Spørsmål til/om CM - PABben

DeletedUser

Guest
Åh gud kirke.. grøssamei.

Hint: Dersom IG seier at det kun er speed 1 som er kompitabelt med nyeste version av TW så lyg dei.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke noe i mot speed 1... men kirke, det er noe dritt. :)
 

DeletedUser

Guest
Har fått svar ang. at dere skal ta opp det med speed etter v5, men da er spørsmålet hvor hardt kommer dere/du til å prøve PAB? er det noe sånn: Tja, vi sender en mail til innog. og spør om en speed server.
Eller er det virkelig noe .no prøver å skaffe.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Det kan jeg ikke svare på før jeg har kommet så langt. Det er avhengig av scandinavian war, når det er speed på .se/.dk, hvor mye vi har å gjøre, og når vi har tid. Når vi setter opp en speed-server må hele teamet være online siden vi har et så lite team.
 

DeletedUser

Guest
Det kan jeg ikke svare på før jeg har kommet så langt. Det er avhengig av scandinavian war, når det er speed på .se/.dk, hvor mye vi har å gjøre, og når vi har tid. Når vi setter opp en speed-server må hele teamet være online siden vi har et så lite team.

1,9,99 speed =)
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det kan jeg ikke svare på før jeg har kommet så langt. Det er avhengig av scandinavian war, når det er speed på .se/.dk, hvor mye vi har å gjøre, og når vi har tid. Når vi setter opp en speed-server må hele teamet være online siden vi har et så lite team.

Hvorfor må hele teamet være på?
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Fordi tickets må bli besvart mye raskere enn hva som er nødvendig ved en vanlig server
 

DeletedUser

Guest
Fordi tickets må bli besvart mye raskere enn hva som er nødvendig ved en vanlig server

der har jeg noe annet å si.

.Se har en speed admin, som er online 24/7 på speedene der. Om en vanlig person ikke orker det, går det ann å ha 2 personer da.
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
admin = administrator

24/7 - 7 dager i uken

Jeg vet jo det, men hva er forskjellen på speed admin og en vanlig admin?

Det går ikke ann for en vanlig person og være på 7 dager i uken, i hvert fall ikke 24/7... Mulig jeg har misforstått denne biten.. :rolleyes::eek:
 

DeletedUser

Guest
en speed-admin er en admin som bare passer på speedsa, og han er "sjef"over speedsene...

24/7 på speed blir da lixom 4av4timer
 

DeletedUser

Guest
Nei, ikke egentlig.
Hvis du ser litt lenger opp på Mr. Game & Watch sin avatar, ser du at det ikke er noen liten størrelse.
 
Topp