Spent

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Sikkert mange som er spent på at denne verdenen skal starte.

Så og si alle fra 4 verdener har planer om å starte for å bli "nr. 1 stamme"...

Jeg bare sier at det kommer til å bli maaange som starter. Selv har jeg mange erfarne med i en stamme som jeg gleder meg til å lede opp mot førsteplassen!:rolleyes:

Det blir mest sansynlig først etter en mnd. at det virkelig vises hvem som ligger best an (stammer).

Lykke til!

Skamper, leder i The Apocalypse
 

DeletedUser

Guest
Sikkert mange som er spent på at denne verdenen skal starte.

Så og si alle fra 4 verdener har planer om å starte for å bli "nr. 1 stamme"...

Jeg bare sier at det kommer til å bli maaange som starter. Selv har jeg mange erfarne med i en stamme som jeg gleder meg til å lede opp mot førsteplassen!:rolleyes:

Det blir mest sansynlig først etter en mnd. at det virkelig vises hvem som ligger best an (stammer).

Lykke til!

Skamper, leder i The Apocalypse

Takk, du skal få ordentlig kamp hvert fall ;)
 

DeletedUser

Guest
Tvilsomt... Er veldig mange som dropper denne...

JA... det er bare LOOSERS som kommer til å joine V5. Må ikke tro at du kommer til å få noe motstand, men du må ikke glemme at kommer til å bli masse farlige gråbyer, som stammen må kjempe mot.
 

DeletedUser

Guest
Eneste grunnen til som jeg vet at noen faktisk vil prøve å spille V5 er vel fordi de vil prøve ut militærleirene.
Skjønner ikke at Innogames kan legge ut en slik server. Når man har spilt speed 2 så vil man ikke tilbake til speed 1 :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, for å kjøre "standar" replikken min når eg spela mot ein anna TW venn på LotrTW, "Ditta kan bli interesangt". So kan faktisk V5 bli intresangt :) Det her blir vel kankje min første server då eg kjenner mesteparten av nøkkelspelerane på .no, med begrepet "kjenner" meiner eg at eg veit kven dei er :eek:. Men blir ikkje mål om og bli topp 1 stamme her hoss meg. Heller kjøre litt ferre medlemma med godt samhold, og skikkelig mengde tropper :D:D
 

DeletedUser

Guest
Spent på hvor lenge jeg holder ut med den speed settingen jeg da, er jo ikke no fordel å være online 24/7 lenger da.... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er jo ikke speed-settinger på v5.
Eneste grunn til at det er speed 500, er fordi at TW-teamet har testet v5 :)

Den blir endret tilbake til v5 starter ;)
 

DeletedUser

Guest
Speed 1 speed 2
osv

Som du ser sa han at det var en fordel at han slapp å være på 24/7, så tror neppe han mente speed 500 ;)
 

DeletedUser

Guest
...

Det er mange flere enn dere aner som kommer til å starte på v5, mest blandt de profilerte spillerne. : )
 

DeletedUser

Guest
vil gjette på at de fleste starter, hvor lenge de gidder å spille derimot, det er noe annet :0
 
Topp