Stammer --> komme langt

DeletedUser

Guest
Er da vitterlig veldig mange som overser Anarchy, Spesielt etter at de merget med svenskene fra Sweden

De er nå en stamme med 51 medlemmer 560 poeng i snitt, har mye forskjellig - mye grums :p men også en god del gode spillere ;)

Når de i tillegg har 46 medlemmer av de 51 i K44 vil jeg nok si at dette er en stamme som man må regne med...

De har ODA rank 7, ODD 15 og ODT 8: Det sier jo dermed at de er en offansiv stamme, men også forsvarer seg...
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg tror at iallefall en av topp 3 som blir nevnt hele tiden ikke kommer til og holde seg. kanskje alle 3.
grunnen er like enkel som banal. siden de er såpass gode krigere som ere vil ha det til, så må de jo ha fått det ryktet fra en plass?? er det mulig at de etter en stund ikke har tid til V5 kontoen sin?? på grunn av kriger på i verdnener. og da er det lett og ofre en konto som er liten og som ligger utsatt til.

så jeg tror at den stammen som har flest medlemmer, som kun spiller på V5. vil kunne profitere på det og bli blandt de store.
og at det kommer noen "overraskende" stammer er helt sikkert.

men dere må gjerne fortsette med og stirre dere blinde på de stammene som dere tror vil være blandt de største.
 

DeletedUser

Guest
jeg tror at iallefall en av topp 3 som blir nevnt hele tiden ikke kommer til og holde seg. kanskje alle 3.
grunnen er like enkel som banal. siden de er såpass gode krigere som ere vil ha det til, så må de jo ha fått det ryktet fra en plass?? er det mulig at de etter en stund ikke har tid til V5 kontoen sin?? på grunn av kriger på i verdnener. og da er det lett og ofre en konto som er liten og som ligger utsatt til.

Hvis du sikter til oss (L-13) nå så burde du også ta i betraktning at vi har vært profesjonelle og regnet med dette helt fra starten av.
Ganske sikker på at det ikke kommer til å bli noe problem hos oss.
 

DeletedUser

Guest
Zhine: Det er noe man selvsagt er nødt til å si, samt mene. Mener selvsagt det samme om den stammen jeg er i, men dette vil bare tiden vise.
Om man mener stammen kommer til å ryke, la den gå fort. :p

Personlig synes jeg det er vrient å si noe om hvem som kommer til å vare så lenge man ikke ser helt klare diplomatiske relasjoner av en viss "tyngde" vise seg.
En stamme, enn hvor god, tåler bare så mye.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg vil fram til er at vi allerede har sikret at våre spillere har sitt fokus 100% på v5.
 

DeletedUser

Guest
Personlig synes jeg det er vrient å si noe om hvem som kommer til å vare så lenge man ikke ser helt klare diplomatiske relasjoner av en viss "tyngde" vise seg.
En stamme, enn hvor god, tåler bare så mye.

Er da mange stammer som sikkert "deler seng" med hverandre her allerede - er bare ikke kjent ennå hvem som sover sammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Er nok en god del "spooning" ute og går, det regner jeg og med. Men hvor mye av dette har den rette "tyngden" til å holde?
Kanskje et lite hint om at SUN har startet "spooninga" tidlig dette da. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja - som de pleieivrige søstrene vi er så følte vi det var det eneste rette og gjøre ;)
 

DeletedUser

Guest
p-x

hehe ser det har vært mye snakk om p-x :) hehe mener dette er en useriøs stamme . har sikkert noen gode spillere der , men de har også maaaange nooobe idioter der . hadde jeg vært lederen i den stammen hadde jeg ryddet opp der ,ellers går det rett til h... med dem hehe. pms :) your doing a got damn good job og L-13 også. har følesen at dere kommer til og gjøre det bra
 

DeletedUser

Guest
P-X har ikke så mye tropper, fikk endel ODA av han naboen min :)
 

DeletedUser

Guest
hehe

hehe jeg mener det egentlig bare er tull og masse rekrutere i starten . som regel har alle her noen venner som spiller dette spillet . så er bedre med heller en litt mindre stamme som er lojale og gode ,enn en haug som ikke klarer noe sammen og ikke klarer og komunisere med hverandre :) lenge leve oss små som kommer til og bli større :p hehe
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
hehe jeg mener det egentlig bare er tull og masse rekrutere i starten . som regel har alle her noen venner som spiller dette spillet . så er bedre med heller en litt mindre stamme som er lojale og gode ,enn en haug som ikke klarer noe sammen og ikke klarer og komunisere med hverandre :) lenge leve oss små som kommer til og bli større :p hehe
Nå vi var mellom 60-80 planlagte medlemmer ifra andre servere, ja da ble det fort mange. Før hadde vi i P-X nesten 120 medlemmer, nå ligger de på 80-90. Er for mange også, men kan hende vi i P-X vil prøve å hjelpe noober med spillet. Ikke vet jeg, siden jeg er bare 1 medlem. Men vil også si at Ice ikke har så mye tropper også:cool:
 

DeletedUser

Guest
1 N00B spiller , er en N00B stamme.. :D

Angrepet mange frå andre stammar og gått glatt gjennom, så då er det vist mange noob-stammar i K55 :rolleyes:

Så til alle de som hakkar på nybegynnerar, de har alle vert ein av dei :eek:
 
Topp