Spørsmål til/om CM - PABben

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Hvis det er noe dere lurer på, kan dere spørre her så skal jeg svare så godt jeg kan :)
 

DeletedUser

Guest
NÅR KOMMER VERDEN 5?!??!?!?!

:p

Hvilke stammer var du i på v1 og v2 (det var der du spilte, sant?) og kommer du til å "ansette" nye folk til support o.l? Og kommer det til å bli en slags avstemning/diskusjon om hva slags settings det blir på v5?

E1: Og gratulerer med jobben som CM, håper du blir værende lengre enn de forrige :)
 

DeletedUser

Guest
Fantastiske nyheitar! Lykke til!

edit: Trudde dette var ein "yay ny CM"-tråd. Vel vel.
 
Sist redigert av en moderator:

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Takk for det :)

Verden 5 er en av de tingene jeg skal prioritere, men det er mye å ta tak i nå som det ikke har vært noen CM her på en stund. Det er foreløpig ikke bestemt om det vil bli en åpen diskusjon om hvordan den skal være.

Jeg spilte i Rome og roem på v2, og renegades på v1.
 

DeletedUser

Guest
Kan du fikse avatarinnstillingane? Trur Totti øydela dei med eit uhell før han forsvann.

Maksimumsstørrelsen for ditt egendefinerte bilde er 82 ganger 82 pixler eller 1,0 KB (den som er lavest).
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer med CM jobben! Vært en god stund nå uten CM og behagelig å se at den er bemannet! ;)

“Verden 5 har også vært et hett samtaleemne på forumet i det siste. Den kommer om ikke lenge, men noen dato har jeg ikke satt enda.”

Slutt på at Inno bestemmer datoer? ;o

Ellers kunne det kanskje være greit om du kom med korte irl fakta, hvis ønskelig. Rett og slett for å knytte litt nærmere bånd med deg ;o Som eventuelt alder, hobby etc. ;)

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Det var vel du og jeg som satt igjen til slutt PABen, så jeg gratulerer med seieren. :)

Fint å høre at du vil prioritere V5, selvom vi forstår at det er andre viktige saker som står på agendaen også.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hei,har ett spørsmål,hvordan vil du legge deg på straffeutmålingene ved juks.Vil tidligere CM's linje bli fulgt eller vil disse lovløse tilstandene vi har nå fortsette, med et klapp på skuldra og ikke gjør det igjen ?
 
Sist redigert:

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gratulerer med ny stilling, og lykke til i jobben!

Helt sikker på at dette var et fornuftig valg av CM:)
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer så mye, og lykke til! :)

Og som mange andre, er jeg jo selvfølgelig spent på når v5 kommer ut. :D
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da får vi håpe at du er mindre korrupt enn de som har vært tidligere. Utover det så lykke til. :)


Forresten, hva skjer med kontoen(e) din(e) nå da? Du får vel ikke lov og spille.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vet du om det kommer til å komme speed her på .no ?
Vet at .no har for få spillere til speed, men mange som er keen på det ;)
 

DeletedUser

Guest
Hei,har ett spørsmål,hvordan vil du legge deg på straffeutmålingene ved juks.Vil tidligere CM's linje bli fulgt eller vil disse lovløse tilstandene vi har nå fortsette, med et klapp på skuldra og ikke gjør det igjen ?
Stiller meg bak dette her..

Skreiv det på forumet til Renegades, men får skrive det her og; gratulerer og lykke til :)
 

DeletedUser

Guest
Vet du om det kommer til å komme speed her på .no ?
Vet at .no har for få spillere til speed, men mange som er keen på det ;)

Ikke nødvendigvis. IG har nevnt muligheten, men tror nok dette må gå litt i rekkefølge. V5 er seff pri nå først.
Ellers støtter jeg forslaget. Dette vil heller bringe spillere hit og ikke motsatt.
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ikke nødvendigvis. IG har nevnt muligheten, men tror nok dette må gå litt i rekkefølge. V5 er seff pri nå først.
Ellers støtter jeg forslaget. Dette vil heller bringe spillere hit og ikke motsatt.

Trodde de sa at vi hadde for lite spillere jeg?

Men, jeg er enig, jeg synes også vi skal ha det
 
Topp