Spørsmål til/om CM - PABben

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det er på 3kb, og (den nye?) grensen er på 1kb ;)
Jeg får derfor ikke lastet opp bilder større enn mitt, hehe..
 

DeletedUser

Guest
Du får ikke betalt for å jobbe i TW-teamet :)
Har sett det en eller annen plass...
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Kjære alle dere som bruker denne tråden til å skrive viktige innlegg som "Tihi" og "NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR".

Det finnes en mIRC-kanal som er lagd til dette formålet. Der kan dere skrive så mye spam dere vil, og i tillegg få svar på det :)

Hvis dere lurer på hva mIRC er eller hvordan dere kobler på mirc, kan dere lese denne tråden
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Forventer egentlig ikke noe svar, men hva får du egentlig får å være CM her på TW.no?

Jeg får betalt litt for denne jobben, men blir ikke rik av det. I tillegg får jeg æren av å være med å styre et spill med masse artige folk, og et team jeg ikke kunne klart meg uten.
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du er mer aktiv enn den forrige CM'en så jeg vil ikke se bort fra at du klarer og få TW.no til et supert sted, med mange fine og hyggelige spillere. :) :)

Kan du si omtrent tidspunkt for når versjon 6.0 kommer?
 

DeletedUser

Guest
Du er mer aktiv enn den forrige CM'en så jeg vil ikke se bort fra at du klarer og få TW.no til et supert sted, med mange fine og hyggelige spillere. :) :)

Kan du si omtrent tidspunkt for når versjon 6.0 kommer?

når v5 kommer
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Når v5 og Versjon 6.0 kommer vet jeg ikke enda. Jeg vil annonsere dette så fort jeg får info. Inntill da nytter det ikke å spørre mer om det.

Poster som omhandler oppstart av v5 og v.6.0, vil bli slettet uten forklaring fra nå av.
 

DeletedUser

Guest
hvor mange er det som sitter å svarer på forespørsler til support?
 

DeletedUser

Guest
hvis en konto blir bannet og ikke blir unbanna på 2 uker, slettes da kontoen?
 
Topp