Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Neste uke.


Noen som gleder seg til alle gråbyene på v14 er adlet, sånn at man få litt skikkelig slossing igjen?
 

DeletedUser

Guest
1 spiller av gangen, akkurat som de siste månedene har indikert.

Lurer forresten hva opptakskravet til -T-H- sin siste rekruttering var.. Går det på %-messig gråadling?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Den som tier, samtykker. Ingen av medlemmene i -T-H- skjønner tydeligvis hva ledelsen deres driver med. Har forståelse for at de er forvirret mtp uttalelsene til Bongosteen kontoen her på forumet den siste tiden :).

Hvor mange av de på topp 20 tror du farmer?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
EG, siden jeg bare hater Fnatic :(

Hvem sitter med mest deff på v14?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
EG, siden jeg bare hater Fnatic :(

Hvem sitter med mest deff på v14?

RUAB sitter vel på V14 enda, så ut fra egen størrelse, så tror jeg han vinner den. Sett mer på helheten over alle spillerene, så tror jeg kanskje at Lemmy er den som sitter med mest deff.

Hvem var det jeg snappet ranern fra i går de siste 10 minuttene? /giggle
 

DeletedUser

Guest
jeg var iallefall i toppen dær i går kveld-.-

hvordan kan sup og myth rote til v14?
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Det er ikke mulig. Vi er for godt organisert for det.

Hvem vinner denne aksjonen? Tarahumaraen eller -T-H-?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
-T-H- vinner den... Tara kommer ned i en 1mio så stopper trykket... er slik det pleier å gå... så feeder Tara seg på gråbyer og er oppe i nye høyder igjen..

Hvor er Martin på Tara :|?
 

DeletedUser

Guest
martin er nok hjemme.

hvor mange poeng vil t-h ha når julefreden kommer? hvor mange poeng vil myth ha når jule freden kommer?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
-T-H- vinner den... Tara kommer ned i en 1mio så stopper trykket... er slik det pleier å gå... så feeder Tara seg på gråbyer og er oppe i nye høyder igjen..

Hvor er Martin på Tara :|?

Nå må du ikke sette for høye forventninger her. Vi har en redusert Lambnut så vi skal ikke pålegge oss for mye her.
Vel, det er dårlige utsikter for oss her om tiden. Men det nytter å idet minste gjøre motstand (nod)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Vel, det er dårlige utsikter for oss her om tiden. Men det nytter å idet minste gjøre motstand (nod)

Det har du helt rett i! Det forlenger kampen en smule, men det gir også oss mer motivasjon når vi møter motstand.
Er jo ingen spill som er særlig morsomme uten litt utfordring.
 

DeletedUser

Guest
alt kan jo skje:D

hvor mange prosent sjangse erdet for at t-h og allianses kommer seg opp med myth poengmessig igjenn?
 
Topp