Stamme spam

DeletedUser

Guest
Som kjent(?) er det mye spamming i stamme forum, og det er det selfølgelig noen i stammen som irriterer seg over. sååå...

Hva med mulighet til å "krysse bort" i en rute ved siden av tråden, som gjør at du ikke får opp en "blå prikk"?

og

Når du blokkerer en spiller, kunne krysse av "stamme meldinger" så du ikke ser meldinger i forumet heller.


God jul:jblunk:
 

DeletedUser

Guest
Synes ikke egentlig noe om denne typen tiltak, så støttes ikke.
 

DeletedUser

Guest
støttes ikke.

det er bare å markere forumet som lest når det er spam ikke verre....
 

DeletedUser

Guest
Eller ta et hardt tak i nakken på spammerne.. og riste
Skype-emoticons-16-evilgrin.gif
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kanskje bedre og utelukke ulike seksjoner av forumet da. F.eks off topic. Om det skulle kommet en melding der, ville den ikke vist som blå prikk ved siden av "stammer".
 

DeletedUser

Guest
Kanskje bedre og utelukke ulike seksjoner av forumet da. F.eks off topic. Om det skulle kommet en melding der, ville den ikke vist som blå prikk ved siden av "stammer".

Ikke dumt. men f. eks. jeg vil ha med meg enkelte tråder der. skal jeg gå inn å skjekke jevnelig om jeg krysser av seksjonen off topic? :jsur:
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Helt enig i at det er irriterende, men å blokke alt av meldinger fra spilleren kan bli dumt i lengden. Da er det bedre å kunne bestemme hvilke faner man vil ha rettigheter til å se.
Jeg vil f.eks. ikke se på alle spammingen som skjer på Off-topic, så jeg ville ha huket av den.
 

DeletedUser

Guest
Men da må ledelsen ha muligheten til at dette ikke kan gjøres på noen faner...
 

DeletedUser

Guest
det jeg syntes er det at ledelsen, kan ha en knapp, på forumet/en rød prikk, som viser, at spilleren, er bannet, fra og skirve på forumet, og da, så kan ledelsen, skrive inn hvor lenge, den skal vere bannet, EKS minst 5 min, og mest 48 timer, da så kan spilleren, se alt, på forumet, men ikke skrive.

og så kan man ha en blå knapp, som viser at spilleren ikke er bannet, fra forumet, det er der, man kan banne en spiller, men det er kun ledelsen, som kan se disse prikkene, men når en spiller blir kominikasjons ban, på forumet, så burde de bli varslet, på pm, med en melding, som det står "du har blitt komunikasjons bannet i ... dager, og det vil si at du ikke kan skrive på forumet." men ledelsen, burde også kunne ha knapp, som man kan velge, så man ikke kan se, eller skrive, på la oss si i 5 timer.?

håper at du likte det jeg har skrevet, hvis noen lurer på ha jeg mener, kan dere sende en melding, til meg, her på forumet. :)
 

DeletedUser

Guest
Dette gjør bare at man ikke får blå prikk? Ikke at man ikke ser forumet/trådene som uleste? :)
 

DeletedUser

Guest
I så fall støtter jeg både fjerning av blå prikk på faner og tråder :D Spørs vel hva som er lettest å få til, om noe av det i det hele tatt er mulig, men jeg støtter det uansett :p
 

DeletedUser

Guest
Støttes ikke.

Like godt å kvitte seg med spammere dersom de skal få ban fra fora elns... :eek:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Støttes ikke.
Om stammen har problemer med spamming så kan du bruke pålitlig medlem til å utelukke neon av spillerne.
 
Topp