Snipet Deg Din Noob takker for seg!

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Dere får skylde på dere selv at dere har så mange noobs i stammen. Enten så kunne dere holdt dere til én skikkelig stamme. Eller så kunne dere ha gjort som vi i EASY gjorde, lære opp de nye spillerne.

Dere har som sagt bare dere selv å skylde på.
 

DeletedUser

Guest
Er da ikke min feil at 7BULLS har så mange noobs i stammen. Jeg er i SDDN, og er kanskje den største nooben der selv :D :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg tror ikke dere skal skylde for mye på mergen. Det er nok mest deres egen inkompentanse når det kommer til taktikk, logistikk og langsiktig planlegging som har ødelagt for dere.


Tjaa, viste jo godt hva utfallet ville bli og hva vi måtte gjøre for å ha en sjangs til en ny laaang krig. Men å stoppe krigen mot bulls for så og sammarbeide med dem ville vi ikke. Så da ble det kortvarig morro for så å få fri fra dette spillet istede for og legge ut på en uendelig krig som også ville endte med at noen ble grå. Om målet vårt var og vinne v4 ville det selvfølgelig vært et dumt valg, men det var ikke det som var målet for flertallet av stammen :)

Vill også legge til en quote fra Blood etter at han hadde vært i bulls en kort periode "Det er umulig og lære opp noen som tror de er ferdig utlært" :p
 

DeletedUser

Guest
Tjaa, viste jo godt hva utfallet ville bli og hva vi måtte gjøre for å ha en sjangs til en ny laaang krig. Men å stoppe krigen mot bulls for så og sammarbeide med dem ville vi ikke. Så da ble det kortvarig morro for så å få fri fra dette spillet istede for og legge ut på en uendelig krig som også ville endte med at noen ble grå. Om målet vårt var og vinne v4 ville det selvfølgelig vært et dumt valg, men det var ikke det som var målet for flertallet av stammen :)

Vill også legge til en quote fra Blood etter at han hadde vært i bulls en kort periode "Det er umulig og lære opp noen som tror de er ferdig utlært" :p

X2 det som webbie sier. Hadde vi gått for å vinne verden 4 hadde vi forholdt oss helt anderledes diplomatisk sett.

Leser også sinnsykt mye rart her. Virker som MrVictor er litt sinna, fordi BNP "vinner" verden 4 på den måten de gjør, uten å ha trengt skills i det hele tatt :)
 

DeletedUser

Guest
har SDDN skill:rolleyes: I tribalwars er vel 50% av skillen faktisk å være litt strategisk;) Å snipe tog osv. kan alle greie, det handler stort sett om å være pålogget på de riktige tidspunktene. Å minimalisere brukt tid til størst mulig utbytte er derimot en kunst.
 

DeletedUser

Guest
Vi har ikke skillz, vi ble eid, av alle.
La det være nå.
Vi vet vi er nubs.
Gå og plukk på noen andre nå.

-John
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
har SDDN skill:rolleyes: I tribalwars er vel 50% av skillen faktisk å være litt strategisk;) Å snipe tog osv. kan alle greie, det handler stort sett om å være pålogget på de riktige tidspunktene. Å minimalisere brukt tid til størst mulig utbytte er derimot en kunst.

Bedre en hva du klarer og prestere ihvertfall :)
 

DeletedUser

Guest
har SDDN skill:rolleyes: I tribalwars er vel 50% av skillen faktisk å være litt strategisk;) Å snipe tog osv. kan alle greie, det handler stort sett om å være pålogget på de riktige tidspunktene. Å minimalisere brukt tid til størst mulig utbytte er derimot en kunst.

Det er det jaaaa xD det kommer veldig ann på hva du ser på som skills. Å være strategisk er endel av hele pakka, men selv om man spiller strategisk "dumt" betyr det dermed ikke at spilleren/stammen ikke har skills. Kanskje man har noe imot en stamme og ikke vil alliere seg med noen du missliker, selv om det er eneste utvei for å vinne. Kanskje strategisk dumt, men veldig smart hvis du tenker på andre faktorer som trivsel blant annet.

Vil si at Dagi er et godt eksempel, fyren har skills og kunne slått alle i BNP en mot en, men av og til må man gå etter andre faktorer som veier høyere.
 

DeletedUser

Guest
Tw handler ikke om skills, men om tidsbruk. Når Johvij sendte nukes som traff på tidspunktet kl. 08:00 fra ørti byer, brukte han tid for å få til dette ikke magiske evner. Det same goes for dagi. Å snipe et tog vil aldri være en stor prestasjon. Det handler bare om å beregne når, hvem, hva og hvor og sitte foran pcen når det skal være behov. Ergo, mye tid på tw=skills. At noen ikke gidder å bruke ørti timer hver dag, men heller allierer seg med andre er derfor strategisk smart og like mye skill som overdreven tw-spilling
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om SDDN hadde vært på samme størrelse så hadde dem tatt BNP lett... Just saying
 

DeletedUser

Guest
Btw pippi, å merge to av dem tre beste stamman og ta inn gamle varg medlemma e ikke skills i det heiletatt.

