Spørsmål til/om CM - PABben

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
hvis en konto blir bannet og ikke blir unbanna på 2 uker, slettes da kontoen?

Hvis vi ikke mottar respons fra brukeren i løpet av 2 uker fra kontoeier, vil kontoen bli slettet. Er det snakk om en konto der spilleren har fått en straff som gjør at kontoen vil være sperret i tilsvarende tid, men kontoeier har vært i kontakt med oss, vil ikke kontoen bli slettet.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer med CM jobben! Vært en god stund nå uten CM og behagelig å se at den er bemannet! ;)

“Verden 5 har også vært et hett samtaleemne på forumet i det siste. Den kommer om ikke lenge, men noen dato har jeg ikke satt enda.”

Slutt på at Inno bestemmer datoer? ;o

Ellers kunne det kanskje være greit om du kom med korte irl fakta, hvis ønskelig. Rett og slett for å knytte litt nærmere bånd med deg ;o Som eventuelt alder, hobby etc. ;)

- Tobben

Tar jeg ikke feil så er han eier av pabben.net og der finner du en link til bloggen til kjæresten.
Der kan du tilogmed se bilde av han ;)
 

DeletedUser

Guest
vennejulebord.jpg





Green Day :D
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Ang #tribalwars.no og spamming, så skal det en god del til før man blir kicket og definisjonen av spam er litt annerledes på en IRC-kanal.

Jeg spiller ikke lenger på .no, og har ikke ork til å spille opp en konto på en annen server heller. Er stort sett bare grepolis jeg spiller for tiden.
 
Topp