Spørsmålsrunde

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Forskjell på å glemme og det å ikke forstå, det at du kommer her å forteller meg at du tror jeg ikke er i stand til det synes jeg var ganske så frekt.

Hvem vil gå under først av storstammene, SDS, HBT og Cllect?
 

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Tror det er ganske sikkert at HBT går under først, med mindre det skulle skje noe crazy shit helt ut av det blå.

Kan det komme til å skje noe crazy shit som endrer utfallet av dette trekantdramaet? Hvis ja, hva skjer?
 

Shoeless traveler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Tlou kan gå i allianse med HBT siden de nå er underdogs:confused:

med 100k poeng vekst på noen dager and still counting, når kommer The mercenary på 4.plass?
 

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Tlou kan gå i allianse med HBT siden de nå er underdogs:confused:

Kaller du det crazy shit? Tror faktisk jeg vil påstå at Tlou kan gjøre hva de vil uten at det kommer til å endre verdenens utfall. (med mindre de skulle finne på å adle bort SDS og Cllect, så klart). Jeg hadde heller sett for meg noe slikt:

- Cllect og HBT allieres helt ut av det blå.
- Like etter kommer det en ny forumpost av Cllects Kalou. Her forklarer han hvordan all krangling og diskré spydigheter mellom stammene på off. forumet kun har vært skuespill.
- Dette inkluderer alle rare utsagn og lite gjennomtenkte kommentarer (nevner ikke navn), som også var et spill for galleriet.
- Cllect og HBT har lurt alle sammen og de kan le hele veien til v27s ende.
- De adler bort SDS samt de resterende småstammene og vinner verdenen sammen.

Eventuelt kunne det skjedd den andre veien, med HBT og SDS mot Cllect. Har jo vært noen (falske?) spydigheter den veien også. Hvem vet?

med 100k poeng vekst på noen dager and still counting, når kommer The mercenary på 4.plass?

Vi begynner med å se på veksten til The Mecenary og dagens 4. plass, kalep. Siden du legger vekt på TM sin nylige vekst, kan vi f.eks se på veksten de siste tre dagene.

oasxox.png


Kalep har til sammen vokst med 14.856 + 8.451 + 8.937 = 32.244 poeng.
Dette tilsvarer 32.244 / 3 = 10.748 poeng pr. dag.
Nå kan vi sette opp en lineær funksjon som beskriver kaleps vekst, hvor hans nåværende poengsum er konstanten:

10.746x+601.573

1564vac.png


Vi gjør det samme med The Mecenary.
7.668 + 12.163 + 87.845 = 108.126 poeng.
108.126 / 3 = 36.042 poeng pr. dag.
Funksjonen:

36042x+487.708

Nå skriver vi begge funksjonene inn i Geogebra.

23gz2j9.png


The Mercenary får mer poeng enn kalep når grafene møtes, og tar dermed over 4. plassen. Vi finner skjæringspunktet mellomgrafene, og ser at de skjærer hverandre når x = 4,5.

Svar:
The Mercenary kommer til å ta 4. plass om 4 dager og 12 timer.

For ikke så alt for lenge siden sa en representant fra HBT at deres labre aktivitet i det siste skyldes spilling på en annen server. Anser du denne uttalelsen som et svakhetstegn? Real life-unnskyldningen neste?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nei ikke nødvendigvis, men det satses hardt på .net for den gjengen fordi de aldri har vunnet evt spilt på .net før. samt det er mye mer å skryte av over å ha vunnet 1 .net verden kontra 2 .no verdener. .no har rett og slett falt i grus ^^ Svakhetstegn? kanskje, kanskje ikke. Det får tiden vise.

Merger Memelord eller er det nedadling?
 

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Hvis SDS skulle tape så tror jeg ikke fraværet av Storebror er grunnen. Til tross for at det kanskje er en av de sterkere kontoene på verdenen.

Hvorfor er SDS så skitne og urettferdige? Kaste ut Storebror og bombardere ham på den måten.. Er ingenting hellig lenger?
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Utifra det jeg har sett så er de ikke det.

Vil Storebror kunne klare å komme seg utifra krigen mot SDS med byer i behold? Eller for vi se styrkene til Storebror nå siden han da har tatt endel (masse) gratis byer til nå?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg tror Storebror kommer til å klare seg fremover. De nordligste byene visste vi allerede var nokså tapt DERSOM SDS bestemte seg for å erklære krig mot oss. Nå har Storebror fått stabilisert seg, og jeg tror ikke Storebror blir rimmet/mister særlig mange byer fremover.

Hvem er memelord ingame?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hei Shizzle, takk for sist.

Gjerne send en IG melding om du er intressert så kan jeg høre med et par kontoer i stammen som spiller solo og kunne trenge en hyggelig medspiller :)

Hvor lenge vil Cllect ligge på rank 1?
 

Shoeless traveler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Cllect holder nok 1.plass selv etter fellesaksjonen deres som kommer. Så helt til lillegutt går over til hbt om det skjer?

Hvor lenge til v27 avgjort?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
kan ikke snakke for andre men for meg selv så er jeg nok like aktiv eller mer aktiv enn de inne på topp 10. Ikke noe problem å få tak i meg der inne hvertfall ;)

Hvor mange ganger må Shoeless traveler bli adla ned før han bestemmer seg for at kontohopping er teit?
 
Topp