Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
1814 vinner v21 på grunn av dedikasjon, aktivitet og organisering.

Hvem blir neste som forlater Aristo?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Husk å stille spørsmål.

Nå som det er en mer jevnt fordelt krig med flere topp stammer. Hvem ryker først?
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Om alle hater danskene så mye som jeg har hørt, så antar jeg ORM, om ikke Ship blir oppløst og går til 1814.

Er det store muligheter for 3 fronts krig? Aristo vs 1814 vs ORM og med Ship som en alliert enten mellom ORM og 1814? :)
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ikkje braaa :'(

Slik er det nå bare, ikke vær lei deg for det, Aristokratene består ikke av enkeltspillere, men av oss alle... Selv om vi nå mistet 2 "lojale" spillere, har de fortsatt sin respekt for oss, de ville bare ikke at v21 skulle forsvinne så fort som oss andre...

Det blir spennende å se hvordan verden blir nå, men som jeg alltid har sagt, og alltid vil si, Aristo stikker av med gulltronen uansett hva!

-A
 

DeletedUser

Guest
Slik er det nå bare, ikke vær lei deg for det, Aristokratene består ikke av enkeltspillere, men av oss alle... Selv om vi nå mistet 2 "lojale" spillere, har de fortsatt sin respekt for oss, de ville bare ikke at v21 skulle forsvinne så fort som oss andre...

Det blir spennende å se hvordan verden blir nå, men som jeg alltid har sagt, og alltid vil si, Aristo stikker av med gulltronen uansett hva!

-A

Med den inaktiviteten dere har så tviler jeg på det :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Får å få dette inn på riktig spor igjen, siden ingen har peiling på å stille spm. SKulle gitt negativt rykte til hele gjengen..!

Vil Aristo få en moralboost eller en moralsk knekk av det som nå er skjedd? Begrunn gjerne.
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
En moralboost. Dette motiverer oss aristokrater til å kjempe og lager mer action når vi har hatt det gørrkjedelig.

Hva skjer med resten av SHIP medlemmene uten stamme, hvor går de?
 

DeletedUser

Guest
Hva skjer med at så mange kule folk er fra Sørlandet?

Og ja jeg vet. Petter.
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Selvfølgelig er det mange der i fra.
Navnet mitt staves P E T E R. Skjønte du det? :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg skjønte det P E T T E R.

Hvordan går det på Ignorance?
 
Topp