Spooooooooked

DeletedUser

Guest
Skjønnner at folk har blannede følelser ang spilleren spookie, men jeg synes det er litt respektløst å bruke en avskjedstråd til å 'disse' han når han allerede har sluttet. Det er greit dere har meninger om hvordan han har vært som spiller, men jeg tror uansett at han har satt sine spor på denne serveren og jeg mener han fortjener respekt for det han har fått til.

Casper, du har vært et frisktpust i hverdagen for mange, inkludert meg selv. Du har vist at du mestrer spillet og du har så absolutt vært med på å gjøre v1 til den verdenen vi spiller på i dag. Du har snipet, du har støtte og angrepet - og du har gjort alt med stadig økende presisjon. Du er en dyktig spiller, og dem som sier noe annet har antakeligvis ikke møtt deg på slagmarken.

Takk for en flott tid, du vil alltid bli husket som en flott person av dem som har blitt kjent med mer enn spillpersonaen din. De som har spilt mot deg vil nok også huske deg som en dyktig og tiltider fryktet motstander.

Lykke til med revy og skole. Du fortjener et pust i bakken! :)
 

DeletedUser

Guest
Skjønnner at folk har blannede følelser ang spilleren spookie, men jeg synes det er litt respektløst å bruke en avskjedstråd til å 'disse' han når han allerede har sluttet. Det er greit dere har meninger om hvordan han har vært som spiller, men jeg tror uansett at han har satt sine spor på denne serveren og jeg mener han fortjener respekt for det han har fått til.

Casper, du har vært et frisktpust i hverdagen for mange, inkludert meg selv. Du har vist at du mestrer spillet og du har så absolutt vært med på å gjøre v1 til den verdenen vi spiller på i dag. Du har snipet, du har støtte og angrepet - og du har gjort alt med stadig økende presisjon. Du er en dyktig spiller, og dem som sier noe annet har antakeligvis ikke møtt deg på slagmarken.

Takk for en flott tid, du vil alltid bli husket som en flott person av dem som har blitt kjent med mer enn spillpersonaen din. De som har spilt mot deg vil nok også huske deg som en dyktig og tiltider fryktet motstander.

Lykke til med revy og skole. Du fortjener et pust i bakken! :)


ikke bare nok med det:p men når eg snakket med en i IB, og snakket litt og sa your worst nightmare, så trodde han eg var spookie;)

bare endo ett teikn på at spookie er en av den beste spilleren på verden 1, og at de som har kriget mot han frykter han.


bare synd at du må slutte og skal opp til millitæret.

men lykke til videre casper, skal få navnet ditt inn i tw's historie!:D
 

DeletedUser

Guest
ikke bare nok med det:p men når eg snakket med en i IB, og snakket litt og sa your worst nightmare, så trodde han eg var spookie;)

bare endo ett teikn på at spookie er en av den beste spilleren på verden 1, og at de som har kriget mot han frykter han.


bare synd at du må slutte og skal opp til millitæret.

men lykke til videre casper, skal få navnet ditt inn i tw's historie!:D

ditt nav er der ikke så hvordan skal du gjøre det da ?
 

DeletedUser

Guest
Skjønnner at folk har blannede følelser ang spilleren spookie, men jeg synes det er litt respektløst å bruke en avskjedstråd til å 'disse' han når han allerede har sluttet. Det er greit dere har meninger om hvordan han har vært som spiller, men jeg tror uansett at han har satt sine spor på denne serveren og jeg mener han fortjener respekt for det han har fått til.

Blir min siste melding her kjære bol..

Det er ikke respektløst, bare en mening om at han sluttet og så min personlige mening om han. Alle andre har sagt det samme, bare positive ting.

Så det er ikke galt å si hva man mener. Prøver også bare å motbevise at han ikke sluttet på grunn av at det bare er RL problemer.
Dessuten er det ikke "dissing" jeg driver med. Henger han ikke ut heller på noen måte. Alt jeg har gjort var å si min mening og kommet med en av grunnene til han slutter. Ser ikke hva som er så galt med det.