Mergwars som egentlig bare e med på å ødelette en fin server....

Hadde dokker derrimot alliert dokker isteden for en merg og gått mot oss så kunne i godtatt det.
 

DeletedUser

Guest
Se tidligere svar...

btw. Spillet heter TRIBAL (stamme - gruppe med flere spillere)-wars. At vi derfor tar inn spillere er ganske naturlig. Sammenligner du antall stammeskifter hos oss med andre ser du hva som er fakta.

Btw pippi, å merge to av dem tre beste stamman og ta inn gamle varg medlemma e ikke skills i det heiletatt.

Mergwars som egentlig bare e med på å ødelette en fin server....

Hadde dokker derrimot alliert dokker isteden for en merg og gått mot oss så kunne i godtatt det.
 

DeletedUser

Guest
bnp vokst fra en liten stamme til å å merge seg til en en veldig stor en, sånn er det med den saken... Om det er fortjent at bnp vinner, om sddn hadde tatt dem om dem hadde hatt like mange byer, det har ikke noe og si siden det ikke er realiteten...
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Det er det jaaaa xD det kommer veldig ann på hva du ser på som skills. Å være strategisk er endel av hele pakka, men selv om man spiller strategisk "dumt" betyr det dermed ikke at spilleren/stammen ikke har skills. Kanskje man har noe imot en stamme og ikke vil alliere seg med noen du missliker, selv om det er eneste utvei for å vinne. Kanskje strategisk dumt, men veldig smart hvis du tenker på andre faktorer som trivsel blant annet.

Vil si at Dagi er et godt eksempel, fyren har skills og kunne slått alle i BNP en mot en, men av og til må man gå etter andre faktorer som veier høyere.

Nå synes jeg du overvurderer dagi en del her. TW er et spill der den motivasjon og aktivitet har 70% å si, er spillerene som kriger mot hverandre like motiverte og aktive så kommer andre faktorer inn som strategiske evner, tekniske skills, og pågangsmot/utholdenhet. Selv om en er en teknisk spiller så betyr det ikke nødvendigvis at spilleren er god strategisk, eller har en god utholdenhet. Ellers mener jeg pippi har helt rett. Tw er et spill der som regel den som vil mest vinner.

Ang mergen mellom Easy og BNP så skjønner jeg at den vekker "harme", men så forventet hverken vi eller daværende BNP at 7BULLS kom til å gi oss marginal motstand, mens SDDN ville gå grå. Når dette innlegget kom tenkte jeg at SDDN går iaf ned med flagget til topps, men når jeg ser kommentarer som dette:

Om SDDN hadde vært på samme størrelse så hadde dem tatt BNP lett... Just saying

Vil si at Dagi er et godt eksempel, fyren har skills og kunne slått alle i BNP en mot en, men av og til må man gå etter andre faktorer som veier høyere.

Mergen = seier.;)

Så mister jeg en del av respekten jeg hadde for SDDN, dette her viser bare hvor dårlige tapere noen av dere er. Selv om en stamme er mye større så må en alltid fokusere hva du/dere som stamme kan gjøre. Nå husker jeg at 7BULLS ledet statistikkene mot SDDN før det ble innført en iap mellom BNP og SDDN. Så det sier vel litt det og. Selv om SDDN hadde et rykte om å være en stamme med skills, så er skills overvurdert til tusen. Aktivitet og motivasjon er de viktigeste tingene. Muligens 7BULLS er en gjeng med 13 åringer, men da vil jeg iaf skjønne at dere ikke vil merge med de, eller innførte en iap/allianse med de.

Ingen er uovervinnelige.
 

DeletedUser

Guest
Har ingen anelse hva ryktet til SDDN var, og er - men jeg vet at alle krigene vi har vært i har vært mot en stamme eller flere stammer som er over dobbelt så stor som oss selv. Under krigen med 7BULLS var vi totalt sperret inne av deffet til 7BULLS, og nattadlinger var overalt. Blood var jo irritert nok her en dag forleden til å sende 90 nukes på en by.. Der muren ikke gikk ned ett hakk. :p

Men vi er faktisk en stamme med skills, mer skills, pågangsmot utholdenhet og ikke minst samhold - enn de fleste skulle tro.. Bare synd ingen fikk se oss i aksjon mot en stamme som ikke er så mye større at vi ikke kunne rikke oss av flekken. :(



mvh
tidligere stolt hertug av SDDN
 
Sist redigert av en moderator:
Topp