Snipe vs. 300 S

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Vel om Noble og 300 S ikke snur trenden snart så er det bare og si takk og farvel for deres del.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Skal vi se.. Joda, jeg er helt klar over det...
Selv om jeg skal stå til min siste by har falt. Hvertfall nesten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vel om Noble og 300 S ikke snur trenden snart så er det bare og si takk og farvel for deres del.

Om en lager en statistikk over totalen så vil den ikke se så aller verst ut.

Den kan f.eks vises slik:

Side 1:
Stammer: Snipe, HG, WAW
Side 2:
Stammer: Noble, 300 S, WAL

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 636
Side 2: 871
Forskjell: 235

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 162
Side 2: 114
Forskjell: 48

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 3,981,964
Side 2: 5,180,567
Forskjell: 1,198,603

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,259,319
Side 2: 903,693
Forskjell: 355,626

chart


Selv om den ikke blir helt rett, for en får ikke eksakt med datoen krigen startet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvis man ser litt annerledes på det:

Snipe vs. 300S, Noble, WAL


Side 1:
Stammer: Snipe
Side 2:
Stammer: 300 S, Noble, WAL

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 253
Side 2: 50
Forskjell: 203

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,892,943
Side 2: 381,589
Forskjell: 1,511,354

chart

________________________________________________________________________________________


HG vs. 300S (Noble og WAL gjorde ingen forskjell på stat'n)



Side 1:
Stammer: HG
Side 2:
Stammer: 300 S

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 31
Side 2: 81
Forskjell: 50

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 224,025
Side 2: 638,018
Forskjell: 413,993

chart


______________________________________________________

WAW vs. 300S & WAL (Noble gjorde ingen forskjell på statestikken)

Side 1:
Stammer: WAW
Side 2:
Stammer: 300 S, WAL

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 27
Side 2: 14
Forskjell: 13

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 199,654
Side 2: 106,433
Forskjell: 93,221

chart

_______________________________________________________

Summering:

Snipe knuser 300S, Noble og WAL (er vel forventet)

300S har såvidt overtaket på HG.

WAW har overtaket på 300S. (Bra med tanke på antall medlemmer i WAW, det meste går vel på skills)
______________

Følger ikke så mye med på v7 annet enn forumet og disse krigene og statestikkene, så unnskyld med hvis det var noe feil. Hvis det blir noen surpomper over at jeg la statestikken fram på denne måten så blåser jeg i det. (er vel et kjent fenomen at enkelte her starter unødvendige diskusjoner som ingen egentlig bryr seg om)

Min mening er at 300S kommer til og tape mot HG, WAW og Snipe alliansen.

Men det kan jo hende at resten av v7 skjønner at Snipe er altfor store og de rotter seg mot Snipe før det er forsent?? : )
 

DeletedUser

Guest
Hmm

Fordi at 300 S var mildt sagt ganske naive når jeg spilte - noe jeg fikk bevist nå gjennom denne tråden...

Noe jeg forsåvidt har innrømmet i ettertid Tranze, 300 S gjorde en tabbe med å hjelpe Snipe og deres Alierte når vi begynte på VA og RR kontoen.

Vi har nå tatt helomvending i krigen, noe sent, men bedre sent enn aldri, ingen kan si at vi
ikke har gjort V7 mere morsom og ikke minst jevnere.

Uvisst hvem som vil vinne V nå, men Alianse Snipe/WAW/HG har kanskje ett lite overtak.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Vi kan trekke ifra poengsummen til Shrek som mystisk nok gikk grå :)

300 S
[spoil]
image.php
[/spoil]

HG
[spoil]
image.php
[/spoil]

Det er riktig at vi i HG taper på frontene våres, både i nord og sør, men alikevel så holder vi oss flytendes og poengsummen går opp. Nå skal jeg ikke gå off topic i Snipe sin tråd her, men ville bare ta med statestikk over hvem som klarer og beholde medlemmene sine, og hvem som ikke gjør det.. Og poengdroppet viser ikke noen ekstrem byadling av dere heller.. Link TWstats
 

DeletedUser

Guest
Du har ett veldig godt poeng hakke, medlemmer som glir gjennom stammen og ikke blir værende kan vise seg å bli kostbart i en krig.

Skills til 3-4 personer er ikke det som avgjør en krig. Det viser seg gang på gang at det er antall tropper som kan drepe samt aktivitet på disse troppene. Siste dagene har det skjedd litt, noe som gjør sommeren mye mer innholdsrik.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Noe jeg forsåvidt har innrømmet i ettertid Tranze, 300 S gjorde en tabbe med å hjelpe Snipe og deres Alierte når vi begynte på VA og RR kontoen.

Vi har nå tatt helomvending i krigen, noe sent, men bedre sent enn aldri, ingen kan si at vi
ikke har gjort V7 mere morsom og ikke minst jevnere.

Uvisst hvem som vil vinne V nå, men Alianse Snipe/WAW/HG har kanskje ett lite overtak.

For å påpeke det, jeg heter TrAnxZ, tranze-nicket er allerede tatt.

Uansett, faktisk, helt utrolig nokk - jeg ønsker dere lykke til i krigen mot Snipe. Og håper at dere vinner.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Lurer på om ikke -TE- også må inn i statsen da jeg ser de er gode venner med Snipe og ikke spesielt venner med oss.
Og Noble var jo i klammeri med 300s en stund så statsen blir litt fjernt og vinklet synes nå jeg.
 

DeletedUser

Guest
Noe jeg forsåvidt har innrømmet i ettertid Tranze, 300 S gjorde en tabbe med å hjelpe Snipe og deres Alierte når vi begynte på VA og RR kontoen.

Vi har nå tatt helomvending i krigen, noe sent, men bedre sent enn aldri, ingen kan si at vi
ikke har gjort V7 mere morsom og ikke minst jevnere.

skjønner ikke helt hvorfor naiv brukes, dere kunne velge å fronte mot noble og va eller kun mot HG. det at en stamme som er såpass stor som deres valgte den løsningen som ga dere mest front er vell ganske lett valgt synes nå jeg.

Blir litt som at vi skulle alliert oss mot wal va noble gjengen og kun hatt front mot waw.

Det som er naivt derimot er å løpe rundt å sperre folk inne pga plutselige iaper allianser og masserekrutering, og ikke forstå at dette vil/kan ødelegge stammen.
 
Topp