Stammer --> komme langt

-kirby-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
er ganske sikker på at SSB og Rawr! kommer til og være i toppen. har også troen på Ice som har mange gode og gamle spillere.
 

DeletedUser

Guest
men nå merget jo dere nettopp da med myth og pr0 og gjorde dermed opp 3 premades til 1 rimelig hurtig - var det for og møte trusselen fra b-gjengen og wut? ;)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Om man studerer kartet litt så er det greit å få en pekepinn på hvem som kommer til og gå under og klare seg på topp20 om et par månder.

Tette kluster og aktive spillere er vel nøkkelen til hele dritten! Ikke antall medlemmer eller annet pjat! ;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Beklager så mye her, jeg rotet når jeg skrev posten min etter så på stats.. trodde jeg skulle ha det i hodet men neidaaa :eek:

K44 - B-gjengen, (nye) SSB - emn holder en knapp på B-gjengen
K45 - KO
K54 - Rawr
K55 -Ice / PMS

setter Wut som en potensiell outsider, men undervurderer slett ikke den stammen med der med Jerle nei.. Håper jeg blir tilgitt for blemmen med gjentaklse av K54 - prey er jo i K45... skal ikke skje igjen :D

Jeg liker nå å ha stammen utover flere kontinent da jeg (etterhvert sjølvsagt). 1 Kontinent er et alt for lite cluster :p
 

DeletedUser

Guest
hvem vil vare?
har trua på E=mc² :)

hvem blir borte?
tipper på -HELL- og NWe
 

DeletedUser

Guest
Hvem vil vare?

Jeg antar at spillere fra stammer som Rawr!, B-g, PUSSY, E=mc2, Wut?, Ice osv. blir, men hvem av de stammene som holder i det lengre løp er for tidlig å si. En del vil nok sikkert også slutte, så her er det veldig åpent.

Hvem blir borte?

Stammer som Unreal, P-X og NWe har jeg ingen tro på her i V5.

Hvilke stammer kommer til å være på top 5?

1. PUSSY (En stund)
2. En merg
3. E=mc2 (Avhengi av hvor vidt de klarer å stå i mot B-g)
4. En merg
5. BBB

"Spår" litt i frie luften nå, skal bli spennende å se hvordan det går :)
 

DeletedUser

Guest
men nå merget jo dere nettopp da med myth og pr0 og gjorde dermed opp 3 premades til 1 rimelig hurtig - var det for og møte trusselen fra b-gjengen og wut? ;)

Vi har aldri merget med MyTh - hvor har du fått det fra?

Vifle skrev:
men med det nye SSB

Med "det nye"; sikter du til vårt tilskudd av medlemmer, eller til oss som en ny stamme?
 

DeletedUser

Guest
Beklager sheik - ser ut til jeg må være litt mer konsentrert når jeg sitter på TWstats og følger utviklingen her på V5 :eek:
(Var sikker på jeg så en fra myth som joinet dere også - men har sikkert bare blingset når jeg bladde gjennom fanene...)
PAsser da på og si unnskyld til Kristure her også for og blande myth inn i den der...


Som nye SSB tenker jeg da på deres nye tilskudd ja av medlemmer (altså de fra Pr0 - hadde ihvertfall delvis fått faktaene mine rikitg sortert :D ). Regner jo med dere gjorde valget av strategiske årsaker? og ikke bare fordi dere skal merge til topprank i K44 ;)
 

DeletedUser

Guest
hvem vil vare?
Unreal, Rawr! og E=mc²
hvem blir borte?
IB fam. , K102SE, BBB og P-X.
hvilke stammer kommer til å være på top 5?:p
Unreal, E=mc², Rawr! BBB (før de forsvinner) og P-X (før de forsvinner)
 

DeletedUser

Guest
hvem vil vare?
Unreal, Rawr! og E=mc²
hvem blir borte?
IB fam. , K102SE, BBB og P-X.
hvilke stammer kommer til å være på top 5?:p
Unreal, E=mc², Rawr! BBB (før de forsvinner) og P-X (før de forsvinner)

unreal vil ikke vare -.-
 

DeletedUser

Guest
Hvem som vil vare:
L-13, Rawr!, e=mc²

Hvem som blir borte:
P-X, BBB (sorry..), K102SE, NWe, Swift, VV, Unreal, WTD

Hvilke stammer som kommer til å være på top 5: (hvertfall i 2 mnd. framover)
L-13, Rawr!, e=mc², NWe, BBB
 

DeletedUser

Guest
HVem vil vare:
L-14, E=mc2, SSB

Hvem som blir borte:
Unreal, P-x, WTD osv.

HVilke stammer kommer til å være top 5:
SSB, SSB, SSB, SSB, SSB
 

DeletedUser

Guest
Hvem som vil vare:
Rawr! -SUN - L-13

Hvem som blir borte:
P-X - IB++ - UnReal

Hvilke stammer som kommer til å være på top 5:
L-13 - Rawr! - E=mc2?
 
Topp