Spooooooooked

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Jepp folks, et lite innblikk i mitt liv som det er i dag.
Legge meg mellom 2-3 på natta fordi jeg sitter oppe og sniper tog, deretter står jeg opp klokka 7 og rett på tw igjen og finnerut at jeg har 500 nye incs som må tagges, pluss byer som er mistet mens jeg sov. Etter intens tw-ing går jeg til bussen 07.32, dvs. løper fordi jeg er for sen alt. Så har jeg en 8 timers skoledag hvor jeg aldri følger med i timen fordi jeg sitter og forsvarer fronten i øst alene. Jeg tar realfagsutdanning med kjemi fysikk og matte, så dette lærer jeg meg når jeg ikke har tog inc. Så har jeg en 30 min på å gjøre meg ferdig med tw for noen timer, noe som fører til ytterligere by-tap mens jeg er på jobb i 5 timer. Så kommer jeg hjem klokken 10 og sitter til 2-3 igjen.

Side 1:
Tribes:
Players: Spookie

Side 2:
Tribes: IB
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 272
Side 2: 226
Forskjell: 46

image.php


Bare så det er sakt så så denne statsen mye bedre ut for en måneds tid siden

Greit å avslutte på topp også
ODT
1 Spookie 296,00 Mio.


Føler jeg har begrunnet nok hvorfor jeg slutter, så fortsetter heller over til den andre delen.

Kan jo skrive en liten selvbiografi her først da, i og med at dette nok blir det siste jeg gjør på tribalwars.no.

Jeg startet i april 2008 da jeg var sengeliggende etter å ha opperert halsen. Satt da på 123spill og det poppet opp en add der. Jeg klikket innpå i og med at jeg ikke hadde noe bedre å foreta meg, og startet opp en liten ubrukelig landsby og kontoen het Phenix. Og for de som skulle til og spørre, ja jeg vet hvordan phoenix skrives, men jeg mente skimerket. Etter en ukes tid (fortsatt sengeliggende) tullet jeg meg inn i en liten stamme som het The Dragon Team. Herfra husker jeg ingenting, men husker at stammen var så liten at jeg tenkte at den ikke kunne beskytte meg mot andre stammer. Dagen etter gikk jeg inn i IB-legionen. Her spilte jeg med spillere som Balle Klorin, Halla366 og Fuzzball-- for de som vet hvem han er. En liten understamme av IB som ble oppløst 4 dager senere og jeg var ikke god nok til å bli med dem videre (hah suck it ib).

Et par dager senere sendte jeg en superseriøs søknad til RoEm, som ble avslått. Jeg fikk alikevel en invitasjon til RoEm Legion 1. Denne stammen lærte meg opp til en viss grad og jeg var her ut denne kontoens karriere. Så kom vi i div kriger mot bl.a. SFF sammen med BOL. Her tok jeg 1 (!!!) by av en liten no-body som hansi ikke likte. Kort etter dette gikk lederen vår, kjersmi, av og jeg ble hovedkommanderende her. Jeg og Team Norge lærte hverandre opp på den tiden og han introduserte meg for noe så awesome som hele byer av samme type tropper (off/deff). IT KICKED ASS. Nofjon, som mange her husker, hater eller bare missliker tvang på meg en av de største kontoene i RoEm, Fantejenta. Denne kontoen hadde så mye som 40 byer (eller noe) og jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre med den. Heldigvis for meg ble jeg banna for multiaccounting et par dager senere, angitt av nofjon. Heldigvis hadde jeg en backup konto på hele 2.500 poeng (hehe sluuu) og Team Norge fikk meg inn i stammen igjen og vi styrte sammen videre. Fy rompe som jeg savner Team Norge.

Et par dager senere røk nofjon i tottene på glitter og det ble krig over en så saklig grunn som at bol sine angrep ikke landet raskt nok, og denne mektige alliansen med IB, BOL-E, BOLCX og BOL-D banka livskiten ut av RoEm familien. I starten var ikke IB med og vi tenkte at det så bra ut for RoEm.. Right. Så fikk Team Norge nyss fra en løskjefta IB-spiller om at IB også ville gå imot RoEm. Team Norge og jeg kom oss til helledussan ut av RoEm-familien med stammen i behold som vi da døpte A7X. En i stammen, som het spookie, ville slutte og jeg tok kontoen til meg selv da den lå på samme sted og og var like stor som min egen gamle konto (150.000 poeng). Jeg sendte brev til Glitter og hun tok oss under hennes vinger. Noen ble tatt inn i BOL, og røkla som ville fortsette å spille skaffet jeg fri passasje inn i div andre stammer. Andre spillere som var med meg her var wedum44 (originale), ic3princ3 (fra .net) for de som vet hvem de er.

