Statestikk over krigen

DeletedUser

Guest
Kjempekult! Jaja, ser ut som du har nok å gjøre da ;) Både MD-kontoen og i tillegg terhals-kontoen. Lykke til:)

De ga opp etter at vi fikk KV på terhals. Han var på sykehuset og måtte operere... Så det er derfor dere har klart å ta byer av han.
Og for min del, så har RNG ikke klart å ta nok byer til å kunne si noe spess om det :D Mister få byer og de jeg mister readler jeg lett... Så det er mye arbeid fra RNG sin side til liten nytte. :eek:

Går også rykter om at en ny spiller i RNG sliter når h*n får inc. Blir moro dette!!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
De ga opp etter at vi fikk KV på terhals. Han var på sykehuset og måtte operere... Så det er derfor dere har klart å ta byer av han.
Og for min del, så har RNG ikke klart å ta nok byer til å kunne si noe spess om det :D Mister få byer og de jeg mister readler jeg lett... Så det er mye arbeid fra RNG sin side til liten nytte. :eek:

Går også rykter om at en ny spiller i RNG sliter når h*n får inc. Blir moro dette!!

Jeg synes nå det er litt mistenkelig at dere i IB hele tiden kommer med unnskyldninger når en spiller mister mange byer. Just sayin´. Dere har kommet med så mange unnskyldninger på vegne av andre spillere at jeg regner med at dette bare er tull fra ende til annen. Om dette ene tilfellet faktisk er sant, vet jeg ikke, men statistikken taler for at dette også går under kategorien "bortforklaringer". Men for all del, om unnskyldninger er deres måte å forsvare dere på, så er det greit :)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Synes du kan holde deg for god for slike kommentarer når noen faktisk har vært syk og blitt operert på sykehuset. Viktigheten av TW kan ikke sammenlignes med det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes nå det er litt mistenkelig at dere i IB hele tiden kommer med unnskyldninger når en spiller mister mange byer. Just sayin´. Dere har kommet med så mange unnskyldninger på vegne av andre spillere at jeg regner med at dette bare er tull fra ende til annen. Om dette ene tilfellet faktisk er sant, vet jeg ikke, men statistikken taler for at dette også går under kategorien "bortforklaringer". Men for all del, om unnskyldninger er deres måte å forsvare dere på, så er det greit :)

Så du føler ingen sympati i det hele tatt? Hvorfor skulle vi lyve om noe sånt som det her?! Det hadde vært grusomt!
Vi bortforklarer ingenting. Har bare fått inntrykket at flere har syntes det har vært så rart at det var lett å ta byer av terhals. Og her kommer vi med grunnen.. Straks vi fikk KV der, har vi tatt tilbake flere titalls med byer.... -_-

Synes du kan holde deg for god for slike kommentarer når noen faktisk har vært syk og blitt operert på sykehuset. Viktigheten av TW kan ikke sammenlignes med det.

Helt enig!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Om han er opperert så ønsker vi han selvsagt god bedring :)
Om dette derimot er tull, da synest jeg at forklaringen er langt under beltestedet :mad:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vel, vi har vel flere ganger tatt hverandre for å komme med en unnskyldning som ikke helt er identisk med virkeligheten, har vi ikke? Dere har kommet med en god del unnskyldninger bare for å dekke over at vi klarte å finne ut hvilke spillere som var innaktive, og kjøre på mot den spilleren.

Om dette er sant, så er det selvfølgelig helt forferdelig, det er ikke noe å si om den saken, men jeg har rett og slett vanskeligheter med å tro på det :) Du kjenner sikkert den "rope på ulven"- historien, vel, vi sitter litt i den samme gjørma som den stakkars gjeteren.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
De ga opp etter at vi fikk KV på terhals. Han var på sykehuset og måtte operere... Så det er derfor dere har klart å ta byer av han.
Og for min del, så har RNG ikke klart å ta nok byer til å kunne si noe spess om det :D Mister få byer og de jeg mister readler jeg lett... Så det er mye arbeid fra RNG sin side til liten nytte. :eek:

Går også rykter om at en ny spiller i RNG sliter når h*n får inc. Blir moro dette!!

Er det noen som har sagt at vi er ferdige med deg enda MD? Hovmod står for fall heter det..
 

DeletedUser

Guest
Så du føler ingen sympati i det hele tatt? Hvorfor skulle vi lyve om noe sånt som det her?! Det hadde vært grusomt!
Vi bortforklarer ingenting. Har bare fått inntrykket at flere har syntes det har vært så rart at det var lett å ta byer av terhals. Og her kommer vi med grunnen.. Straks vi fikk KV der, har vi tatt tilbake flere titalls med byer.... -_-

Heheh, vell vis du har hvert KV for terhals så må jeg le litt da jeg ser på mine rapporter fra alle de tapte adelsene terhals har fått av å sende mot stackede byer som han ikke enda har greid å re-adlet :eek:
Han fortsetter også å sende nukse i blinde... -_-
 

DeletedUser

Guest
Vel, vi har vel flere ganger tatt hverandre for å komme med en unnskyldning som ikke helt er identisk med virkeligheten, har vi ikke? Dere har kommet med en god del unnskyldninger bare for å dekke over at vi klarte å finne ut hvilke spillere som var innaktive, og kjøre på mot den spilleren.

