Statestikk over krigen

DeletedUser

Guest
Vi er langt over 1/3 av nuksa våre, 1000 angrep er 1/3. De også er veldig bra. Denne gangen har vi sendt 1000 nuks bare mot BuRn og vi har 1000 mot IB/HVIB. (slå dem MD)

Lol. Vi har ikke det behovet. For at vi skal sende 1000 nukes, trenger vi 2 stk i stammen. Har selv en god del, så vi deler derfor opp angrepene. I tillegg er vi ikke så heldige ved at vi bare har en front. Akkurat nå er nesten hele IB ved en front. I og med at vi er såpass presset på alle fronter, gjør vi en særdeles god jobb :)

Det er vinter enda.
 

DeletedUser

Guest
i stedet for og skryte av av 2 stk kan samle 2000nukes, så begynn og gi oss motstand da:D ser ikke ut som 2000nukes akkurat nå:) la os si det sånn at ib/Hvib gir ikke akkurat så veldig mye motstand?;)

Mot deg? Eller mot hele stammen?

Etter det jeg har erfart meg så får RNG nok og gjøre når offansivene bølger på. ;)
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Mot deg? Eller mot hele stammen?

Etter det jeg har erfart meg så får RNG nok og gjøre når offansivene bølger på. ;)

mot stammen da:) PS: jeg er ikke i RNG;) så ikke snakk om RNG:) de gjør en god jobb de og... bare ib som skryter av nukene sine? da kan de jo vise dem:)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
i stedet for og skryte av av 2 stk kan samle 2000nukes, så begynn og gi oss motstand da:D ser ikke ut som 2000nukes akkurat nå:) la os si det sånn at ib/Hvib gir ikke akkurat så veldig mye motstand?;)

Du las ikke MD sin post, nei? Gjør det igjen. Forstår du den ikke, så les igjen...igjen....og nok en gang, igjen.
 

DeletedUser

Guest
mot stammen da:) PS: jeg er ikke i RNG;) så ikke snakk om RNG:) de gjør en god jobb de og... bare ib som skryter av nukene sine? da kan de jo vise dem:)

Jeg sier bare at IB/HVIB viser nukene sine til RNG.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier bare at IB/HVIB viser nukene sine til RNG.

Viser? Vi går i parade foran dem :D
Prøver gjentatte ganger å vise dem fram, men får mange grønne rapporter. Tyder på at de vil se dem igjen veldig snart.

Irriterer meg stadig at H.F.O er så langt unna.. Vurderer nesten å byttelåne konto litt for å komme til fronten :D
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Sneilen er heller ikke uten eier, og mons kan ikke vi noen ting for at slutter etter noen inc. Vi har latt nilsh kontoen stå i fred i et år fordi vi har vist den har vært inn aktiv, så ville vi hatt den lette veien så hadde vi tatt den.

1000 angrep for HFO er 1/6 av byene våre, det er 1/3 del av off byene våre. Nå har vi sendt ut mer nuks en 1000, men eg vil likvel påstå at 1000 nuks er kanon bra for en stamme av vår størrelse. Tenk om Ib hadde greid sende ut mer 1/3 av sine nuks på en gang du.:D

Begge kontoene vi angriper har kontovakt, eller sneilen er der selv? (er det MD som er kv siden han er så sur)


Hvorfor nevner du aldri meg og min konto ?

Forresten, syns det er ganske bra gjort av H.F.O, all skryt til dere, de har tatt vinteren fra oss !
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor nevner du aldri meg og min konto ?

Det er bare tilfeldig , du har heller ikke hatt så vanvittig med byer i område. De du hadde må/måte vi slite for å ta, mye støtte fra stammen og fra dine byer lenger oppe i IB land :) Men heldigvis er ikke HFO redd for å bruke nuks!!


Forresten, syns det er ganske bra gjort av H.F.O, all skryt til dere, de har tatt vinteren fra oss !

Endelig en som ser realitetene og klarer og være ærlig, veldig bra gjort. All honnør til deg som tør å si hva du mener selv om det sikkert er upopulært i enkelte kretser i IB!!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå har en ny uke kommet, og så langt står det sist uke:


Side 1:
Tribes: , RNG, RNGA, BOL, V-BOL, H.F.O
Side 2:
Tribes: , IB, HVIB, BuRn, viking

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 183
Side 2: 389
Forskjell: 206

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,650,631
Side 2: 3,592,711
Forskjell: 1,942,080

chart



MEN det er RNG familien som står for det meste tapet:


[spoil]
Side 1:
Tribes: , RNG, RNGA
Side 2:
Tribes: , IB, HVIB, BuRn, viking

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 91
Side 2: 306
Forskjell: 215

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 777,630
Side 2: 2,802,922
Forskjell: 2,025,292

chart



[/spoil]
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dem er under et hardt press i nord. Nå får dem føle og kjempe på flere fronter, og hvordan det er.
 

