Spooooooooked

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Lillehammer indeed trond :)

og MB, nei, jeg ønsker meg ikke pupper og vagina.

****
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
<3<3<3<3 Ska bli mannekos på deg når vi er på lillehammer ;)

Mannekos baby!

Og jeg skulle ønske du hadde pupper og vagina. Og var 5 år eldre. Da hadde du fått en gammel gris på nakken.

Lova Ya Casp! *smask*

Gleder meg også til kjøreturen opp til lillehammer :)
 

DeletedUser

Guest
awwww <3 søte casp.. vi ska nok fortsett å snakkes hver dag lell.. å btw, på tide å ringes igjen snart å.
haha, å æ som trodd du tulla da du sa du skull legg ut bilda av mæ :p yeye..
glad i dæ :*
 

DeletedUser

Guest
Casper :)

Du avslutter din TW karriere som av de mest erfarne spilleren på v1 imo. Du har vært med på det meste og du har vist en enorm vilje til å kjempe i mot IB og gjort dine saker meget beundringsverdig. Kun et fåtall kunne kopiert dine bragder med like gode resultater. I tillegg har du banket shiten av IB med andre kontoer som du har kontosittet for, så statistikken din er ennå bedre enn den som fremkommer.

Fikk litt dårlig samvittighet fordi jeg annonserte at jeg skulle slutte, og at det var det som utløste det lille ekstra for at du valgte å kaste inn håndkleet. Men når jeg tenker over det så tror jeg det bare er det beste for deg. Du er en superkul og morsom fyr og du har jo drag på damene så det holder, så det vil jo være synd hvis du skulle kaste bort all tiden du har på TW. Tror det er mange damer der ute som blir glad for at du nå slutter med TW :D

Håper virkelig at du og Hansemann m.fl. tar minst en tur ned når sommeren kommer, og dere er alltid velkommen :)

Kos deg IRL, så snakkes vi ;)
 

DeletedUser

Guest
Takk for alt casp, det har vert en veldig fin stund, folk skulle bare ha visst kor god du egentlig er;)




Lykke til videre, så må du se til å komme deg vestover en tur:D
 

DeletedUser

Guest
Det er da vitterlig hos meg og det er fest da Casper :p Eg og Poke går som ein person no xD
Du kommer alltid til å vera godgutten, og eg er da ikkje så slem med deg :eek:

Arne, me komme heilt sikkert på besøk hos dokke i sommer, det hadde vert kos :)
 

DeletedUser

Guest
Det er da vitterlig hos meg og det er fest da Casper :p Eg og Poke går som ein person no xD
Du kommer alltid til å vera godgutten, og eg er da ikkje så slem med deg :eek:

Arne, me komme heilt sikkert på besøk hos dokke i sommer, det hadde vert kos :)

Nice, gleder meg :)
 

DeletedUser

Guest
spooooookie,du hvet ka eg syns om at du slutter, og at det er sykt trist :(

du får kose deg irl! ;)

MVH
fjortisen ;)
Naitsirk
 

DeletedUser

Guest
Og du skrev dette fordi du er glad i inc Spy?

#15 & 26 Casper sa:
kan du overrekke en beskjed til lowenan carneolt, paalodin stonee92 og lamps?
dra til #()/#¤(#=)%((#/¤¤ hilsen spookie


(var et banneord som jeg fikk infraction på..) :)
 
Sist redigert av en moderator:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Ser ikke hva det du skriver har noe med saken å gjøre men kjør på med taktikken din mb;
"jeg har blitt utdiskutert så jeg tror jeg bare tar og poster noe, selvom det ikke gir mening."
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke hva det du skriver har noe med saken å gjøre men kjør på med taktikken din mb;
"jeg har blitt utdiskutert så jeg tror jeg bare tar og poster noe, selvom det ikke gir mening."

Har mye med saken å gjøre Spook. Er heller ikke noen taktikk. Er rett og slett min mening om deg.

Og hadde satt pris på om du sluttet å kalle meg mb. Er ikke nicket mitt, så prøv å respekter det.

Jeg har blitt utdiskutert? Hva skal deg liksom bety?

(kanskje noen tar dette for spam, men det er det ikke...)
 

DeletedUser

Guest
Og du sier at det ikke var IB sin skyld.. pøh..

Vel det at Drawde slutter er jo heller ikke et sjokk, hvis det er sant..

Men her er OD lista:
Rangering Navn Beseiret
1 Spookie 300,19 Mio.
2 Drawde 247,41 Mio.
3 Lamps 232,11 Mio.
4 Balle Klorin 222,33 Mio.
5 Liverbird 156,66 Mio

Hvorfor er det bare BOL spillere her unntatt Lamps. Og 80% av den er ODD.. Og hvem har BOL kriget mest mot?
 

DeletedUser

Guest
m.boob å la fyren få ta et skikkelig farvel uten om at du skal åndse ned hele posten hans. Patetisk å se på.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Takk for to kule år Casper! ;) jeg tipper noen av oss kommer til å se deg igjen, enten det er innpå tw, på en fest i sommer eller om noen år som han fulle duden på Paradise Hotell eller no ;p

KYSS og KLEM din thoret =P
 

DeletedUser

Guest
Og du sier at det ikke var IB sin skyld.. pøh..

Vel det at Drawde slutter er jo heller ikke et sjokk, hvis det er sant..

Men her er OD lista:
Rangering Navn Beseiret
1 Spookie 300,19 Mio.
2 Drawde 247,41 Mio.
3 Lamps 232,11 Mio.
4 Balle Klorin 222,33 Mio.
5 Liverbird 156,66 Mio

Hvorfor er det bare BOL spillere her unntatt Lamps. Og 80% av den er ODD.. Og hvem har BOL kriget mest mot?

Hvis jeg nå har sluttet MD, er det iallfall ikke fordi IB har besøkt meg i det siste, for det har vært tamt på en veldig lang stund...

Men IB fam. skal ha for at de angrep meg mye i fjor...
 

DeletedUser

Guest
Synd du slutter.. Du har vært en av de få jeg har sett opp til. :3
 

DeletedUser

Guest
m.boob å la fyren få ta et skikkelig farvel uten om at du skal åndse ned hele posten hans. Patetisk å se på.

Greit at dere råker ned på meg hele tiden, men jeg får ikke lov til å si det jeg mener?
Raker ikke ned posten hans i det hele tatt. Skrev noe hyggelig i første post.

Rart at det bare er ventet positive reaksjoner når en slutter. Alle er ikke like godt likt og det vet du thoret.

Men for all del.. lykke til videre..
 
Topp