Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Lopphavet er et havområde utenfor vestkysten av Finnmark.

Hvordan er statsene på V18 for tiden ,adler ODA fortsatt mye 3-k gråbyer i safesonen sin ?
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Stompa's uttrykk var "Gubben Darius". hans venn Bodø brukte "Dra på Lopphavet. Måtte se gjennom 3 filmer for å få dette bekreftet. + et par oppslagsverk.
I følge Gjøvik studentavis om dette uttrykket:
... Stompa var den første til å bruke dette fjonge utrykket. Gubben darius. – En riktig kraftsalve, og må gjerne brukes som et alternativ til stygge banneord. ...
Darius var forøvrig en eller annen konge i Persia, Babylon eller rundt omkring der

for ikke å ødelegge rytmen her, følger jeg opp rebell's spørsmål:
Hvordan er statsene på V18 for tiden ,adler ODA fortsatt mye 3-k gråbyer i safesonen sin ?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jeg har tidligere skrevet at jeg ikke bedriver hvalfangst, men etter min entre på v18 har jeg måtte gjøre det. Så lite 3k byer her i gården, kun hval.

Hvor lenge tror dere verdenen varer enda?..
 

DeletedUser

Guest
Jeg har tidligere skrevet at jeg ikke bedriver hvalfangst, men etter min entre på v18 har jeg måtte gjøre det. Så lite 3k byer her i gården, kun hval.

Hvor lenge tror dere verdenen varer enda?..

Dere må adle vekk min acc også :p

Hvorfor velger et slikt dyktig dualpar en "plankekjøringskonto",fremfor min eller Hvalens,som virklig ville gitt dem utfordringer i fleng ? (giggle)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
ikke for å være slem nå rebell, men i følge stats så adler Jon Snow. og Bodyguard ganske så greit ned Hvalen, og sist jeg sjekka signaturen til Chaosialex, så er han dual på Bodyguard. så det ser ut som om Hvalens konto er på en solid nedtur, uten alt for store utfordringer, ser det ut som. ut i fra hvordan jeg kan lese stats, så fant Hvalen ut at disse gutta var litt tøffere enn barbarene han har adlet i den siste tiden...
når slutter rebell å adle grå, og kun tar fiendebyer?
 

DeletedUser

Guest
Nei og nei,nå var du slem :p

He,he,vet at Chaos og HM er på Body ;)

Jeg gjør mine ting,hvem jeg adler,vil alltid være en overraskelse ;)

Er MaB1 lei seg for at nærnukesne hans går fløyten på tampen av året ?
 

DeletedUser

Guest
ikke for å være slem nå rebell, men i følge stats så adler Jon Snow. og Bodyguard ganske så greit ned Hvalen, og sist jeg sjekka signaturen til Chaosialex, så er han dual på Bodyguard. så det ser ut som om Hvalens konto er på en solid nedtur, uten alt for store utfordringer, ser det ut som. ut i fra hvordan jeg kan lese stats, så fant Hvalen ut at disse gutta var litt tøffere enn barbarene han har adlet i den siste tiden...
når slutter rebell å adle grå, og kun tar fiendebyer?

Er det ikke mystisk at de som opprinnelig har skapt stridens eple, ikke tar seg tia til og ordne opp selv men overlater jobben til andre?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Er det ikke mystisk at de som opprinnelig har skapt stridens eple, ikke tar seg tia til og ordne opp selv men overlater jobben til andre?

Ingen har overlatt noen jobb til meg, jeg bare adler fiender som er nærmest meg som jeg har gjort en god stund uten problemer :)
Er vel ganske logisk det? Å adle nabofienden. Trenger ikke få beskjeder om det. :mehe:

Hvorfor klarte ikke hvalen å ta mer enn to byer av meg når han først forlot stammen? Han har jo planlagt dette lenge...(?)
 

cm-punk

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hvor lenge klarer Hvalen og Aurora å holde ut mot ODA?
2 vs 19, ikke akkurat jevne odds, men en artig battle å følge.
 

DeletedUser

Guest
Leeeeeeeeeengeeeeee,vil jeg tro (giggle)

Hvem i ODA flipper ut først ?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Både du og hvalen har jo allerede flippa ut av ODA ;)

Noen andre enn rebell som er stolte av gråbyadlinger?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
RaM77
MAB1
Xandor.
Jon Snow.
Bodyguard

Kurt, hvorfor kaller du gråbyene dine for "Overraskelse"? Er da rett og slett ingen overraskelse at du adler grått. Mer en vane.
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
22.12.15, 12:27 Hva tror dere,vil V18 vare 6-12 mnd til ?

Nå,hva tror dere,hvor leeeenge vil denne verdenen vare ?

Hadde håpet ODA skulle samkjøre seg,og gjøre unna denne verdenen innen jan var utløpt,men nå går jaggu meg mars måned også med ....

Blir det april,mai eller juni som setter en slutt for V18 ?
 

DeletedUser

Guest
Vi stresser ikke med det ^^
+ holder vi tempoet oppe som vi har gjort er du borte i løpe av 3-4 uker.
Bare de siste 5 dagene har du mistet 500 byer.

Hva skal folk gjør etter v18?
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vi stresser ikke med det ^^
+ holder vi tempoet oppe som vi har gjort er du borte i løpe av 3-4 uker.
Bare de siste 5 dagene har du mistet 500 byer.

Hva skal folk gjør etter v18?

Hvor mange adelsnukes har xandor. mista på like mange dager?

Nyte en hærlig tw-fri tilværelse :)
 
Topp