Stammer --> komme langt

DeletedUser

Guest
Syns v5 forumet blir overrumlet med topp ODA ol tråder, noe jeg mener har lite å si i starten :D

Noe som jeg mener er mere interesangt er stammer, stammer som vi tror kan nå langt og ha rank 1 om et par måneder :D

hvem vil vare?
tror nok BBB og Puusy vil vare :D og B-g de er underdogs som vil ta over alt og alle :D
hvem blir borte?
alle masserekruterings stammene :D
hvilke stammer kommer til å være på top 5?:p

den stammen som jeg tror kommer til å være på top 5 innen en måned er Rawr!, de har en god ledelse og mange dyktige spillere :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hvem vil vare?
Trur SSB, rawr og PMS vil vare
hvem blir borte?
PUUSY/K O/T.R hva enn de kaller seg nå vil forsvinne siden disse er erfarne i det å slutte når ting blir seriøst.
Men hvem vet, kanskje det er annerledes denne gangen :)
hvilke stammer kommer til å være på top 5?
rawr og pms vil være på topp.
Noen andre stammer som vil ligge på top 5 har jeg ingen formeninger om ennå
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
hvem vil vare?
Rawr!, K O og B-g vil vare

hvem blir borte?
Flere av masserekruteringsstammene. Ikke vits å liste opp alle

hvilke stammer kommer til å være på top 5?:p
Jeg sier topp 3
Rawr!, K O og B-g (ikke nødvendig vis i denne rekkefølgen)
 

DeletedUser

Guest
hvem vil vare?
Rawr!, PUUSY B-g og PMS. mange andre vill jo også overleve, men det er disse fire stammene jeg tror kommer til å klare seg best.

hvem blir borte?
Alle disse masserekruteringsstammene eks IB fam, Unreal.

hvilke stammer kommer til å være på top 5?
Rawr!, PUUSY B-g og PMS. nr 5 vet jeg ikke
Rawr! vill eie denne verdenen, De har Trym!!!:cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Kven vil bli:
Rawr er nok den største favoritten, trur eg...

Kven forsvinn?
Trur alt som har med IB å gjer forsvinn, i lag med BBB (ikkje med ein gong...)

Top 5 om ein månad:

Rawr, B-g, P-X, T.R og BBB

--------------------------

Nå har eg ikkje satt meg dypt inn i stammane, men dette er kva eg trur ;)
 

DeletedUser

Guest
hvem vil vare?
Jeg VET at Rawr kommer til å ligge på toppen. Jeg vet også at KO Predator og gjengen kommer også til å ligge på toppen. B-gjengen er jo kriminell gode selv om de er litt "underdogs" akkurat nå. Ser at noen har skrevet at P-X kommer til å klare seg bra, men det tror jeg nok ikke....

hvilke stammer kommer til å være på top 5?
Rawr, ko og gjengen b-gjengen (men ikke med engang).

Jeg har lagt merke til etter at K O har vært ute på rampestreker med IB, har stammen Bound by blood tatt inn mange IB spillere som jeg ser på lite taktisk, de ligger på toppen nå, men de ligger ikke der lenge.

- FB
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
hvem vil vare?
P-X og Wut?
hvem blir borte?
BBB, en gjeng med noobs, og IB-fam.
hvilke stammer kommer til å være på top 5?:p

Vanskelig å si, men jeg ser for meg Wut? i toppen om en liten stund :)
 

DeletedUser

Guest
hvem vil vare?
Jeg VET at Rawr kommer til å ligge på toppen. Jeg vet også at KO Predator og gjengen kommer også til å ligge på toppen. B-gjengen er jo kriminell gode selv om de er litt "underdogs" akkurat nå. Ser at noen har skrevet at P-X kommer til å klare seg bra, men det tror jeg nok ikke....

hvilke stammer kommer til å være på top 5?
Rawr, ko og gjengen b-gjengen (men ikke med engang).

Jeg har lagt merke til etter at K O har vært ute på rampestreker med IB, har stammen Bound by blood tatt inn mange IB spillere som jeg ser på lite taktisk, de ligger på toppen nå, men de ligger ikke der lenge.

