Spørsmåls- og kommentartråd til verden 18

DeletedUser

Guest
Ble nesten positivt overrasket over innstillingene og de var tilnærmet like V1. Tenkte "ja, kaaaanskje jeg kan prøve igjen". Men så kom jeg inn i denne tråden og ble informert om PP-funksjonene og legger planene mine døde.

Men jeg har noen spørsmål til våre kjære admin folk:

Er det dere som setter opp alle innstillinger? Blir dere pålagt å ta med noen spesifike innstillinger som PP-greiene? Har dere informert INNOGAMES om vår misnøye? Hvis ja, har de svart, og hvis ja, hva?


Dersom nye spillere starter med TW, vil de være intetanene om hvordan de blir manipulert til å bruke penger på spillet. Det er greit å kjøpe premium konto der du har fordeler som kontoadmin og farmeadmin, men når man kan kjøpe seg bygninger og ressurser... Da ødelegges spillopplevelsen. Det blir for kunstig.

Er direkte skuffet.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Holder jff på å bli revolusjonert?
Kun 5 medlemmer og ingen understammer.
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ble nesten positivt overrasket over innstillingene og de var tilnærmet like V1. Tenkte "ja, kaaaanskje jeg kan prøve igjen". Men så kom jeg inn i denne tråden og ble informert om PP-funksjonene og legger planene mine døde.

Men jeg har noen spørsmål til våre kjære admin folk:

Er det dere som setter opp alle innstillinger? Blir dere pålagt å ta med noen spesifike innstillinger som PP-greiene? Har dere informert INNOGAMES om vår misnøye? Hvis ja, har de svart, og hvis ja, hva?


Dersom nye spillere starter med TW, vil de være intetanene om hvordan de blir manipulert til å bruke penger på spillet. Det er greit å kjøpe premium konto der du har fordeler som kontoadmin og farmeadmin, men når man kan kjøpe seg bygninger og ressurser... Da ødelegges spillopplevelsen. Det blir for kunstig.

Er direkte skuffet.

Velg å se på det som en ekstra utfordring.
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Spørsmål til redusering av kostnad av bygninger:

Kan man redusere prisen med 20% flere ganger på samme bygning for samme lvl? Eller går det maks 1x?
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
For å være sikker må man ha 5 AM i toget også xD

2 sek tog det da :-D
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Jeg har 1 spørsmål til teamet:

Er det vanlig at det er noe feil med de forskjellige questene?

Jeg følger en guide i startup fasen, og i følge den skulle en få opp quest om rekruttering av 10 sverd etter å ha laget smie. Den kom ikke, så antok at jeg måtte gjøre 9-8-6 questet for at det skulle dukke opp, men nå dukket det bare plutselig opp. En bugg eller noe annet?

Kunne forøvrig vært fint om man hadde fått oppgitt hvordan en kan gjøre og få alle de forskjellige questene.
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Har funnet ut at en trenger å ha jerngruve lvl 3 & at TrAnxZ bare har en dårlig guide oppe å går ;)
 

DeletedUser

Guest
Velg å se på det som en ekstra utfordring.

Det er jo en ren vits. Det blir en kamp der noen betaler seg til topp-plasseringene og resten vil ikke klare å ta de igjen med mindre de sliter ræva av seg. Noe som gjør det urettferdig uten like.

De som er nye til TW, vil ikke ha mulighet til å henge med resten som utnytter systemet. Vi har allerede GLIMRENDE eksempler fra vintereventen. Så ikke kom her og si at det er en "ekstra utfordring".
 

DeletedUser

Guest
Det er jo en ren vits. Det blir en kamp der noen betaler seg til topp-plasseringene og resten vil ikke klare å ta de igjen med mindre de sliter ræva av seg. Noe som gjør det urettferdig uten like.

De som er nye til TW, vil ikke ha mulighet til å henge med resten som utnytter systemet. Vi har allerede GLIMRENDE eksempler fra vintereventen. Så ikke kom her og si at det er en "ekstra utfordring".

Systemet er faktisk greit nok.. det balanserer pp balansen på tw.. Er selvfølgelig ikke gøy med de som missbruker det og kjøper seg til seier.. men jeg har ikke hatt noe behov for å kjøpe ress enda på v18 :D
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Litt ironisk hvordan du som en TW-guide bruker noen andre sin guide.

Å benytte seg av gode eksisterende guider er tidssparende og gir meg muligheten til å fokusere på å lage nye guider på upløyd mark, men jeg tar læring av min gode tro rundt TrAnxZ da guiden faktisk har vært ganske dårlig.
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det er jo en ren vits. Det blir en kamp der noen betaler seg til topp-plasseringene og resten vil ikke klare å ta de igjen med mindre de sliter ræva av seg. Noe som gjør det urettferdig uten like.

De som er nye til TW, vil ikke ha mulighet til å henge med resten som utnytter systemet. Vi har allerede GLIMRENDE eksempler fra vintereventen. Så ikke kom her og si at det er en "ekstra utfordring".

Jeg har tro på at slike snikkhull vil bli reparert og fikset på. Uansett har jeg troen på at man kan være med å kjempe i toppen uten å bruke alt dilldall, såklart må en bruke litt mer krefter, men det gjør jo også bare prestasjonen enda større og.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg har tro på at slike snikkhull vil bli reparert og fikset på. Uansett har jeg troen på at man kan være med å kjempe i toppen uten å bruke alt dilldall, såklart må en bruke litt mer krefter, men det gjør jo også bare prestasjonen enda større og.

Vel, da er du alene om den. Jeg har mine sterkeste tvil til at de vil foreta endringer på PP funksjonene.. Hvorfor? Vel, de tjener jo cash som bare juling, og de hører ikke på spillerene sine, så.. Money is powah! Problemet i dag er ikke at proffe spillere havner langt bak, de fleste som kan spille vil mest sannsynelig holde seg innen topp 50 (og topp 10), men når de som alt er meget gode benytter seg av alle PP funksjonene, så vil differansen fra pro PP user og ned til nybegynnere bli enorm. Dette resulterer i at de nye spillerene blir adla, demotivert og slutter.

Når det kommer til guiden TranxZ la ut, så er det avhengig av mange diverse faktorer. På TW, i likhet med de fleste andre strategispill, så er det ingen fasit. Alt er avhengig av beliggenheten, om man havner i en brukbar stamme, aktivitetsnivået, hvor effektiv man er og så videre.. Mange faktorer som man må ta utgangspunkt i før man til slutt bestemmer seg for at "Ja, det gir meg best vekst, mest sannsynelig mest tropper og er definitivt det jeg burde gå for om jeg vil nå langt".
 
Topp