Spørsmålsrunde

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Enig med deg Mastif om at Nattevakten og Ignorance har hatt det litt lett etter at Aristo tok over Nord, men begge de 2 kontoene har jo ikke hatt det lett helt siden dag 1. Storebror er en konto du glemte å nevne, personlig mener jeg den kontoen har hatt det VELDIG lett et par perioder og består av sikkert 15+ allierte spillere som har slutta. Men enig at det er ikke eksisterer en konto i TOP 10 som fortjener det særlig mindre enn rank 11-100. (Svar til Elimi)

Vet ikke om alle har fellesferie enda, men vi er vanlige folk med sommerferie ja :) (Svar til Mastif)

1. Har Ship ferie snart?
2. Vil Sw4g eller Xion bli gjenopprettet senere i verdenen etter at Ship synker eller er det ingen isfjell i sikte?

(Var litt kreativ med spørsmålsrunden å spurte 2 spørsmål, du kan svare på 1, 2 eller begge) :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Du har helt rett! Flere kontoer som har hatt det relativt lett der oppe. Men alle kontoene som er på topp 10, må ha gjort noe rett for å havne akkurat der de er.

1. Ship tar aldri ferie! Adler som bare det (clapping)
2. SW4G eller Xion kommer aldri til å bli opprettet igjen, verken før eller siden. Ship har gjort en strålende jobb mot Aristo, og jeg syntes personlig at v21 er meget underholdende som den er nå, men den skal bli enda bedre (happy)

Vil Aristokratiet vike for demokratiet? :hmm:
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Du har helt rett! Flere kontoer som har hatt det relativt lett der oppe. Men alle kontoene som er på topp 10, må ha gjort noe rett for å havne akkurat der de er.

1. Ship tar aldri ferie! Adler som bare det (clapping)
2. SW4G eller Xion kommer aldri til å bli opprettet igjen, verken før eller siden. Ship har gjort en strålende jobb mot Aristo, og jeg syntes personlig at v21 er meget underholdende som den er nå, men den skal bli enda bedre (happy)

Vil Aristokratiet vike for demokratiet? :hmm:


jeg har hatt det lettest, bare internadlinger fra DAG 1
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg tror jeg snakker for alle Aristokrater når vi ser at Ship og 1814s er 2 forskjellige stammer, men vi ser på dem begge som Ship...

Eneste forskjellen er vel bare at 1814s er imot ORM også(?) :)

Når når ship's nr.2 1 mill?

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Slik jeg ser det er det bare 1 person som har 1 mill i Ship?

Tirpitz ligger fint på 2.plass med rett over 800k :)

Er det du som blir nr.2? :)

-A
 

DeletedUser

Guest
Slik jeg ser det er det bare 1 person som har 1 mill i Ship?

Tirpitz ligger fint på 2.plass med rett over 800k :)

Er det du som blir nr.2? :)

-A

Får vel se på det (kyss) Med den raten jeg adler Aristo byer på nå er jeg på millionen neste uke :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tipper at det blir Elimin@tor..

Hvem blir den neste til 200 byer?

hozan
 

DeletedUser

Guest
UC blir neste til 200 byer.

Hva vil Ariso gjøre med inaktiviteten som råder?
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Hente inn gamle erfarne medlemmer som har hatt en liten pause :D

Hva skal jeg spør om?
 

DeletedUser

Guest
Akkurat det du føler for :p

Hvorfor kan ikke Aristo og 1814 midlertidig alliere seg med en avtale om å ta ORM først før krigen fortsetter?

hozan
 

DeletedUser

Guest
Fordi det ville vært moralsk forkastelig.


Hvilken spille i din egen stamme verdsetter du mest, og hvorfor?
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
RV pga stabilt lederskap og er alltid tilgjengelig på skype og ingame-
Hvem i topp 25 rykker ut først?
 

DeletedUser

Guest
Neste gang noen fra Ship internadles ^^

Hvorfor hater Ship og 1814ORM så mye, når fakta er at de prosentvis har gjort det mye bedre i krigen mot Aristo? Tigerkiller kjører jo over Preference.

hozan
 

DeletedUser

Guest
Skulle bare mangle at Preference ble kjørt over, skulle skjedd for leeenge siden.
ORM har alltid diktert og har aldri ønsket å føye seg etter andres ønsker. Egoistisk stamme som jeg absolutt ikke anbefaler noen å samarbeide med i fremtiden.
At du sammenligner krigsstats så direkte blir veldig feil. Det du egentlig skriver er at stammene har hatt likt utgangspunkt, når i realiteten så har ryggen til ORM vært godt passet på av de andre i alliansen. Finnes jo enkeltkontoer med mer ODd enn hele ORM. Ikke at jeg skylder på dem for det, men de har kunnet fokusere mye mer på offensiven og skulle ha utnyttet det mye bedre.


Hvilken stamme vinner v21 og hvorfor?
 
Topp