Spent

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
lage deg ett brukernavn eller bruke ett du allerede har, trykke på verden 5 og så velge hvor på kartet du vil starte :p verden 5 alternativet kommer opp når den verdnen starter :)
 

DeletedUser

Guest
Men det kommer ikke opp den firkanten hvor det står verden 5 inni... Jeg kan ikke trykke på den fordi den ikke er der.
Er det noen som allerede spiller på den?
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
fordi den ikke har startet. det alternativet kommer jo opp når v5 starter. leste du ikke det?
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
les nøyere neste gang noen svarer deg. den starter mellom kl 10-15 i dag en gang. føler at du overser hva vi svarer. altså du må kanskje vente noen timer til.
 

DeletedUser

Guest
fårstår

jeg fårstår ikke helt, mener dere 10:00 - 15:00 om dagen eller natten?
 

DeletedUser

Guest
Tusen takk for fint svar :D du må bare unnskyld at jeg ikke skjønte det. -.- (litt flaut) :p
Jeg tenkte at den ville starte kl.10.00 og skjønte ikke helt det med at den kan starte mellom noen tidspunkt.
Jeg har erfaringer med tideligere spill at man sier at den starter kl.10.00 og da starter den kl.10.00

Takk for fint svar :D
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
barnehagen har planlegningsdag i dag eller folks?:D nei, men blir spennende med v5, og du Cr. Roanaldo holdt deg i det minste til topic i motsetning til visse andre her :eek: hehe ;)

hvor på kartet skal dere starte?
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
nå er vi ferdig med å gi info fler enn en gang onkel kaat. neida hehe. hurra for v5:Dla oss se hva vi får gjort med den verdnen :D
 
Topp