- FB

Jeg vet jeg stiller meg for hugg bare ved å spørre. men spør nå alikevel:
om en stamme har flere medlemmer enn gjennomsnittet, og framstår som en masserekruteringsstamme. hvorfor blir stammen dømt nedom og hjem før første mnd er gått? om kjerna til stammen er konsentrert rundt et kontinent, og stammen er godt organisert. hva er da til hinder for at stammen da skal kunne hevde seg på topp 5 lista........i mer enn første mnd selvsagt:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mass rec. stammer går somregel under.
Det vet alle som har spilt .no en stund.

Så når det er mass rec. er det somregel bare noobs som joiner.
Derfor dømemr vi dem nedenom og hjem
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg vet jeg stiller meg for hugg bare ved å spørre. men spør nå alikevel:
om en stamme har flere medlemmer enn gjennomsnittet, og framstår som en masserekruteringsstamme. hvorfor blir stammen dømt nedom og hjem før første mnd er gått? om kjerna til stammen er konsentrert rundt et kontinent, og stammen er godt organisert. hva er da til hinder for at stammen da skal kunne hevde seg på topp 5 lista........i mer enn første mnd selvsagt:rolleyes:

Ingenting er i veien. Du ser KO predator, THKO og gjengen sin rank. Det som vises er på OD listene samt hvem som farmer hvem :eek:
 

DeletedUser

Guest
Være litt snille med de også, og ikke drep all lysten de har til og spille.. ville blittt en relativt liten gruppe spillere og krige/farme mot om ikke det fantes masserekrutteringstammer med koordineringsvansker og farme/adle...

Setter også gode penger på KO og Rawr i hvert sitt K, men i K44 er det mer åpent: B-gjengen er for meg iflg TWStats en meget klar kandidat, men med det nye SSB som har fått tilskudd av Pr0 og Myth er det K'et åpent...

K54 er jeg jamen ikke sikker - Prey kanskje?
 

DeletedUser

Guest
hvem vil vare?
P-X og Wut?
hvem blir borte?
BBB, en gjeng med noobs, og IB-fam.
hvilke stammer kommer til å være på top 5?:p

Vanskelig å si, men jeg ser for meg Wut? i toppen om en liten stund :)

Alltid hyggelig å høre hva våre naboer synes om oss ;)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Være litt snille med de også, og ikke drep all lysten de har til og spille.. ville blittt en relativt liten gruppe spillere og krige/farme mot om ikke det fantes masserekrutteringstammer med koordineringsvansker og farme/adle...

Setter også gode penger på KO og Rawr i hvert sitt K, men i K44 er det mer åpent: B-gjengen er for meg iflg TWStats en meget klar kandidat, men med det nye SSB som har fått tilskudd av Pr0 og Myth er det K'et åpent...

K54 er jeg jamen ikke sikker - Prey kanskje?

Sier meg veldig enig her, Vifle + at WL kanskje kan nå langt etterhver, om dem orker å være aktiv og har riktig diplomati videre ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Være litt snille med de også, og ikke drep all lysten de har til og spille.. ville blittt en relativt liten gruppe spillere og krige/farme mot om ikke det fantes masserekrutteringstammer med koordineringsvansker og farme/adle...

Setter også gode penger på KO og Rawr i hvert sitt K, men i K44 er det mer åpent: B-gjengen er for meg iflg TWStats en meget klar kandidat, men med det nye SSB som har fått tilskudd av Pr0 og Myth er det K'et åpent...

K54 er jeg jamen ikke sikker - Prey kanskje?

Så du satser på KO (T.R/PUUSY) i K45, og Rawr! i K54 og kansje B-g i K44, vel, K55 da? jo nemli P-X som alle hakker på...

Rover
 

DeletedUser

Guest
Sier meg veldig enig her, Vifle + at WL kanskje kan nå langt etterhver, om dem orker å være aktiv og har riktig diplomati videre ;)

Mye enig med bådee Vifle og Amstaff, men må ikke glemme Wut?. Stammen til Jerle & Co :)
 

DeletedUser

Guest
Beklager så mye her, jeg rotet når jeg skrev posten min etter så på stats.. trodde jeg skulle ha det i hodet men neidaaa :eek:

K44 - B-gjengen, (nye) SSB - emn holder en knapp på B-gjengen
K45 - KO
K54 - Rawr
K55 -Ice / PMS

setter Wut som en potensiell outsider, men undervurderer slett ikke den stammen med der med Jerle nei.. Håper jeg blir tilgitt for blemmen med gjentaklse av K54 - prey er jo i K45... skal ikke skje igjen :D
 
Sist redigert av en moderator:
Topp