Spørsmåls- og kommentartråd til verden 18

DeletedUser

Guest
Å benytte seg av gode eksisterende guider er tidssparende og gir meg muligheten til å fokusere på å lage nye guider på upløyd mark, men jeg tar læring av min gode tro rundt TrAnxZ da guiden faktisk har vært ganske dårlig.

Jeg er ikke så fan av guid bruk.. det hjelper deg aldri til å få rank 1 siden alle verdnene er så forskjellige.. Du må få litt erfaring og ta litt som det kommer :D
 

DeletedUser

Guest
Kan se for meg en guide kommer som tar hensyn til alle de nye PP-funksjonene. De rike hjelper de rike og de fattige blir fattigere. Flott.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Legger merke til at det finnes en liten uoverensstemmelse mellom innstillingen som er lagt ut på "kunngjøringer"-"oppstart verden 18"
og innstillingene lagt ut under "innstillinger - verden 18"

i den første står: Milits: Nei
mens den andre sier: Milits: Ja, 1 by

Dette kommer til å få sterk betydning for min spillerstil så hadde vært fint med en avklaring på dette.
Kan i hvertfall ikke se noe millits i gården, men ser det har vært litt endringer siden sist jeg prøvde meg
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
KAN MAN RESTARTE NÅR MAN HAR TOG PÅ SEG OG GJØRE OM BYEN TIL EN BB BY MED MYE MINDRE POENG??????

540|474 var nettopp en spillerby på over 3k poeng og nå er det en bb by med 370 poeng! Dette kan jo ikke være mulig!?!?
Dette er jo helt ødeleggende!
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
LITT KJIP? LITT KJIP? er du helt loka eller, vi snakker om forskjellen mellom en fint oppbygd by med høye ressfelt, og en by med 371 POENG

Det er ikke LITT KJIPT, det burde ikke være mulig
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Synes siste konkuranse minner om en dårlig google oversettelse.

Betyr "Drep minst av dine egne enheter" at vinneren er det laget som mister færrest tropper i gitt periode?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
dålig utgångspunkt av oss blå :( fikk jo 20k me eeeeen gang.

Er ikke no dårlig oversettelse, handler om å bruke troppene smart. syntes det bare er flott jeg as. :)
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Synes siste konkuranse minner om en dårlig google oversettelse.

Betyr "Drep minst av dine egne enheter" at vinneren er det laget som mister færrest tropper i gitt periode?

Nei, det betyr at vinneren er den som mister færrest enhet i kamp mot seg selv(dvs at om jeg angriper meg selv og mister 400enheter, får mitt lag(gult) 400+ )
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
nei


noen som vet hvordan man setter opp farmeassistenten slik at alle barbsa bare er listet på en side? Er så strev å blad side for side hver gang. :p
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Måtte vell kunn la seg gjøre dersom man timet perfekt en backtimet etter et av dine nuke angrep.
For deretter å katapultsere byene dine ned i søla. Har liten tro på at du ikke skal kunne greie å snipe et hvert forsøk på tog mot deg.
Om dette noen gang kommer til å skje, er en annen sak. Du er ikke kjent for å være den som går ned.

hvordan ser topp 5 ranken over stammer ut om 1 måned?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp