Spillerflukt på V1??

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Å tro at å stenge v1 fra en viss dato skal være inspirerende har jeg vanskelig for å tro..
På meg virker det motsatt.

Den motivsjonsfaktoren bør tas hånd om internt i hver stamme. Det er her det bør foregå..
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Å tro at å stenge v1 fra en viss dato skal være inspirerende har jeg vanskelig for å tro..
På meg virker det motsatt.

Den motivsjonsfaktoren bør tas hånd om internt i hver stamme. Det er her det bør foregå..

Om du hadde forlatt RNG så er jeg sikker på at det hadde vært til stor motivasjon til å fortsette for resten av stammen :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det er nå din egen oppfatning brann..
Bare fordi jeg ikke godtok din harselering av andre personer på forumet, bare fordi jeg ikke godtok at du ødela stemningen i stammen..så viser det vel heller mer om deg enn meg. Du må tåle å bli motsagt vettu..
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Sorry da for at jeg var den eneste som hadde nok baller til å si ifra. For vi var flere under min tid i RNG som delte samme synet som meg.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Sorry da for at jeg var den eneste som hadde nok baller til å si ifra. For vi var flere under min tid i RNG som delte samme synet som meg.

Tror du var ganske alene jeg og hvis du mener at C22 er dårlig for oss burde du vel ikke prøve å få han av?
Bare bra at han leder RNG da hvis du mener han er dårlig og du er på motsatt side, tror du prøver omvendt psykologi her jeg, tror du egentlig mener C22 er et sterkt kort for oss så du vil ha han fjerna. srry men din omvendte psykologi funker ikke på oss ;)
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Fjernet av TW-Team.

vel, eg veit svært lite om gomp, men eg må sei meg heilt ueinig ang. c22! Ho er ein fantastisk spiller, ein fantastisk perosn, og så vidt eg kan forstå, ein fantastisk leder også... ;) Om du synest ho er ein dårlig leder tyder det berre på at du er for dum til å sjønne kor god ho er.. ;)



"Jeg tenker, altså kan jeg regne"

brann? ka er 2 +2? :p
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du er det eneste negative med Tribalwars.no Brann...

ooo, nice. Pretty nice. Mission accomplished :D


vil gjærne nominere meg selv til den gruppen jeg og takk.

Bad Boys bad boys, watcha gonna do when I come for you? :D


vel, eg veit svært lite om gomp, men eg må sei meg heilt ueinig ang. c22! Ho er ein fantastisk spiller, ein fantastisk perosn, og så vidt eg kan forstå, ein fantastisk leder også... ;) Om du synest ho er ein dårlig leder tyder det berre på at du er for dum til å sjønne kor god ho er.. ;)



"Jeg tenker, altså kan jeg regne"

brann? ka er 2 +2? :p

2+2 kan ha flere svar om du tar med avrundingene ;-)

etc 1,50 kan være avrunda opp til 2.
mao
1,50 + 1,50 = 3
samme som at 2,49 + 2,49 = 5 :)

MEN for alt jeg vet er jo dette relativt feil i forhold til en marsboers syn. Så jeg tar en gode gammeldags standard svar med å si 7. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Først, noe on-topic. Det ser ut til at TW.net også sliter litt med færre spillere. Det må være moderatorene sin skyld der også! :p

2+2 kan ha flere svar om du tar med avrundingene ;-)

etc 1,50 kan være avrunda opp til 2.
mao
1,50 + 1,50 = 3
samme som at 2,49 + 2,49 = 5 :)

MEN for alt jeg vet er jo dette relativt feil i forhold til en marsboers syn. Så jeg tar en gode gammeldags standard svar med å si 7. :cool:

Pffft, teit. Hvis du skal leke morsom burde du heller pekt ut at han ikke spesifikt sa hvilket tallsystem dette var. Eventuelt så kunne du sagt at du regnet med at han mente du skulle løse det som et problem innenfor tropisk geometri ( som er et seriøst felt innenfor matematikk ) hvor svaret til 2+2 faktisk er 2.
 
Topp