Snipet Deg Din Noob takker for seg!

DeletedUser

Guest
Ja, du hørte riktig! :) Diverse kontoer i SDDN setter seg på umiddelbar slett.

Verden 4 har i en lenger periode vært så godt som avgjort, og BNP suser inn til en suveren seier. Når det i tillegg er kraftig mangel på motivasjon, ser jeg ingen grunn til å fortsette, et spill jeg har spilt fordi jeg har synes det har vært _gøy_. Og når den grunnen forsvinner er det rett og slett bare å si goodbye (vinke). Dermed utfordrer vi 7BULLS i slettekrig, det går altså ut på og få alle medlemmene i stammen til å gå grå først, så her må man være rask på labben og få kontoen på slett! The One and 2awesome rule: kke lov å angre kontosletting!! Med det ønsker jeg 7BULLS lykke til og håper dere tar imot utfordringen, dere har ingen sjangs til å gjøre noe fornuftig på V4 uansett, så hvorfor ikke? -_^

På vegne av SDDN (Bortsett fra webbie og reppen som fortsatt vil bruke tid på dette syrespillet) vil jeg takke for tiden vi har vært på V4, det var gøy så lenge det varte :) Vil også gratulere BNP med seier av V4 (om ingenting sykt skjer:O)

I'm out//PEACE!
 

DeletedUser

Guest
Eyeye, jeg har ikke noe lyst til og bruke noe mer tid på dette spillet ettesom jeg har vært lei i et halvt års tid og sikkert før det også! Meen, etter at jeg har fått et utrolig sexy cluster og er blitt ganske avhengi er det veldig hardt og sette kontoen på slett og jeg synes vi skulle hatt en mer demokratisk løsning :p Og ikke rushe sånn som det blir gjort nå :eek:

Meen, ja kommer vell til og slette meg jeg også blir nok deilig selv om det blir veldig hardt og ikke ha det seksuelt opphissende clusteret og se på :(
 

DeletedUser

Guest
Eyeye, jeg har ikke noe lyst til og bruke noe mer tid på dette spillet ettesom jeg har vært lei i et halvt års tid og sikkert før det også! Meen, etter at jeg har fått et utrolig sexy cluster og er blitt ganske avhengi er det veldig hardt og sette kontoen på slett og jeg synes vi skulle hatt en mer demokratisk løsning :p Og ikke rushe sånn som det blir gjort nå :eek:

Meen, ja kommer vell til og slette meg jeg også blir nok deilig selv om det blir veldig hardt og ikke ha det seksuelt opphissende clusteret og se på :(

Mitt cluster er 10x gangere diggere enn ditt uansett :)
 

DeletedUser

Guest
blablabla, hadde jo planer om og eie deg etterhvert da! Hadde gode muligheter til å få et dobelt så deilig et som ditt ! :cool: et lite problem er det at jeg ikke har orket å adle på en god stund da :p
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jaja

er vell ikke lenger hvert og vere småspiller på v4 heller da xD
kommer ikke så langt med 9k poeng.:jblunk:
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre! Dere har vært en interessant stamme som virkelig har gjort sakene sine godt, trist å se dere nå går til et stort gråbyhav. Men som nevnt ovenfor, motivasjon er pri 1.
 

DeletedUser

Guest
Er litt synd å se det ende sånn, jeg har alltid likt SDDN som stamme, og har hatt stor respekt for dere. Men jeg forstår godt de som velger å slette seg. Uten motivasjon har man ikke mye å gjøre i dette spillet lenger, da er det bedre å slutte for å kunne nyte livet som man vil! :)

Jeg får vel lete etter en ny stammechat å henge i da..... :(
 

DeletedUser

Guest
Vil dere ha opp motivasjonen, så har jeg en ganske samkjørt stamme på V8, supre fine fronter og sjap verden!

kontakt meg vist dere vil SDDN :)
 

DeletedUser

Guest
Lol. Dette er jo latterlig. Greit nok at dere vil slette noen kontoer pga motivasjon, men å slette hele stammen pga noen går lei? Jeg vet jo ikke så mye om denne saken så skal jo ikke si så mye, men det er vel muligheter for å finne nye eiere til kontoene? Absolutt hele stammen kan vel ikke være lei? Isåfall er det veldig synd for dere er jo en sterk stamme

