Spørsmålsrunde

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Så absolutt ikke, enda en noen toppstammer igjen som vil kjempe om seieren :)

Hvem vinner v11?
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Bnp og WIC, på samme måte som snipe og HG vantv7


Hvilken stamme er best i krig, hittil?
 

DeletedUser

Guest
Det må være enten 24/7 eller AKDM siden vi ikke har tapt en enda. Sto sterkt mot s-a-t og vant selv noe som folk ikke trodde ville skje! :O

Hva skjer vis BNP snur ryggen vs WIC?
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Det kan ingen være sikker på, for ingen har sett hverken WIC, eller BNP i en ordentlig storkrig over lengre tid på v11.


Hvem er den mest aktive på v11?
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det må være enten 24/7 eller AKDM siden vi ikke har tapt en enda. Sto sterkt mot s-a-t og vant selv noe som folk ikke trodde ville skje! :O

Hva skjer vis BNP snur ryggen vs WIC?

BNP snur ikke ryggen til WIC før alle andre er borte (clapping)

Hva skjer når 24/7 dolker AKDM?
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
BNP snur ikke ryggen til WIC før alle andre er borte (clapping)

Hva skjer hvis 24/7 dolker AKDM?

Gjorde om spm for deg, jeg :) Da blir det krig da? :)


Hvem syns du er den beste lederen/person i ledelse i stammene på v11 og hvorfor?
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Gjorde om spm for deg, jeg :) Da blir det krig da? :)


Hvem syns du er den beste lederen/person i ledelse i stammene på v11 og hvorfor?

Spillet går ut på at at vi skal erobre landsbyer(wasntme), men hvem som vil gå ut å ta det første skrittet er det store spørsmålet.

Chrk1 er den absolutt min favoritt, utrolig strategisk og får ting gjort. De fleste sier Henry er den beste, men tenkt når disse to holder på sammen(rofl) det må bare oppleves. Så har Chrk1 fått seg en dual som jeg tror er .NO beste leder/strateg.

Hvilke stamme vil være den første som utfordrer BNP?
 

DeletedUser

Guest
WIC blir den første som utfordrer BNP, alt for mange super erfarende der for at WIC kommer til å la dem gro å ta nr.1 plassen fra de.

Hvorfor tror folk at det er uenigheter mellom 24/7 og AKDM?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg tror det er fordi....
Trenger ikke diskutere uenigheter mellom 24/7 og AKDM

WIC + BNP vs 24/7 og AKDM = BNP's undergang i lengden?
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Nei, 24/7+ AKDM sin undergang i sp fall, også vinner vi som snipe og HG gjorde på v7!!!



Hvorfor slapp 24/7 inn hophoolio?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor slapp WIC og BNP mange medlemmer fra s-a-t inn også?


Is cleo really fabulous? (eller hvordan det skrives :p)
 

DeletedUser

Guest
Vannskelig å si :/ vis du tar vekk lederne må jeg si AKDM men tror de kan overaske alle. T.O.M. seg selv :O med lederne så vet jeg ikke. Alle lederne i alle 4 stammer er smarte, strategiske og... maktsyke :p Alle er vel egentlig gode på hvert sitt felt og vis de var sammen kunne de ha utført mirakler... så vis dere vil at mirakler skal skje sier jeg en ting: Velkommen til 24/7!

Hvilken stamme kommer til å prestere best i krigen?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ka stamme som vil prestere best i krigen er vanskelig å si før man vet sidene, men tror på wic.

kommer det flere intervjuer snart eller har chaos gått lei`? (eller fått damen på besøk)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Mye skole + jobb i det siste, kommer et til torsdagen/fredagen;)

hvem blir neste intervju objekt??
 

DeletedUser

Guest
tipper henry 001

hvilke spillere er mest undervurdert/overvurdert på v11?

ps: du jobbe. dagens spøk eller ;)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Meg!
Ima pro ninja :O


Hvorfor driver AKDM(lord lol1) å angriper en iap?
 

DeletedUser

Guest
24/7 btw men må si at fatal gjorde dette. Ikke meg, han er herved sparka som min dual og skal gi ress til spillern fatal angrep.

Kan dere tilgi meg?
 

DeletedUser

Guest
Fatal er ikke en noob nei. At jeg valgte å gjøre som jeg gjorde har sine grunner.
Ted (Lord lol1) er et barn, og en feig spiller som i og for seg bør vokse opp raskt. At man angriper, og deretter ber om unnskyldning er barnslig gjort, og på den måten han ber om unnskyldning på: "Please, kan jeg tilgis, for jeg er redd" (clapping)

Er alle spillere så feige som dette?
 
Topp