Etter dette ble det en stor vekststid i BOL hvor vi var alliert med IB og jeg lå godt og trykt i k64. Så kom det kriger med Core hvor jeg, sammen med elifix og et par andre adla dritten ut av Navaji, noe som gjorde at jeg ble plassert i k65. Så fant vi en innaktiv Core spiller som het Wioska Barbarzynska eller noe som vi adla dritten ut av. Dette satt meg på plass i k55 og nord k65. Etter dette skjedde det ikke så mye annet enn at jeg fikk meg mange venner og det gikk nesten et år før det neste insane skjedde. Krig med IB. Herfra går jeg utifra at de fleste kan historien, men kan oppdatere. Jeg ga ib piiiiikk i k65 til tross for deres mål om å fjerne meg fra k65 iløpet av en måned. Riiiight.

Benedichte
Er the shiiit. Dessuten er hun drit fin. Så får de som tror at glitter er mann, bare fortsett med det. Hun har virtuelle baller så det stemmer jo TW-wise. Anyways, du er grunnen til at jeg spilte dette spillet så lenge, og ga meg sjansen til å støte på alle disse flotte menneskene, og jeg vet jo at vi seff treffes igjen.

Thore
Lærte meg masse bartendertriks i sommer, sykt smoooooth, imponere chicks og sånn. Thore har også vært coach for meg på å sjekke opp damer, noe som har hjulpet masse! ^^. Komboen Thore som ledere er perfekt, og det er akkurat det som kommer til å senke ib. Snedige planer og samhold er thorets spesialitet

Kristian (Naitsirk)
Har vel spilt like lenge som meg nå, og selvom han ikke er fjortiss lenger vil du alltid være fjortissen vår, med alt det innebærer

Arne (Drawde)
En upusset diamant funnet utenfor våre rekker. Heldigvis fikk vi ordnet det så du kom inn i området vårt. Du har gitt meg mye glede og latter, og jeg håper virkelig jeg og hansi kan ta turen nedover og bo hos deg når varmen kommer snikende igjen. Kanskje vi kan få klatret i noen trær i år

Anette (Antonine)
Anette er for de som ikke visste det, en supersøt gladjente som er veldig glad i å slå,sparke,klore og bite folk som ikke gjør som hun vil

Jan-Petter (Poke Me)
Syyyykeste forsvarspilleren jeg har spilt med! 1 sek tog, får du det ikke kjappere mot ham kan du regne med at det står en 50k defftropper mellom 1. og 2. adel. Drøy partyboy også ^^. Det er awesome med fester hos deg poke

Espen (Brann2006)
Din laaate jævel espen xD
Men det skal så sies at når du først gidder er du en av de beste spillerne på .no

Kathrine MissKathy
I likhet med anette er kathy også en supersøt gladjente, men hun er ikke voldelig som henne xD
Kathrine + Tequila = Win

Anita
Syyykt koselig jente, god på tw og, synd vi ikke fikk spilt noe særlig sammen :/


Trond (Dominus Caligo)
Trond er en helt drøy all-round spiller, synd du slutta sammen med bølingen i Core, ellers hadde du nok vært i toppen av rankingen i dag, men i likhet med meg har du jo et liv, så funker ikke helt :p
PS. Datene dine med div doer på nattetid er like morsomt å høre om hver gang

Kim Robert (Pinhead)
I likhet med trond, helt drøy allround spiller, men spørs om du ikke er bedre enn trond i angrep ^^
Håper vi ses igjen snart, digger å være på fylla med deg

Tobben (Liverbird)
Gleder meg til hyttetur!
og takk for forige helg<3
Du eier<3

Hans-Terje (Hansemann, Alfie)
Fyllesvin!
Gleder meg til kjøretur til lillehammer!
I og med at du vant twchampion trenger jeg vel ikke nevne noe skills :p

Per (Diantus)
Ny spiller som lærer fort, du har hjulpet meg masse i det siste. Digger å prate med deg på sene nattekvelder og det kommer ikke til å bli avsluttet her

Jostein (Xano, Igstar)
Synd jeg slutter nå som du var tilbake :/

Martin (ktulu)
Du hjelper så drøyt mye med kv'er, støtte, adlinger osv, keep it up!

Martin (sir kih)
Synd du ikke spiller lenger, we had a good run.

Nofjon
Mye folk missliker deg, men savner deg jeg da. Samme gjelder RoEm-tiden

Alf-Johan (Team Norge)
Syyyykt synd du slutta teamie, siste spillern fra første stammen min som spilte var igjen i BOL.