Selv om BNP er litt overlegne på V4 er det jo ingen grunn til å gi opp pga. De fleste får opp igjen motivasjonen av å prøve. Men da må dere gidde å prøve også. Å gå i slettekrig for å ødlegge hele v4 er jo bare slemt og barnslig. Rett og slett... :(
 

DeletedUser

Guest
Har ingen planer om å sette min konto til sletting, jeg skal slåss til siste slutt :) Herregud da folkens, greit, vi i SDDN og 7BULLS møter stor motstand, men det er ingen grunn til å gi opp? Hvis vi i 7BULLS og SDDN hadde merget hadde det jo det jevnet ut oddsen og det kunne blitt en morsom kamp.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest

Skjerpingz du nå!

Lol. Dette er jo latterlig. Greit nok at dere vil slette noen kontoer pga motivasjon, men å slette hele stammen pga noen går lei? Jeg vet jo ikke så mye om denne saken så skal jo ikke si så mye, men det er vel muligheter for å finne nye eiere til kontoene? Absolutt hele stammen kan vel ikke være lei? Isåfall er det veldig synd for dere er jo en sterk stamme

Selv om BNP er litt overlegne på V4 er det jo ingen grunn til å gi opp pga. De fleste får opp igjen motivasjonen av å prøve. Men da må dere gidde å prøve også. Å gå i slettekrig for å ødlegge hele v4 er jo bare slemt og barnslig. Rett og slett... :(

Sier dem som merga seg til dobbelt så mange byer som stamme nr 2. Du er i BNP, dere skal få vinne v4 like dumt som dere vil ha det til. Merg dere til seier, nå vil dere se fiendene deres ikke gidde eller gjøre ting ganske likt dere. :) Mhm, latterlig.

Har ingen planer om å sette min konto til sletting, jeg skal slåss til siste slutt :) Herregud da folkens, greit, vi i SDDN og 7BULLS møter stor motstand, men det er ingen grunn til å gi opp? Hvis vi i 7BULLS og SDDN hadde merget hadde det jo det jevnet ut oddsen og det kunne blitt en morsom kamp.. :rolleyes:

SDDN møter ikke stor motstand. Men vi ser at 7BULLS ikke har verken skills eller motivasjon nok til å vinne over BNP. Når 7BULLS forsvinner(som bare et mirakel kan stoppe), så ville SDDN stått igjen med ca like mye som vi har i dag.


Avslutter med et sitat av meg som svarte fjord1's "BNP vinner av v4";
Gratulerer BNP, som klarte og merge seg til en soleklar seier av Verden 4. 7BULLS hadde aldri en sjangse mot BNP alene(altså uten EASY), og oss i SDDN eier desverre ikke byer nok til å vise dere den motstanden dere tydeligvis forventer.
 
Sist redigert av en moderator:

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Sier dem som merga seg til dobbelt så mange byer som stamme nr 2. Du er i BNP, dere skal få vinne v4 like dumt som dere vil ha det til. Merg dere til seier, nå vil dere se fiendene deres ikke gidde eller gjøre ting ganske likt dere. :) Mhm, latterlig.;
Det der er verdens lameste unnskyldning. Mergen mellom BNP og EASY gjorde ikke motstanden til 7BULLS og SDDN noe større. BNP og EASY ville ha vært på lag helt til alle stammene var borte, så 7BULLS og SDDN hadde forsvunnet uansett.
 

DeletedUser

Guest

Det der er verdens lameste unnskyldning. Mergen mellom BNP og EASY gjorde ikke motstanden til 7BULLS og SDDN noe større. BNP og EASY ville ha vært på lag helt til alle stammene var borte, så 7BULLS og SDDN hadde forsvunnet uansett.

Derfor vil V4 ende ved at BNP merga, og ikke ved en siste krig mellom "the 2 last standing tribes."

Lamt eller ikke lamt, sannhet.
 
Topp