Spørsmålsrunde

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
vi hadde 2 stammer mellom oss, så ikke prøv deg en gang. jeppex hadde vi front mot, noe dere ikke hadde. faktisk hadde dere flere stammer mellom dere og jeppex. morsomme var jo når i var allierte, dere sa dere trengte tid og like etter adler dere i vårt cluster og har fulle nukes. skjedde med felles fiende ? oj, jeg mener de dere hadde et samarbeid med samtidig som oss.
Ikke kom her å si at dere ikke samarbeider med resten av "superalliansen". litt morsomt at de angriper helt plutselig når dere angriper.

Det er fortsatt HBT vs Resten av verden. nesten litt flaut for .no at det trengs så mange for å ta ned en stamme som HBT. hadde vi spilt .net (eller noe) hadde vi enda hatt mange andre stammer som er bedre en oss.
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
vi hadde 2 stammer mellom oss, så ikke prøv deg en gang. jeppex hadde vi front mot, noe dere ikke hadde. faktisk hadde dere flere stammer mellom dere og jeppex. morsomme var jo når i var allierte, dere sa dere trengte tid og like etter adler dere i vårt cluster og har fulle nukes. skjedde med felles fiende ? oj, jeg mener de dere hadde et samarbeid med samtidig som oss.
Ikke kom her å si at dere ikke samarbeider med resten av "superalliansen". litt morsomt at de angriper helt plutselig når dere angriper.

Det er fortsatt HBT vs Resten av verden. nesten litt flaut for .no at det trengs så mange for å ta ned en stamme som HBT. hadde vi spilt .net (eller noe) hadde vi enda hatt mange andre stammer som er bedre en oss.
Dette er ikke .net nei. Men dette har skjedd i flere andre tw verdener... på .us for eksempel. Og Hvis dere ikke hadde vært så cocky så hadde dette kanskje ikke skjedd engang o_O
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Pipen har jammen fått en annen lyd her på forumet i det siste... Sliter dere i BHT litt, eller? Før var det alltid "lol vi er best alle dere andre har ingen sjanse", nå er det "alle er mot oss og det er feige lag". Det er skikkelig uforståelig at verdenen har fått en sånn utvikling, eller hva? Rett og slett megamystisk...

Ellers vil jeg gjerne påpeke at dere ikke er alene. I krigen deres mot oss er det faktisk 2 mot 1, der dere er på flertallssiden.

Den eneste stammen vi har en positiv diplomatisk relasjon med på V27 er SDS-familien, og de står så vidt jeg vet utenfor krigen mot BHT. "Superalliansen" er brune på mitt kart. Men det er ikke som om vi kommer til å angripe noen andre toppstammer før BHT og RSC eventuelt er helt adlet bort. Vi skjønner nemlig intuitivt at det er dere fokuset må ligge på, så da legger vi fokuset 100% på dere. Underlig hvordan en felles fiende stilltiende kan bringe oss andre sammen. Vi samarbeider riktig nok ikke aktivt for å ta dere ut, men ikke pokker om vi er dumme nok til å angripe de andre stammene som kriger mot dere. Det vil i så fall kun BHT tjene på.

Dere har malt en stor, rød skuddskive i deres egen panne gjennom hele første del av V27, og kan nesten ikke klage nå som folk bruker dere som skyteblink.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Nei så klart ikke. Dere kommer sikkert til å gå grå først. Dere kommer til å slutte på grunn av real life eller en av de andre standardunnskyldningene. På den måten kan dere si at dere ikke tapte fordi dere var for dårlige; det lå nemlig helt andre faktorer til grunn for tapet.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Og om vi taper, kan vi skylde på det at det var 5 stammer mot 1 :O

Så vi er safe uansett ;)

-A
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Hvem er de 5 stammene, og hvor passer RSC inn i det hele?

Edit: Ja, dere kan unnskylde dere med at dere fikk mange stammer mot dere, men det vil i så fall være en dårlig unnskyldning. Det er ingen andre enn dere selv som kan holdes ansvarlige for deres diplomati. Så hvis dere skylder på mange fiender, skylder dere i realiteten på dere selv.
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Grunnen for at vi fikk fiender var rett og slett fordi vi bruker litt for mye pp, det sier dere jo selv i krigserklæringen ;) Det har ikke noe å gjøre med vårt diplomati :O

-A
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Å velge å ikke inngå (eller vedlikeholde) diplomatiske relasjoner er også et diplomatisk valg, Bodil.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Beklager, forstår ikke norsken din helt, eller trenger du briller?

-A
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Jeg kan dumme det litt ned for deg: antall fiender dere har endt opp med er deres egen feil. Så hvis dere skylder på antall fiender, skylder dere i realiteten på dere selv.

Til sammenligning vil jeg trekke frem Utopia fra v20, en verden som også hadde stammemedlemsgrense på 8. Utopia var (som dere) overlegent størst fra starten av, men de klarte likevel å opprette og vedlikeholde gode diplomatiske relasjoner med de andre stammene på verden 20. Og dermed vant de verdenen.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Kan forstå at dere ikke liker å diskutere med meg sånne ganger som dette, hvor dere blir verbalt sønderknust. Men la oss ikke blande sammen "hyling" og "diskusjon". Det er to vidt forskjellige ting.
 

Shoeless traveler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Tror det kom igår? Var ihvertfall over 30 adels og et tonn med nukes som møtte veggen.

Når tipper folk at HBT gir opp og skylder på IRL stuff?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
ZombieFred, Storebror og Lillegutt.

Hvor lang tid vil det ta før roxor blir top 15?
 

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Om roxor er flink klarer han å bli en del av top 15 før desember.

Dersom diplomatiet på verdenen holder seg som det er nå, kan det tenkes at HBT blir adlet bort eller gir seg til slutt. Hvordan vil diplomatiet mellom de gjenværende toppstammene da se ut?
 
Sist redigert:
Topp