Spøkebørs

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
hmm å skylde på skole og jobb og sånn er litt lættis, med tanke på at jeg både går på skole 5 dager i uka, jobber 2-3 dager og trener 5-6 dager (Y) så rart jeg fremdeles klarer å adle fra begge stammene uten å miste noe særlig byer :), eller har vel ikke mistet noen i det siste da :)
 

DeletedUser

Guest
fyren som må slite og streve som vaskehjelp i stammen (nerd)
 

DeletedUser

Guest
En som bare gjør en OK jobb altså.. Ikke god, ikke dårlig, men OK... :rolleyes:

Vel, siden jeg får mer tid enn jeg trodde denne helga, får jeg svare med nye angrep og adels :D
 

DeletedUser

Guest
stemmer ikke dido.. der har det vært KV i lang tid, kan godt finne en dato for deg, men han forsvant før dere begynte å adle ham.. Lloyd vet der jo alt om, han hadde jo til og med avtale med en av dere :p. Windsy har vært lenge med innaktiv KV, og enkelte blir adlet når de er på skolen eller sover. Hadde dette vært et spill hvor alle var aktive til samme tid, så ville dere fått kamp. Da ville det ikke vært så lett for dere

Istedet for at dere bruker RNG og HFO så kunne dere like gjerne brukt nord og sør, you know.. Kan jo bruke fantasien litt, eller gjør det vondt?

Er alltid like morsomt å sitte å lese kommentarer som denne. Det er vel revnende likegyldig om kontoer sitter med inaktive eiere, inaktive KVer eller som de er inaktive i det hele tatt. Faktumet er likevel at motstanderen adler de ned. Folk spiller på forskjellige tidspunkt og sånn har spillet vært siden det kom til "bøgda"

Dere kan prøve å ta fra WIC all ære i den jobben de gjør, men fakta er og vil visstnok være framover at alle sliter mot WIC om dagen. Det viser all statistikk.

Ryktes forresten at jeg gikk fem på og ble litt engasjert over sutreposten fra Cap.... The burn's on me!!

Samtidig ryktes det at det spøker på v1 :eek:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
er ikke dette spøkebørsen da?? spøk og humor er viktig :) Yihaaaaa Gooood helg alle sammen Winther is coming early this year :evil:
 

DeletedUser

Guest
Først skal jeg ut på fest! Så snakker vi! ;)

Julen kommer tidlig i år vettu.

Virker som enkelte JUST spillere også elsker å bare sende fakes. Skikkelig søtt syntes nå jeg :p
 

DeletedUser

Guest
Er morsomt å lese mellom linjene hvor fantastiske dere i WIC ser ut til å tro dere er - adler innaktive kontoer atter en gang (clapping)(party)

Har sittet og tenkt litt på den her Cap. Det som jeg syntes faktisk er helt hysterisk er at dette passer bedre til JPTG! :LOL:

Dere har bare spillere som går etter 2 ting. Gråbyer og innaktive BOL spillere. Er ikke mange eksempler på spillere dere angriper som faktisk er aktive. Nå er det sendt en og annen nuke i vår retning, men thats it.... Så utsagnet ditt virker ganske så patetisk egentlig.

Vi angriper ikke bare innaktive spillere. Akkurat nå tar vi op92, super lol, xandor, windsy (med KV - ikke vår feil at KV'en suger), Lloyd Banks og bgm for å nevne noen få. Hvem tar dere av oss? hmm.. Ingen!
Sitter her og teller hvor mange dager med minus enkelte spillere har (i WIC) og teller bare 10! Og maks sum der er 23 000 poeng... Byer som ble readlet. Så skjønner ikke helt hva dere driver med.

Virker som de fleste i JPTG bare adler for å ha noe å gjøre.. Svak ledelse og dårlig initiativ blant medlemmene. Hørt at enkelte (du inkludert) har prøvd å få dratt igang operasjoner, noe som aldri har skjedd. Så desto mer jeg tenker over den nye stammen deres, desto mer ler jeg og føler synd på dere rett og slett... For dere gjør ingenting. :rolleyes:

Enkelte i WIC fikk svar på de angrepene vi har satt igang nå og det svaret vi fikk var fakes. Altså, hvis dette er det beste JPTG klarer, så er jeg ekstremt skuffet. For dette er lavmål beyond alt det jeg hadde sett for meg.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi lover å aldri mer adle innaktive spillere C22, hvis du lover at spillerne vi da angriper ikke forlater kontoen sin:) Deal?
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Så så Ole, du må da ikke ta alt motet i fra dem, vi har da lyst til å ha litt motstand mens vi henter inn de resterende byene som er igjen. Er så sykt kjedelig å adle fråbyer, spes når kontoene går grå mens man har akt av nukes ute mot dem.
 

DeletedUser

Guest
Så så Ole, du må da ikke ta alt motet i fra dem, vi har da lyst til å ha litt motstand mens vi henter inn de resterende byene som er igjen. Er så sykt kjedelig å adle fråbyer, spes når kontoene går grå mens man har akt av nukes ute mot dem.

Prøver å få de til å øke trykket litt. For nå ser det jo ut som de rygger.. Alle adler safe gråbyer laaaaangt bak. Så veldig merkelig taktikk de driver med.
 

DeletedUser

Guest
Å adle innaktive er nå noe som har foregått på begge sider. Forskjellen er hvem som skryter av det (giggle)

Godt å se jeg er savnet her i det minste (love) Dere smelter mitt hjerte.

Kanskje en liten analyse om hva som gjør at JPTG har hatt en hard tid:

Front som har blitt enormt stor: De fleste spillerne har nå KUN front. Ingen safe-zones. I motsetning til WIC som har muligheten til å stacke som de alltid har kunnet.

Vi havnet i en uunngåelig krig som Eivind, Tormod og Benedichte gang på gang hevder sin uskyld på. Det er til og med kommet flere blogginnlegg omdette :O Dog innholdet kan fattes i korthet som dette: Hjelp! ingen gjør som jeg vil. Dere må synes synd på meg :crybaby:"

En sak som også har hjulpet til motgangen er krangling med TW team uten at noen av disse temaene trenger å diskuteres mer. Jeg tror nok vi alle er enige at uansett hvor mye dette diskuteres, så må vi bare bli enige om å være uenige.

Uansett: Dette var en kort oppsummering om mitt synspunkt på situasjonen og endringer i krigen.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ooh, se her ja. Prøver på et comeback. At du skylder på meg, Tormod og glitter for at dere taper så det holder, er hvertfall patetisk.
Dere ville merge, greit. Glitter ønsket å beholde BOL-navnet, og dersom dere hadde en intensjon ved å merge, så kan jeg ikke se hvorfor dere lot dere selv hindre av hva stammenavnet skulle være :)

Likevel, det er så old-news at det ikke er verdt å snakke om mer, det som jeg synes er ganske morsomt er at du fortsatt legger skylda på alle andre bortsett fra deg selv :)
 

DeletedUser

Guest
Se der ja. Der kom det endelig en innrømmelse fra dere at det var navnet som gjorde det. På toppen av det hele var det ikke stammen som ville det, kun Glitter? (giggle)
 
Topp