Spørsmål til/om CM - PABben

DeletedUser

Guest
Gratulerer med jobben. Satser på det går smertefritt for seg i overgangsperioden. :)

Og liam, det er litt morsomt at du klager på off-topic snakk når tråden er i offtopic forumet... Just saying. :)
 

LiamAird

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Selvom denne er sat i offtopic forummet, har den en årsag.
Nemlig at man har spørgsmål til CM, så stilles de her :)
Udenoms snak, ville derfor ikke være spørgsmål til denne.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Gratulerer med jobben. Satser på det går smertefritt for seg i overgangsperioden. :)

Og liam, det er litt morsomt at du klager på off-topic snakk når tråden er i offtopic forumet... Just saying. :)

Jeg fikk infraction for å være off topic i off topic forumet ... Skjønner enda ikke logikken.
 

DeletedUser

Guest
Selvom denne er sat i offtopic forummet, har den en årsag.
Nemlig at man har spørgsmål til CM, så stilles de her :)
Udenoms snak, ville derfor ikke være spørgsmål til denne.

Kun Norsk er tillatt

Som med alle andre aspekter av spillet så er forumet forbeholdt norsk. Vennligst unngå bruk av andre språk i dette forumet.

Unntak: Engelsk er tillatt og er det språket som skal brukes på de engelske delene av forumet.
 

DeletedUser

Guest
Kun Norsk er tillatt

Som med alle andre aspekter av spillet så er forumet forbeholdt norsk. Vennligst unngå bruk av andre språk i dette forumet.

Unntak: Engelsk er tillatt og er det språket som skal brukes på de engelske delene av forumet.

Who cares:confused:
 

DeletedUser

Guest
jeg gjør. Selv om han er moderator må han følge reglene..
 

DeletedUser

Guest
Du bør være glad for at hun gidder å hjelpe til her på .no. Hun er egentlig moderator på .dk.
 

DeletedUser

Guest
Du bør være glad for at hun gidder å hjelpe til her på .no. Hun er egentlig moderator på .dk.

OT
Hmm. Han er CM på The-West.dk hvor jeg også spiller :)
Men topic folkens.. Her var det mye surr.

Topic
Når forventes det at V5 starter? Anslag ca 3 uker fra nå høres realistisk ut heller?

Så et tilleggsspørsmål til CM:
Hvordan kommer vi i kontakt med deg egentlig? Har sendt deg en forum melding eller to her i dag, som jeg antar har en viss interesse. ;) Er det feil kontaktmetode?
 
Sist redigert av en moderator:

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
OT
Hmm. Han er CM på The-West.dk hvor jeg også spiller :)
Men topic folkens.. Her var det mye surr.

Topic
Når forventes det at V5 starter? Anslag ca 3 uker fra nå høres realistisk ut heller?

Så et tilleggsspørsmål til CM:
Hvordan kommer vi i kontakt med deg egentlig? Har sendt deg en forum melding eller to her i dag, som jeg antar har en viss interesse. ;) Er det feil kontaktmetode?

Det betyr vel at han ikke har vært på da, eller?;);):p
 

LiamAird

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du bør være glad for at hun gidder å hjelpe til her på .no. Hun er egentlig moderator på .dk.

Jeg er faktisk en han Arcon ;)


Kun Norsk er tillatt

Som med alle andre aspekter av spillet så er forumet forbeholdt norsk. Vennligst unngå bruk av andre språk i dette forumet.

Unntak: Engelsk er tillatt og er det språket som skal brukes på de engelske delene av forumet.

Forholder mig til denne, da jeg ikke kan Undgå at snakke dansk, da jeg ikke kan snakke norsk.. :)
 

DeletedUser

Guest
Reglar er reglar, synes no eg. Følg man dei ikkje skal man ha infraction og seinare forumban. Slik er det for alle. Moderatorar skal ikkje vere noko unntak.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Den regelen er der vel for at alle skal forstå hverandre, og de fleste forstår vel dansk. Det er tross alt "gammel-norsk" ;)
Som arcon er inne på tidligere, så skal vi heller være glade for at Liam hjelper oss her på .no.

Fint hvis vi holder oss on-topic på denne off-topic-tråden ;p
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
flisespikkeri - og fullstendig unødvendig.

liamAird har gjort en kjempejobb den tiden vi har vært uten CM - med å godkjenne scripts etc.

Dere burde være takknemlige og ikke henge dere opp i at vedkommende er dansk. Shame on u - blir nesten litt....... kvalm! :(
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Yep. Jeg er også inmari bekymret for modereringa!

Tenk..hvis han fremdeles er borte så må vi...kansje...finne en erstatter elns.
 
Topp