Om dette er sant, så er det selvfølgelig helt forferdelig, det er ikke noe å si om den saken, men jeg har rett og slett vanskeligheter med å tro på det :) Du kjenner sikkert den "rope på ulven"- historien, vel, vi sitter litt i den samme gjørma som den stakkars gjeteren.

Vanskelig tro på? Tror du virkelig vi er så kyniske at vi lyver om sånt?

Er det noen som har sagt at vi er ferdige med deg enda MD? Hovmod står for fall heter det..

Nei, jeg vet at dere ikke er ferdig med meg. Dere har sikkert bare såvidt starter. Ikke at jeg er så veldig imponert :) Veldig artig å se at dere enten sender nukes mot tomme byer eller stackede. Klart varer ikke det evig, men vil påstå at siden jeg har holdt ut i 3 måneder, har jeg ikke noe vansker for å holde ut i 3 til...
Og det å sende ut 10 000 fakes virker enten desperat eller så er det bare et tidsfordriv. Kan ærlig talt ikke si at det er noe så tilfredsstillende som å ignorere fakes ;)

Heheh, vell vis du har hvert KV for terhals så må jeg le litt da jeg ser på mine rapporter fra alle de tapte adelsene terhals har fått av å sende mot stackede byer som han ikke enda har greid å re-adlet :eek:
Han fortsetter også å sende nukse i blinde... -_-

Var KV for han i ca 20 timer. På den tiden adlet jeg tilbake over 20 byer, så hva er det du ler av? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kan ærlig talt ikke si at det er noe så tilfredsstillende som å ignorere fakes ;)

Vet du, MD... der er jeg faktisk dønn uenig. Det er ekstremt kjedelig å ignorere fake på fake på fake på fake på fake... En skulle tro de aldri tok slutt :eek: Fakes må være noe av det kjedeligste som finnes, aner ikke hvordan du kan finne noen glede i dem... :eek:

Meeeeeeen... noen som gidder å fiske fram litt statistikker her? Har vært veldig lite av dem nå i det siste, og jeg gidder ikke finne fram noe selv :p
 

DeletedUser

Guest
Vet du, MD... der er jeg faktisk dønn uenig. Det er ekstremt kjedelig å ignorere fake på fake på fake på fake på fake... En skulle tro de aldri tok slutt :eek: Fakes må være noe av det kjedeligste som finnes, aner ikke hvordan du kan finne noen glede i dem... :eek:

So? Fakes gjør ingen skade.. Er faktisk helt sikker på at det er mer slitsomt å sende de ut enn å ignorere dem :D


Side 1:
Stammer: , IB, HVIB, viking, ROTA
Side 2:
Stammer: , RNG, RNGA, BOL, H.F.O

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 345
Side 2: 195
Forskjell: 150

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,181,945
Side 2: 1,760,592
Forskjell: 1,421,353

chart
 

DeletedUser

Guest
So? Fakes gjør ingen skade.. Er faktisk helt sikker på at det er mer slitsomt å sende de ut enn å ignorere dem :D

Kanskje det, men skjønner ikke hvorfor du på død og liv skal synes det er GØY å ignorere fakes :p Jeg vet om mange ting som jeg liker mye bedre ;)

Men si meg en ting... hvorfor fortsette å inkludere ROTA?
 

DeletedUser

Guest
Kanskje det, men skjønner ikke hvorfor du på død og liv skal synes det er GØY å ignorere fakes :p Jeg vet om mange ting som jeg liker mye bedre ;)

Men si meg en ting... hvorfor fortsette å inkludere ROTA?

Det som er gøy med å ignorere fakes er nettopp at det er fakes... Da kan man fokusere på alt annet :p

Glemte at ROTA var borte. Har lagret statistikken på twstats på profilen. Skal ikke ta de med på neste statistikk :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, den er grei :) Det gjør egentlig ingenting uansett, jeg bare lurte :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: BOL, H.F.O
Side 2:
Stammer: IB, HVIB

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 49
Side 2: 27
Forskjell: 22

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 451,377
Side 2: 238,637
Forskjell: 212,740

chart



Elendige stats, men vi leder:D

Så verdenskrigen har ikke snudd som md desperat prøver å fremstille det som, de tar byer kun på en plass. Vil legge til at de har prøvd seg på oss denne uka, en spiller har gått opp 70 mill i odd uten at IB har så store resultat:D:)
 

DeletedUser

Guest
Så verdenskrigen har ikke snudd som md desperat prøver å fremstille det som, de tar byer kun på en plass. Vil legge til at de har prøvd seg på oss denne uka, en spiller har gått opp 70 mill i odd uten at IB har så store resultat:D:)

Vi kan si det samme om oss :) Altså BOL har desperat prøvd å knekke en ved fronten vår og spilleren har steget med over 210 mill ODD på bare 4 uker og ikke mistet så alt for mye ^^

Vi tar bare på et sted? Det er jo det som teller.. dere tar litt av oss og vi tar mye av dere (totalt), så spiller ingen rolle for oss om vi taper 30 :eek: byer til dere...

Må si at dere fire (BOL, RNG(+A) og H.F.O) har hatt et elendig samarbeid :) Dere er større og har flere spillere og allikevel taper dere! :D
Og her kommer du og skryter av at dere tar 30 byer av oss når vi tar 1000 av RNG i nord? Wow.... er ikke mye å skryte av akkurat...
 
Topp