Spørsmål til/om CM - PABben

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Jeg spiller ikke i v2 lenger. Det sørget elite for i sin tid. Har alltid brukt "PABben" som nick. Jeg er forøvrig en 84-modell og hannkjønn ;)

Når det gjelder V5, så er det til syvende og sist innogames som bestemmer dato, men det er også avhengig av at jeg har alt klart.

Straffeutmålinger vil vi jobbe med fremover. For at alle skal bli behandlet likt må vi følge noen retningslinjer. Det er det også nå, men noen av reglene er litt uklare og kan tolkes forskjellig.

Håper ikke dere vil få noen som helst følelse at noen av oss er partiske. Kontoene mine vil bli gitt bort eller slettes.

Speed-server må jeg nesten sjekke litt opp før jeg svarer på.

Søknader som er sendt inn vil bli behandlet, men jeg ligger i utgangspunket 2-3 mnd på etterskudd ettersom vi ikke har hatt CM på en stund. Håper derfor dere er litt tålmodige med meg hva dette angår.

Takk for alle gratulasjoner! Håper jeg fikk svart på det dere lurte på.
 

DeletedUser

Guest
Hadde jeg blitt CM, så hadde det trolig ikke kommet noe kritikk.. LOL... Det er jeg sikker på.. :rolleyes:

Han slo meg og er en seff. da en dugenes kar, noe Innogames sin CEO også fant ut. Nå må han få ro til å gjøre jobben sin. Ingame play og admin. rolle er ikke verdt en sammenligning i det hele tatt. Jeg vet vi er i gode hender
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
3
Et par ting jeg lurer på.

Viktigst av alt: Hvor lenge regner du med å kunne være CM for TW.no? Vi har mildt sagt hatt en heftig utskiftning i det siste. Dette går litt på det som Ganondorf spurte om. Får vi vite litt om hva du driver med og sånn? ;)

Hvor streng kommer du/dere til å være på forummoderering? Vil dere følge de samme retningslinjene eller vil dere legge opp en strengere/mykere linje?
 

DeletedUser

Guest
Når det gjelder forum kan jeg svare på.
Regler vil bli mer tydeligere.
Men vi vil fortsette med å ha det sånn som det er nå.

Antonine
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Jeg håper jeg blir cm en lang stund. Det har vel vært litt uforutsette ting som har gjort at de forrige cm'ene har sluttet.

Dere blir nok kjent med meg etter hvert. ;)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje *kremt*.. oppdatere TW team lista på tribalwars.no?
Står at habla er CM.
 

DeletedUser

Guest
Har dere spørsmål, kan dere skrive, hvis ikke, hold dere unna.
 

DeletedUser

Guest
Du skal ha en ting klinkende klart for deg PABben, det er ikke noe ubestemt dato her i går'n. Enten setter du opp dato på v5 og forteller oss når vi får speed eller så er det noe du kniper så hardt du kan inn i magen din. Forøverig gir jeg deg en utfordring på og si at vi ikke trenger fler medlemmer for å få speed til Innogames. Du har èn måned på deg med det.
Og når det gjelder v5, har du også èn måned, capish? Hvis ikke lar du deg manipulere av andre!

Med vennelig hilsen,
Din beste venn (om du klarer dette)
 
Sist redigert av en moderator:

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Takk for tipset, magic dude.

Til dere som vil søke for å komme inn i teamet, finner dere tråden for det her
 

LiamAird

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du skal ha en ting klinkende klart for deg PABben, det er ikke noe ubestemt dato her i går'n. Enten setter du opp dato på v5 og forteller oss når vi får speed eller så er det noe du kniper så hardt du kan inn i magen din. Forøverig gir jeg deg en utfordring på og si at vi ikke trenger fler medlemmer for å få speed til Innogames. Du har èn måned på deg med det.
Og når det gjelder v5, har du også èn måned, capish? Hvis ikke lar du deg manipulere av andre!

Med vennelig hilsen,
Din beste venn (om du klarer dette)

Det er udelukkende InnoGames, der sørger for dato til nye verdener. Så det er ikke noget PABben, kan styre.
Speed server, vil også KUN blive lavet/aftalt med InnoGames, og igen noget PABben, ikke kan styre selv.



Til jer andre. Hold jer til tråden, Off Topic snak slettes! :)
 
Topp