Are (Ex-Con)
Er også the shiiiiit. Digger å være upassende med deg på fylla, og gleder meg til hyttetur!
Dessuten har du zike skills man

Walter (Ext2k)
Er alltid der med gode ord, støtte eller kontovakt. Det er spillere som deg som gjør bol til det bol er, best.

Hellspawn
En stor støttebjelke i BOL. Er alltid pålogget. En flott kar som alltid vil hjelpe.
Dessuten har du også bevist gang på gang at du har ville skills

Lowenan
Anders er en flott kar, har vært en glede å snakke med deg opp gjennom tw-tiden. Ønsker deg alt vel videre!

Paalodin
Feigere spiller skal du lete lenge etter, adler gråbyer tett inntil fiendebyer og stacker alle sine egne byer i mils omkrets med 100k+ forsvarstropper. Utrolig modig av deg! Dessuten er det poster som dette som beviser paalodins rederlighet:
paalodin den 26.01. klokken 01:29
hva skjer a?

Spookie den 28.01. klokken 00:01
aktivitetssjekk?

paalodin den 28.01. klokken 00:04
noe sånt ja
For å oppsumere; Dra dit peppern gror.

Torhild, 60 år gammel, Carneolt
I likhet med paalodin kan du dra dit peppern gror og bli der.

Paddehatt
Du og.

Ruben, Elifix aka souljaboii:
Jah, det meste du gjør, gjør du feil. Du kan ikke angripe, du kan ikke forsvare deg. Eneste grunn til at du fortsatt har byer i mitt område er at du skriker som en stukken gris etter forsvar til alle byene dine, og får alle sammen grisestacka. Alikevel greier du å miste masse byer til meg og arne, way to go wangster! Og nå kan du straks få puste lettet ut, for som du selv sa, jeg, ditt "værste mareritt" (Quote elifix fra ib forumet) gidder ikke kaste bort mer tid.
og ja, lykke til med å få hodet ut av hullet og bli voksen lille venn.

Linn (Lillelinns):
Vi snakkes jo hver dag uansett, men du fortjener gode ord om deg du og.
Hver dag blir bare bedre med meldinger fra deg.
Du er så søt og snill og jeg håper virkelig alt ordner seg for deg, nåtid og fremtid.
DESSUTEN er det jo faktisk en veldig brukbar TW-spiller også, eneste grunn til at folk ikke vet det er jo at du ligger så langt unna.
MEN når du har sittet kv for meg har du bevist at du kan. Glad i deg linn <3
de 2 yndlingsbildene mine av deg ^^
[spoil]
587668.jpeg
[/spoil] [spoil]
587672.jpeg
[/spoil]

Fremtidsutsikter:
IBs medlemmer finner til slutt ut hvor dårlig hele oppsettet til IB er, og at halve IB er spioner og folk som bare venter på en unskyldning til å forlate stammen. De finner også tilslutt ut at MagicBoob suger. IBs medlemmer flykter til alle kanter og krigen er over. Etter dette slutter nok de fleste veteranene med spillet, mens de små og mindre erfarene spillerne kriger om gråbyene deres. Helst ser jeg at når IB er borte avsluttes serveren og RNG og BOL blir deklarert som vinnere av V1 sammen. Jeg kan ikke tenke meg at BOL og RNG kommer til å gidde å krige med hverandre når IB er borte.

Det er dessverre en del av dere jeg nok aldri kommer til å prate med igjen, men en stor del av dere jeg samtidig kommer til å treffe flere ganger. C'est la vie.
Istedet for å være triste for at jeg slutter kan dere fundere på det samme jeg har gjort i det siste;
Has anyone really been far as decided to use even go want to do look more like so?
Så får dere ta vare på dere selv videre og leve et fantastisk liv til slutten.

Spook out.
 
Sist redigert av en moderator:

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Har vært artig å spille sammen med deg Casper. Synd vi aldri helt fikk spille på samme team. Selv om vi var allierte lenge, så jobbet vi da stort sett på forskjellige fronter.

Siden vi ble fiender har du sagt mye rart om IB her på offentlig forum, men det er ikke noe jeg tar meg nær av, livet er så veldig mye mer enn TW. Jeg vet hvilken kjernekar du er. Ønsker deg alt godt videre, og håper vi ikke mister kontakten.
 

DeletedUser

Guest
Aha!!

Alltid lurt på hvem Casper var IG, og nå har jeg funnet det ut :cool:
en anyways... Good Luck videre :)
 

DeletedUser

Guest
Det er jo vår "skyld" i at du sluttet også :)
Konstante inc over en laaaaang periode, så du må innrømme at noe kan vi ;)

Men lykke til videre boob! :)
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
haha mb, jeg sitter meg 16 incs jeg, så det går ikke på det

og shanks, hvordan skal jeg gå i minus mener du?