DeletedUser

Guest
var en del forsjell på hva 40mil i clustrene kan gjøre med en stamme som er 200mil.. håper RNG får opp dette igjen og kjemper videre..

kan være flere fra RNG kommer til å søke til BOL for å sikre sin framtid vist det går samme vei.. tenkt 3mnd framover og 200nye byer hver uke: 200byer * 4uker * 3mnd = 2.500 byer på 2mnd maybe ? men det er vist de kjører like fort og like bra.. noe jeg ikke tror adelsmennene vil takle
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: , H.F.O
Side 2:
Tribes: , IB, HVIB

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 90
Side 2: 626
Forskjell: 536

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 57
Side 2: 10
Forskjell: 47

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 740,441
Side 2: 5,290,528
Forskjell: 4,550,087

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 543,158
Side 2: 84,959
Forskjell: 458,199

chart




Forsatt bra :D
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er bare tilfeldig , du har heller ikke hatt så vanvittig med byer i område. De du hadde må/måte vi slite for å ta, mye støtte fra stammen og fra dine byer lenger oppe i IB land :) Men heldigvis er ikke HFO redd for å bruke nuks!!




Endelig en som ser realitetene og klarer og være ærlig, veldig bra gjort. All honnør til deg som tør å si hva du mener selv om det sikkert er upopulært i enkelte kretser i IB!!!

Flott å høre at dere måtte streve får dem :) Hadde vell blitt for kjederlig og fått dem gratis..
Ja, jeg fikk ganske mye støtte av mine medspillere, så hadde ikke klart alle motangrepene alene.

Mye bedre å heller gi fienden skryt, selv om du er ganske forbanna når du ser fronten går lenger og lenger tilbake..
Men er ganske imponert over H.F.O`s Innstats, noe som har gjort at jeg vil fortsette litt til her, og gjøre det jeg kan får å gjøre litt motstand :)
 

DeletedUser

Guest
Hahahahaa.. du tar hele tiden samme statistikk

Gjør eg vel ikke, vi ligger på 50 -60 byer i uken i snitt :D Det er fiende byer, IB byer. Stammen tar fra 90 til 100 i uken, når 60 av de er fiende byer så må vi være fornøyd :)

Flott å høre at dere måtte streve får dem Hadde vell blitt for kjederlig og fått dem gratis..
Ja, jeg fikk ganske mye støtte av mine medspillere, så hadde ikke klart alle motangrepene alene.

Mye bedre å heller gi fienden skryt, selv om du er ganske forbanna når du ser fronten går lenger og lenger tilbake..
Men er ganske imponert over H.F.O`s Innstats, noe som har gjort at jeg vil fortsette litt til her, og gjøre det jeg kan får å gjøre litt motstand

Sånn skal de være, en som tør å innrømme at fienden gjør det bra, hvorfor er det så vanskelig MD ??


Det er vinter enda.

Ikke i følge andre i stammen din, en av de som faktisk sloss mot oss :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du har jo ikke skjønt støyten av det jeg har prøvd å presse inn i skallen din over lang tid jo :/
Selvsagt klarer jeg å gi skryt til stammer når de gjør det bra, men når jeg ikke syntes det, så lar jeg være.
Kanskje du bare er litt høy på pæra selv? :D Ever think of that?
 

DeletedUser

Guest
Du har jo ikke skjønt støyten av det jeg har prøvd å presse inn i skallen din over lang tid jo :/

Eg har forstått at du har store problem med at en liten stamme slår store "sterke" Ib:)
 

DeletedUser

Guest
Eg har forstått at du har store problem med at en liten stamme slår store "sterke" Ib:)

Slår? Ved å lede på statistikk og ha det store forspranget på 40 byer? Oooo... Snart har dere tatt hele IB! :D

Vent nå litt....... Da BuRn sa at de skulle gå til krig mot RNG skrev de denne krigserklæringen... Den het: Krigs Erklering til RNG & Noobs/BOL... Nå vet jeg hva som står der!! H.F.O.! :D
 

DeletedUser

Guest
å presse IB ut av Bl.a K84 (og snart K85:D) ser jeg på som å slå dere... Selvsagt, har ingen sagt at H.F.O skal erobre IB 100% (med det første...)

;)

Godt nytt år, på etterskudd
 
Topp