Selvfølgelig har Spook satt sine spor og sikkert gjort mange flotte ting, men nå har han også gjort ting man ikke burde være stolt av.
 

DeletedUser

Guest
Lurer bare på en ting her M D...

Hvordan kan du motbevise at han slutter pga ting IRL? Uansett hvor mange incs du har sendt mot han rett før du sluttet vil du aldri kunne bevise at det ikke var ting IRL som gjorde at han sluttet.

Mange takler ikke mange incs, og over tid blir det slitasje. Men du vil likevel aldri kunne bevise at det er pga incs at folk slutter.
 

DeletedUser

Guest
MB, ta deg en bolle, Casp slutta p.g.a Rl, og det vet du, bare innrøm det....:p
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Hvor mange angrep har du sendt på meg da MB? jeg vet hvor mange det er, kan ikke du fortelle alle andre det, siden du sitter og godter deg over at jeg slutter, og sånn som du sier det er det ganske tydelig at du mener du skal ha masse ære for det.

Og det er ikke rl problemer, det er rl prioritering
 

DeletedUser

Guest
Det er jo vår "skyld" i at du sluttet også :)
Konstante inc over en laaaaang periode, så du må innrømme at noe kan vi ;)

Men lykke til videre boob! :)

pøh, det eneste dere klarer er og sende alle mot 1, da klarer dere det, men kofor skall så mange i BOL slutte nå?? da blir jo K102SE fam aleine med RNG!
 

DeletedUser

Guest
Blir min siste melding her kjære bol..

Det er ikke respektløst, bare en mening om at han sluttet og så min personlige mening om han. Alle andre har sagt det samme, bare positive ting.

Så det er ikke galt å si hva man mener. Prøver også bare å motbevise at han ikke sluttet på grunn av at det bare er RL problemer.
Dessuten er det ikke "dissing" jeg driver med. Henger han ikke ut heller på noen måte. Alt jeg har gjort var å si min mening og kommet med en av grunnene til han slutter. Ser ikke hva som er så galt med det.

Selvfølgelig har Spook satt sine spor og sikkert gjort mange flotte ting, men nå har han også gjort ting man ikke burde være stolt av.

skal jeg si deg alle sier positive ting :eek: Fordi han har faktisk utrettet noe som han får gode rykter av! i forhold til deg :cool:

MD glad for at dette er din siste mening.... og for alt du hvet kan det være RL problemer...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Blablabla, dramaqueens hele gjengen. Skriker og syter i tråden her om det ene og det andre for oppmerksomhet (virker sånn i hvertfall, beklager). Diskusjoner kan vel taes i en annen tråd. Spørsmålene blir vel som følger "Magic Dude poster for mye? Spookie er ubernub eller gud over TW? Glitter liker katter?". Serr, shut it :eek:

Synd at du slutter, Spook. Du har vert en venn, men også en fryktløs fiende. Synd at jeg ikke fikk utfordret deg så mye i den perioden jeg spilte, men sånn kan det gå, du :). Er nok en av dem beste på V1 som har holdt ut på linje med IB. Selve statestikken har gått litt opp og ned, men du har holdt deg på det samme nivået (i antall byer tapt/vunnet), at det er bare og gi en applaus. God deffansiv spiller som har holdt ut i vanskelige tider, noe som ikke mange andre har klart før. Håper jeg får annledning til og spille med deg på TW senere om du ønsker og starte på en eller flere nye servere.

//
Kenn
 

DeletedUser

Guest
Lol du suger å du er teit!!1!11

Næi.
Huska denj tia i RoEm-L1, når du blei leder å eg slætta heile forume å du klikka.
hahhaa, good ol' times :)
Synj du vart Boler og eg Renegader, før du e enn a di koseliste spælleran eg ha spælla mæ når eg vart ''kjent'' mæ deg.
Eg, Du, Waste, Hildolfr, Teamy osv
Du får kos deg IRL Caspi, å ha enn finfin Vinterferie.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Trist at du gir deg, respekterer valget dit, mye moro og en bedre spiller finner man ikke med det første, herlig personlighet... Lykke til IRL Casper.
 
Topp