Spørsmålsrunde

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Rangliste - Dagens

om RUAB får lov å adle og bygge byene opp litt blir d ei vanskelig nøtt å knekke :)

Hvilken spiller utenfor top 25 kan komme seg inn i top 10?
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Prin eller Olve. Whiner ikke jeg syntes det er artig måten dere holder på å klager på oss hele tiden når dere trenger gud vet hvor mange stammer for å tørre å prøve dere mot oss, sier mer om dere enn oss.

Hvem er best i FIFA på V27 ?

King jeg er ikke en gang i nærheten av deg.

Svar til Crazykid: Ja, ser ut om han har fått en fin cluster. Blir spennende å se om han klarer seg mot HBT og Cllect.
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Meningen er at man skal stille et nytt spørsmål etter man svarer,
Siden du ikke klarer det tar bare jeg å kjører på.

Topp 3 spillere om 1 månded ?
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Jeg postet innlegget mitt samtidig som olve postet sitt. Regner med at det er lett får folk å skjønne ā svare på olves spørsmål, men tok vist feil.

Svar: Don bosco, Groverud og Lillegutt

Spørsmål: Top 3 stammer om 1 måned?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
"Don bosco og Groverud" - Er så uenig som man får det:p lillegutt kan godt kapre en 3 plass. men de to andre? ingen sjangse. nok om det :p

HBT, Collect og TLOU
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Jeg ville heller vente til V28 som kommer om 6dager, men er vel aldri for sent ;)

Blir det mindre aktivitet her når V26 kommer ?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Elsker at det er speed 1, missliker 15 tech, skatter er love.

Blir Coller å satse for første 2 byer på V28?
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Det spørs hva man mener med med makt.

Hvis man mener makt til å kontrolere sin framtid så vil jeg si at det er enten cllect eller sds/spds folka. Grunnen til dette er for de ikke (så vidt jeg vet) har bundet seg til en allianise eller et lag, noe som er idealt for dem begge. Siden de ikke må sloss mot en hel stamme og kan heler adle i skyggen.

Hvis man mener makt som i til å gjøre forandringer for seg selv, så må det være han jeg har hørt har flest tropper, Kalep. Trooper er makt i seg selv.

Håper jeg svarte på spørsmålet ditt.

Hvordan fungerer ledelsen i HBT? En leder eller har alle noe å si når det kommer til avgjørelser?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
På poeng: Zombie, Kalep
På adlinger: Zombie, Lillegutt, -Coller (da d er mye grått på Coller, me byer er byer)

Har noen kontoer gått over 50mill ranet totalt, og om så hvilke kontoer?
 

DeletedUser

Guest
Ja, ifølge mest ressurser plyndret så ser det ut til at Zombiefred har det, muligens også Lillegutt.

Er folk faktisk så arrogante og blinde som det ser ut som her på forumet? eller er det bare for å irritere?
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Jeg og Bobil syntes det er artig og irritere men Collect gjengen er nok bare arrogante :)

Lenge til v27 er over ?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nei. Verden er over innen 1 uke.

Hvorfor er verden over om 1 uke?

-A
 
Topp