Videresendt, Inno Støtteikon for byer som får støtte på kartet.

Status
Stengt for ytterligere svar.

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Det er egentlig ganske rart at denne tingen ikke er i spillet.
Det jeg ber om er ett ikon på kartet, tillsvarende de som allerede er der, som står for støtte. Per dags dato har vi ett ikon som vil stå over en by på kartet dersom denne handlingen pågår. Vi har ett ikon for at du angriper denne byen(vises på høyresiden over byene på kartet, og ser ut som ei øks) og ett for at du har ett returnerende angrep fra byen(vises på venstresiden over byen på kartet og ser ut som ei øks med en gul pil oppå). Det jeg ber om er ett ikon som viser at du støtter denne byen(kanskje ett sverd, som er på midten over byen du støtter?).
Jeg ber om dette fordi at det hadde vært lettere å organisere nassestøtting av egne frontbyer ifra safebyer. Og og andre defansive ting.


Mvh
Nikkow
PS: hvis noen tror de klarer å illustrere dette på kartet, eller komme med en enklere forklaring(er ikke så god til å forklare) hadde det vært topp.
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg har spurt om det, og det var et greit flertall for at det skulle innvilges, men noe mer ifra Mod kom ikke, mener jeg å huske.

Uansett, støttes! :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns også å huske et slikt forslag tidligere uten at det ble noe mer om det? uansett: støttes.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Jeg mener også å huske noe sånt, bare at jeg ikke fant den posten, så jeg lagde en ny.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg har selv tatt opp dette direkte i team-chaten når jeg var i Teamet, så dette støttes 110% fullt ut:)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det hadde vært greit å vite statusen på dette forslaget, selvom prefixen sier at det er videresendt Inno. Har det blitt gitt et noe midlertidig svar på forslaget fra Inno? Dette har det blitt snakket om i minst ett år nå, kanskje flere, og når det finnes et ikon for angrep - burde det ikke være noe problem å se samme "fordelen" med et støtteikon.

mvh
Scar
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det hadde vært greit å vite statusen på dette forslaget, selvom prefixen sier at det er videresendt Inno. Har det blitt gitt et noe midlertidig svar på forslaget fra Inno? Dette har det blitt snakket om i minst ett år nå, kanskje flere, og når det finnes et ikon for angrep - burde det ikke være noe problem å se samme "fordelen" med et støtteikon.

mvh
Scar

Du vet like godt som meg Scarborough at vi ikke får noen beskjed om hva som skjer med forslag etter at dem er videresendt til Innogames :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du vet like godt som meg Scarborough at vi ikke får noen beskjed om hva som skjer med forslag etter at dem er videresendt til Innogames :)

Jojo, men er det noen mulighet for deg å se hvordan dette forslaget ligger an hos Inno da? :) Jeg vil tro at dette forslaget ikke kun gjelder .no :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis jeg ikke husker helt feil så blir forslagene som blir videresendt til Inno lagt ut i et forum eller lignende. Hvis det kommer to (mer eller mindre) like forslag fra to forskjellige servere, så blir det sett grundigere på om det kan bli implementert. Eller noe i den duren. Løsningen på det problemet kan jo være å legge inn et lignende forslag på .net forumet, for eksempel :razz:

@Scar: Du må ikke mase slik på det stakkars teamet. De gjør så godt de kan, og det hjelper ikke å mase på dem (til tross for empirisk bevis på det motsatte).
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp