Snipe vs. 300 S

DeletedUser

Guest
Så mye suttring fra snipe! slutt med det, så kjedelig å høre på heile tida..... (Tror det va folk fra snipe som suttra i allefall)

Det som har skjedd har skjedd og man kan ikke gjøre nokka med det.

Forstår 300s godt. Ikke god skikk å angripe nokken før dem på en måte bryt iapen men om man e litt kynisk så e det jo en ekstremt god måte å starte en krig man veit uansett kommer på. Overraskelsesmonumentet lizzm ;)

Credz til 300s for "kreativ" tenkning! Dokker som suttre e bare sur fordi dokker fikk nokka negativt mot dokker... buhu lizzm.

Ikke sarkasme btw! :)

Lykke til videre 300s! :)

-Johan
 

DeletedUser

Guest
Hmm

Skal vel greie litt kjærlig koseprat/erting uten at blodtrykket stiger. Men sender du noen nakne øksemenn til byene mine da stiger blodtrykket. Sikle , sikle :)

Nei, jeg har barer nakne kåte spydmenn.
Men de mister lysten de også, alle skal jo være så dønn seriøse her inne.
Klaging og sutring hele tiden gjør foumet kjedelig, ikke rart at folk ikke vil skrive på forumet her i V7.

300 S, har gjort sine feil og det har sikkert de andre stammene også?
Størrste tabben 300 S har gjort var og nuke/adle RR byer,
men det var først da "vi så hva det gikk i". Snipe/HG/WAW
Litt sent, men håper å få rettet opp skaden nå.

Nå har vi jevnet ut kampen i V7, og slik gjør V mere spennende på alle måter ;)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
IAP-en ble oppløst internt i 300 s FØR angrepene ble sendt. Personen som oppløste IAP-en trodde riktignok at HG automatisk ville få beskjed om at VI hadde oppløst IAP-en, og handlet i god tro. Feilen var uansett gjort, så vi angrep i praksis en vi var i IAP med, ettersom HG ikke hadde fått noen beskjed om at vi hadde oppløst IAP-en. Noe som er beklagelig, men gjort er gjort. Personlig opererer jeg med minst 24-timers gentlemans agreement/"karantenetid" ved oppløsing av IAP-er/Allianser, noe som har blitt gjort tidligere i denne verdenen.

Uansett, vi startet å angripe, i den tro at vi hadde oppløst IAP-en, og HG svarte selvfølgelig med å erklære krig. Deretter fulgte WAW med på kjøpet, og nå kommer Snipe med i tillegg, uten å følge "karantenetiden" som jeg er fan av. Greit nok, ettersom vi gjorde det samme/enda værre med HG.


Bananaphone

Takk for at noen i fra 300 S endelig hadde baller nok til og si hvordan situasjonen egentlig ligger ann. Selv om det bare var Iap, så syns jeg at det ligger en liten dolk bak det hele med tanken på at dere glemte/ikke sa i fra til HG når dere oppløste selve Iapen. Jeg tror det ble gjort på denne måten sånn at dere skulle få snappe byene våres enklere enn om vi hadde fått 24timers fredstid (legg merke til at jeg skrev tror).

Lykke til, og creds til deg for måten du ikke prøver og skjule ting sånn som Karten :).
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Så mye suttring fra snipe! slutt med det, så kjedelig å høre på heile tida..... (Tror det va folk fra snipe som suttra i allefall)

Det som har skjedd har skjedd og man kan ikke gjøre nokka med det.

Forstår 300s godt. Ikke god skikk å angripe nokken før dem på en måte bryt iapen men om man e litt kynisk så e det jo en ekstremt god måte å starte en krig man veit uansett kommer på. Overraskelsesmonumentet lizzm ;)

Credz til 300s for "kreativ" tenkning! Dokker som suttre e bare sur fordi dokker fikk nokka negativt mot dokker... buhu lizzm.

Ikke sarkasme btw! :)

Lykke til videre 300s! :)

-Johan

Lær deg og les, nub. Kan ikke akkurat se så mange Snipe folk som klager? Her ser vi klare tedenser på VA overlegenhet helt til den bitre slutt, hihi :).
 

DeletedUser

Guest
Va skjer :D
Krig mellom 300 sutrekopper og Snipe :)
Ja hade bra 300 sutrekopper =)

Hadde vært fint om den plata di ikke gikk på samme hakket hver enda gang.. Hva med å prøve noe nytt? Kanskje litt skikkelig PnP? Du er kjedelig å lese nå.
 

DeletedUser

Guest
CD = Compact Disc.
Disc = Plate.
Ergo du skriver bare svada, igjen.

Kan ikke du gjøre alle en tjeneste å faktisk skrive noe saklig? Om det itillegg er morsomt, så er det kongebra. Denne sutrekopp-"vitsen" er bare kjedelig nå, det regner jeg med begge sidene av krigen er enig i.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: Snipe
Side 2:
Stammer: 300 S

Timeframe: For alltid




Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 19
Side 2: 1
Forskjell: 18

chart




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 173,945
Side 2: 8,091
Forskjell: 165,854

chart
 

DeletedUser

Guest
WOW! :O :O :O Gidder ikke forklare deg hvorfor stattsen ser slik ut engang
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeje var mye hg snakk osv. er vel 300 VS Snipe tråden heter.

Tror statsen mellom dere vil endre seg betraktelig.
Eller Snipe vs andre de har gode stats mot.

Får Snipe for mange fiender så sliter dere nok etterhvert.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: Snipe
Side 2:
Stammer: 300 S

Timeframe: For alltid


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 32
Side 2: 1
Forskjell: 31

chart



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 288,397
Side 2: 8,091
Forskjell: 280,306

chart
 

DeletedUser

Guest
tror snipe klarer dette veldig bra :) snipe e en stamme som har hatt god tone fra dag 1 ...ingen tvil om det....gogogo snipe ;)
 
Topp