oppløst IAP-en, og handlet i god tro. Feilen var uansett gjort, så vi angrep i praksis en vi var i IAP med, ettersom HG ikke hadde fått noen beskjed om at vi hadde oppløst IAP-en. Noe som er beklagelig, men gjort er gjort. Personlig opererer jeg med minst 24-timers gentlemans agreement/"karantenetid" ved oppløsing av IAP-er/Allianser, noe som har blitt gjort tidligere i denne verdenen.

Uansett, vi startet å angripe, i den tro at vi hadde oppløst IAP-en, og HG svarte selvfølgelig med å erklære krig. Deretter fulgte WAW med på kjøpet, og nå kommer Snipe med i tillegg, uten å følge "karantenetiden" som jeg er fan av. Greit nok, ettersom vi gjorde det samme/enda værre med HG.


Bananaphone

HIHI, her har ledelsen i 300s sittet hardnakket og satt skylda over på andre og nekter for at de har gjort noe galt.
Godt det finnes en ærlig Banan i 300s. Tommlen opp for at man innrømmer at det går an å drite seg ut !
 

DeletedUser

Guest
Njaaa, dere har vel ikke vært så værst dere heller ;), er jo alt etter som øyer ser vettu.
Har du tatt blodtrykk`s tabbelettene dine nå Kristin...kom igjen fyr deg opp nå, få litt gang her:)

Skal vel greie litt kjærlig koseprat/erting uten at blodtrykket stiger. Men sender du noen nakne øksemenn til byene mine da stiger blodtrykket. Sikle , sikle :)
 
Topp