Spørsmålsrunde

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Nei, våres scriptansvarlige X O C O X kjøpte våres korrupte dakapo, med pp han hacket til seg med noen greasemonkeyscripts, for å få tilgang til denne såkalte "Gullungen" (Jeg ville heller kalt kontoen for "Drittungen"). Det han så gjorde var å gi denne kontoen til en annen med navn Simen. Simen, som tidligere spilte på gullungen før Trym kind of stjal kontoen, ble sur, og sladret til moren sin. (De i den familien liker nemlig å si litt av vært til moren sin, for de av dere som var med på en intern spøk forrige HP). Moren til Simen kunne ikke gjøre noe med Simen, for hun visste ikke lenger hvem Simen som var Simen. Derimot har vi store sterke HAB som klarte å bryte seg inn i kontoen igjen (Se for deg et monster som hulken .. og gang det med fourtwenty - da har du HAB). Selvom HAB er sterk, klarte heller ikke han å se forskjell på Simen, og derfor gjorde han navnet Simen forbudt på HP. Derfor finnes det ingen på HP som heter Simen. HAB spiller der igjen da.

Ryktes forresten at Simen har fått hjelp av FBI, og fått ny identitet. Kanskje det er han som spiller på den anonyme Heine?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Bekreftes! Ang. den interne spøken ifra forrige HP er ikke den morsom lengre. Hu er 12!

Spiller Ruben HP? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Bekreftes! Ang. den interne spøken ifra forrige HP er ikke den morsom lengre. Hu er 12!

Spiller Ruben HP? :eek:

Ruben spiller da alltid HP, selvom det kanskje ikke er så aktivt (giggle)

Hvilken stamme har mest aktivitet?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Er nesten så jeg må si SD. Et par spillere som ligger "i toppen", selv om den personen med mest aktivitet vil være Ehrawon.

Hvor mange spiller på Erahwon?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ingen store forhåpninger for min del, men skuffa over hvor lett Akhenaton falt.

Når kommer Heine til å adle?
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
gidder ikke sjekke.

vil det komme en toppliste for spillere på denne hp'n her på forumet?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Siden jeg ikke kjenner alt for godt til personlige allieringer, diplomati og toppspillerne sine erobringsplaner tar jeg en wild guess:
Erehwon, Gullungen og Ras Al Ghul.

Kommer en eller flere spiller på topp 10 til å samarbeide om å ta en annen/andre? Isåfall, hvem? (antar at svaret er ja)

Hmm, burde egentlig visst det Creo - dere spiller sammen på v20, samt at det står både i signaturen din og på profilen. :|
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Må vel regne med at noen går sammen for å ta jørn. Men hvem som går sammen aner jeg ikke.

Har random stammer medført mer eller mindre diplomati?
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Tror det har medført mer personlige allianser blant toppspillerne, og mindre diplomati mellom stammene.

Blir dette en heftig natt på HP?
 
Topp