Spørsmålsrunde

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Da spør jeg et spørsmål :)

Mye som skjer på verden i det siste. Er dette stormen som alle snakket om eller har det så vidt begynt?
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Verden har såvidt begynt, dette er ikke noe storm :) Den kommer etterhvert.

Kommer Collect til å ta over rank1?
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Ikke umulig, men usannsynlig.

@Kalou jeg har et par sexy backtimes, men det er garantert noen fulle nukes som har dødd i forsvar der ute.

Hvis du skulle byttet en av spillerne i din stamme med en spiller i en annen stamme (den andre stammen får "din" spiller og din stamme får "deres" spiller), hvem ville du byttet med hvem, og hvorfor?

EDIT: Ikke svar "ville ikke byttet noen" eller noe sånt vås. Det er kjedelig. Svar på spørsmålet slik det står, er bare for moro skyld uansett.
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Jeg ville ha byttet storebror for raddisson slik at jeg og rad kunne adle storebror, som hevn for å være en dårlig bror som ikke deler.

Hva er best, en som bare adler barbs eller en som bruker masse pp?
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Kommer helt ann på spilleren, men viss man tenker de er like gode ville jeg heller hatt en som bruker masse pp.

Topp 3 spillere om 1 måned ?
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
De samme som nå, men med Kalep over -Coller.

Hvem kommer HBT til å forsøke å rekruttere neste gang?
 

DeletedUser

Guest
Blir nok ferdinand10

Hvilken konto gjør det best, hvis man ser bort fra poeng?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
En i cllect.

Hvor mange adels har jeg? Med tanke på at jeg har så få byer i forhold til topp 5/6.

-A
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
En i cllect.
Jeg tror ikke rimming av en cllect-spiller lar seg gjøre på veldig lenge, mtp avstanden mellom cllect og HTB. Så med mindre dere har planer om å ikke rimme spillere på en måned eller to tror jeg neppe noen fra cllect er neste som blir rimmet av HTB.

Hvor mange adels har jeg? Med tanke på at jeg har så få byer i forhold til topp 5/6.
Jeg har ingen anelse, og bryr meg enda mindre. 20 kanskje? Etterlyser mer interessante spørsmål enn å gjette hvor mange adels du ikke har klart å bruke opp.

Da Ruab ble adlet av cllect fikk han forsvinnende lite støtte av stammen sin. Han gikk til og med så langt som å si at krigen var 9 mot 1, så alene følte han seg. Hvordan kan det ha seg at HTB ikke ga Ruab mer støtte da han trengte det som mest? Er HTB strukket ut for tynt, eller var Ruab rett og slett ikke verdt å støtte opp?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det var da voldsomt så negativ du var da :p Var bare ett spørsmål ;)

-A
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Du får ha meg unnskyldt for å klage på den generelle tendensen ved å slå ned på et spesielt tilfelle. Kritikken min gjelder de aller fleste spørsmål som stilles i denne tråden, ikke bare ditt.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Men why være så negativ? Endelig litt liv på forumet og så får de kritikk... Ikke rart tw off forumet er dødt..

-A
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Det er en fordel at det som skrives har litt substans. Jeg synes ikke jeg krever for mye når jeg etterlyser litt mer gjennomtenkte spørsmål enn det vi normalt har sett så langt. Det er ikke sååå vanskelig å formulere et spørsmål som i hvert fall har potensiale til å skape litt IG-relatert diskusjon.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror ikke rimming av en cllect-spiller lar seg gjøre på veldig lenge, mtp avstanden mellom cllect og HTB. Så med mindre dere har planer om å ikke rimme spillere på en måned eller to tror jeg neppe noen fra cllect er neste som blir rimmet av HTB.


Jeg har ingen anelse, og bryr meg enda mindre. 20 kanskje? Etterlyser mer interessante spørsmål enn å gjette hvor mange adels du ikke har klart å bruke opp.

Da Ruab ble adlet av cllect fikk han forsvinnende lite støtte av stammen sin. Han gikk til og med så langt som å si at krigen var 9 mot 1, så alene følte han seg. Hvordan kan det ha seg at HTB ikke ga Ruab mer støtte da han trengte det som mest? Er HTB strukket ut for tynt, eller var Ruab rett og slett ikke verdt å støtte opp?

Ruab fikk støtte, men er begrenset for hvor mange byer man kan stacke når man har så stor front.

Hvorfor sjekker ikke folk stats før de slenger ut "påstander"? For eksempel OD.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Nå pågikk jo aksjonen over flere dager, og RUAB hadde nok fått beholdt flere byer dersom han hadde fått mer støtte i løpet av nattestimene der han fikk bygget mur. Særlig når moralen var så fæl som den tilslutt ble. For meg ser det ut til at dere gav han opp, og lot han heller etablere seg et cluster bort fra oss, slik at han kan spille på det han er flink på, nemlig adle gråbyer, bygge deff, og sende til fronten deres. Am i wrong?
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
RUAB ble rekruttert for å gi de andre HTB-spillerne støtte, ikke for at de andre skulle måtte støtte RUAB. Da defbanken viste seg å trenge troppene sine selv ble det nok greiest å bare la ham dø.
 
Topp