Snipet Deg Din Noob takker for seg!

DeletedUser

Guest
Hva er poenget med å kverulere på at BNP og EASY faktisk hadde en merg? Det var to stammer, så ble de en. At det var flere inaktive og håpløse spillere som ikke ble med over har null å si egentlig, utfallet er jo det samme. Fakta er at 64 mill EASYpoeng gikk inn i BNP. EASY hadde 81 mill totalt. I stede for å si at 12 av 24 i EASY gikk til BNP, kan man si at 79% av EASY gikk til BNP. I mine øyne var dette en åpenbar merg, hvorfor påstå noe annet?

Det va i allefall en god merg som nolaw har fått klart fram ;)...
 

DeletedUser

Guest
Easy Company ;)
[spoil]Juz Blaze
Lettnavn
tobbi-95
meliiki
Spiny Norman --->BNP
saga --->BNP
Manfred
newsted --->BNP
WalkerT --->BNP
Oxcyder
Lobotomy
Tha N0ob
rosa88 --->BNP
xero
Joker Jr
Casey --->BNP
Gerfox --->BNP
GeirS78 --->BNP
B L A C E --->BNP
R3born --->BNP
SambaUlf --->BNP
pilt --->BNP
jks6 --->BNP
ragan
-Sondre-
Yatta
Tonjepus
jksore
rakashaka
Iceeu
Kua med fletter
X O C O X
Sylvanas
Masterbear
Nitzirk[/spoil]

13 av 35. Ergo ca 1/3. Ja, stort sett alle de største kontoene gikk over, men som jeg har sagt før, er vel det egentlig ganske logisk. Jeg forstår virkelig ikke hva dere vil fram til nå...
 

DeletedUser

Guest
Hmmm. Dette minner meget mye om den scenen i Ringenes Herre - The return of the king, hvor Gondors leder mister håpet og tror at alle skal dø uannsett, og derretter prøver å brenne den syke sønnen sammen med hans. Jeg sammenligner IKKE BNP med Saurons mordor, men situasjonen ligner xD
 

DeletedUser

Guest
Har jo selv sagt jeg mener dette er en slags merg, siden det var ryggraden av Easy som ble med i BNP. ;)
Her har du hovedpoenget med min første post. Jeg skal nå markere hvilken del av teksten jeg mener henviser til det.
Hva er poenget med å kverulere på at BNP og EASY faktisk hadde en merg? Det var to stammer, så ble de en. At det var flere inaktive og håpløse spillere som ikke ble med over har null å si egentlig, utfallet er jo det samme. Fakta er at 64 mill EASYpoeng gikk inn i BNP. EASY hadde 81 mill totalt. I stede for å si at 12 av 24 i EASY gikk til BNP, kan man si at 79% av EASY gikk til BNP. I mine øyne var dette en åpenbar merg, hvorfor påstå noe annet?
Resten går på at jeg så flere som hengte seg opp i at det kun var 12 stk som gikk over, men at det kun viser en side av saken, da dette, som forklart, var en veldig stor del av EASY territoriemessig.

Kos dere med å tolke og vri posten min slik dere vil for å finne noe å argumentere på, jeg gidder ikke bli med på den leken lenger ;)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Det ble diskutert om dette var en merg eller ikke der flere personer la frem sine synspunkt. Jeg svarte ikke deg direkte med det innlegget, men postet hva jeg mente om denne saken. Så.. Ja, hvis det er å vri på hva du skriver så beklager jeg på det dypeste.
 

DeletedUser

Guest
Den var ikke ment mot deg Bird, selv om jeg kan skjønne at det virket sånn pga jeg siterte deg :)
 
Topp