EDIT, kan fylle inn angrepene jeg har mot meg her nå, om du lurte:


[12/02/2010 12:56:54] Weather Control(507|562)K55 lowenan i morgen klokken 03:32 3:57:16
[12/02/2010 12:56:54] Weather Control(507|562)K55 lowenan i morgen klokken 04:56 5:21:00
[12/02/2010 12:56:54] Weather Control(507|562)K55 lowenan i morgen klokken 05:20 5:45:38
[12/02/2010 12:56:54] Kraken Base(536|612)K65 lowenan i morgen klokken 06:04 6:28:48
[12/02/2010 12:56:54] Weather Control(507|562)K55 lowenan i morgen klokken 09:34 9:58:47
[12/02/2010 12:56:54] Weather Control(505|558)K55 lowenan i morgen klokken 15:37 16:02:18
[12/02/2010 12:56:54] Nova Prospekt(514|600)K65 lowenan den 14.02. klokken 06:40 31:05:18
[12/02/2010 12:56:54] Nova Prospekt(510|600)K65 lowenan den 14.02. klokken 08:26 32:51:12
Angrep Nova Prospekt(510|602)K65 lowenan den 14.02. klokken 08:47 33:12:35
[12/02/2010 12:56:54] Kraken Base(534|610)K65 lowenan den 14.02. klokken 08:52 33:17:22
Angrep Kraken Base(537|615)K65 lowenan den 14.02. klokken 10:39 35:04:22
200 timer lols Black Mesa(510|644)K65 morderen5 den 14.02. klokken 13:03 37:28:23
[12/02/2010 12:56:54] Nova Prospekt(510|600)K65 lowenan den 14.02. klokken 13:55 38:20:21
120 timer lols A Red Letter Day(527|665)K65 morderen5 den 14.02. klokken 17:57 42:21:55
Angrep Kraken Base(538|619)K65 lowenan den 15.02. klokken 01:35 50:00:38
Angrep Nova Prospekt(510|602)K65 lowenan den 15.02. klokken 07:36 56:01:35
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
spookey, du kan DRITE I Å SLUTTE!:p... du er en person som mange ser fram til, og vist det skal være noen problemer med aktivitet, skaff deg en konstant KV i en periode på 2 uker som tagger osv.


du kommer til å savne spillet, og det lover deg.


for gjorde akkurat det samme sjøl for ett år og 3 månder.


så vær så snill OG IKKE SLUTT!.
 

DeletedUser

Guest
spookey, du kan DRITE I Å SLUTTE!:p... du er en person som mange ser fram til, og vist det skal være noen problemer med aktivitet, skaff deg en konstant KV i en periode på 2 uker som tagger osv.


du kommer til å savne spillet, og det lover deg.


for gjorde akkurat det samme sjøl for ett år og 3 månder.


så vær så snill OG IKKE SLUTT!.

HELT ENIG! men hviss du absoulutt skal slutte, kan du få en som nettopp har sluttet, til å spille dual med deg, så du kan ta litt ferie! uansett hvordan mye du prøver å komme deg unna TW klarer man ikke det! ;) :eek: man må klage til InnoGames :D:D
 

DeletedUser

Guest
Skal deg enten en dual, eller en kv som liker å krige.

Uten deg i krigen, kommer bol til å gå nedover:(

Og shanks, TA DEG EN BOLLE! Kommer jo bare drit av kjeften din...
 

DeletedUser

Guest
Shanks har ikke noe han skulle sagt. for han spiller ikke v1 desverre^^ åja, stikk en kjepp i kjeften på ham^^ funker bedre^^ :D
 

DeletedUser

Guest
En grinunge som snakker negativt om alle andre, for han er for dorlig for å kunne måle seg med dem....

Og siden han da ikke tar sjangsen med å krige mot dem, snakker han bare drit mot dem på forumet.
 

DeletedUser

Guest
True so true^^ selvom jeg er venn med ham på v2 :D :D :D

hvorfor snakke dårlig om andre når han kan se på seg selv? :p
 

DeletedUser

Guest
Må nok infracte deg for 2-3 bannord her Casper :D
Ellers vil jeg påpeke at Kim iallefall er en bedre forsvarsspiller enn meg. Når det kommer til angrep har vi to vidt forskjellige taktikker - Men velger og tro at han har mer erfaring i angrep enn det jeg har :)

Lykke til videre Casp. Snakkes etter all sannsynlighet på Lillehammer!
 
Topp