Spørsmåls- og kommentartråd til verden 18

DeletedUser

Guest
Skulle ikke tro det var nødvendig, da innstillingene står på dette forumet også. Burde være likt.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Skulle ikke tro det var nødvendig, da innstillingene står på dette forumet også. Burde være likt.
Det står ikke komplette innstillinger, selv om noe så vesentlig kanskje burde vært nevnt ja. Kanskje det med et uhell ble sakset ut, eller no' slik. Det står i alle fall at det er flagg i hovedannonseringen, slik som habbomannen påpeker.
 

born to kill

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Jeg blir så oppgitt!
Nå har jeg holdt meg borte fra TW siden verden 11, av flere grunner, men kanskje mest fordi man kunne bruke PP for å kjøpe ressurser.
Tror det er en del som husker hvordan "ekans" kjøpte seg til ett utrolig forsprang til alle andre, noe som ødela spillopplevelsen for ganske mange.

For moro skyld vender jeg tilbake og ser at verden 18 starter om noen dager dager! Timingen kunne ikke ha vært bedre, syntes innstillingene så helt greia ut, bortsett fra 400ms O/D gap. Jeg forehåndsregistrerer meg, og blir logget inn. Der møter det meg en hyggelig melding som forteller at det igjen vil være mulig å kjøpe ressurser for PP. :evil:

Ikke nok med det! All misbruk vil bli straffet veldig hardt! Med andre ord, den spilleren som kommer til å lede etter 2 måneder er spilleren som har klart å ligge nærmest grensen til hva dere anser som misbruk! Dette er så feil på mange måter, for det første er dere nødt til å sette noen grenser. Det å straffe noen for misbruk, uten å fortelle hva som blir ansett som misbruk er helt på trynet. Og hvis en spiller skulle bli tatt for misbruk, så har denne mest sannsynlig lagt ned en del penger i spillet, skal disse bare bli slettet/midlertidig blokkert? Føler dere selv at dette er riktig for en som først velger å bruke penger og en funksjon fult ut? dere prøver å få mest mulig folk til å bruke penger på spillet, men samtidig straffer de som bruker for mye! Enda en ting som ikke følger logisk tankegang! Jeg merker jeg har hundre andre ting jeg kan si om dette valget, men vet fra før at det er nytteløst.

Jeg har spilt TW siden verden 5 på .net, og har dessverre de siste årene sett ett spill/spillselskap som graver sin egen grav. Spillerne forsvinner og Innogames skjønner ingen ting. Dere må jo se at dere jager bort spillerne deres, for meg fremstår det som ganske dumt å jage bort det grunnlaget som sørger for at dere har en jobb og en fremtid med det dere ønsker. Det må jo være mye bedre å ha 10 000, kanskje 15 000 spillere som muligens vil være interessert i å betale for en PA, enn 1000 spillere som er villig til å betale for ressurser. Jeg skal vedde sjela mi på at det første eksempelet vil bringe inn mye mer penger på langsikt. Dessverre blir mine avbrekk lengre og lengre fra TW, og jeg skal vist ikke vende tilbake til .no denne gangen heller. Nå vet jeg at dere moderatorer her på .no flere ganger har prøvd å prate våre spilleres sak for Innogames, og at problemet ikke nødvendigvis ligger her, men hvem tar avgjørelsene i Tyskland? den personen har så manglende kunnskaper, og dårlig innsikt at h*n burde bli fratatt alle muligheter til å bestemme noe som helst her i verden!

Ettersom alt stygt ordbruk fører til utestengelse her på forumet, får denne linken være nok for denne gang: http://goo.gl/ORqeH5

Takk for meg, utrolig at dere ikke lærer!
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Er det rart TW sliter med å rekruttere spillere om dagen? Nei, med disse elendige innstillingene blir det ikke mer TW på meg etter v15.
 

DeletedUser

Guest
De som har litt salg og markedsføringkunnskaper, (også noen av de uten? ) skjønner vel at det er ikke pga pp tw har synkede antall spillere. Slutt å klag vær så snill. Men for all del, pp funksjonene kan ha seg til h*** ja :p
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Vennligst merk at bruk av denne funksjonen vil bli fulgt nøye med på, og et hvert misbruk vil bli straffet hardt.

Betyr dette at vi må selv være forsiktig mtp. evt hvor mye pp en vil bruke, eller tenker dere da mer på boosting som er problemet?
 

abid1998

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Premium: Ja, alle* (ikke kjøp av adelsplass)

ka mene med ikke kjøp av adelsplass? ka menes med alle egentlig så her er det slik at man har +25% ressureprodukson og bytting av ressures med handelsmenn ? det er vel kun de eller?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
v13 kunne man kjøpe 1 am for 100pp, dette har heldighvis ikke skjedd etter men poengteres ut siden det er alle premiumfunksjoner UNNTATT kjøp av adels :)
 

DeletedUser

Guest
Hei alle sammen, jeg er fra Russland.
Mine venner og jeg bestemte meg for å lande på bredden))
Stamme: NOD
vil være glad for å samarbeide!

(Google oversettelse)
 

abid1998

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
De er vel ikke såå fryktelig kraftig med de gamle våpnene.

hei kan du vennligst svar på spørsmålet mitt: kan du si til meg detaljert hvilke premiumfunksjoner i verdenen

Premiumkonto, Kontoadmin, Farmeassiste, + 20% ressursproduksjon og + handelsbonus. I tillegg til det bytting av varer med handelsmenn. det er vel alle eller er det mer??
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
hei kan du vennligst svar på spørsmålet mitt: kan du si til meg detaljert hvilke premiumfunksjoner i verdenen

Premiumkonto, Kontoadmin, Farmeassiste, + 20% ressursproduksjon og + handelsbonus. I tillegg til det bytting av varer med handelsmenn. det er vel alle eller er det mer??

Premiumkonto, kontoadmin, farmeassistent, halvering av byggetid, umiddelbar fullførelse av byggeordre, redusering av byggekostnader, handelsbonus, flaggpakke, ressurser mot premium (og omvendt) og ja +20% ressursproduksjon.
 
Topp