Store spørsmål

DeletedUser

Guest
For svarteste **** da. Jeg begynner å bli lei deres evinnelige kverrulering over detaljer alle driter i. Hver gang Marionett skriver noe, skal dere finne frem lupen etter noe å rakke ned på.

Hmm, har det noe med hvordan hun oppfører seg mon tro?-.-
 

DeletedUser

Guest
For svarteste **** da. Jeg begynner å bli lei deres evinnelige kverrulering over detaljer alle driter i. Hver gang Marionett skriver noe, skal dere finne frem lupen etter noe å rakke ned på.

Jeg argumenterer mot ting jeg har andre meninger om. :mad:
 

DeletedUser

Guest

Hmm, du mente jo nettopp at Kristendommen var noe dritt midt i et forum ti det eneste landet i verden som har kristen statsborgerskap (eller noe i den duren) og har hetset folks religion, hvordan kommer dette til å gå?
 

DeletedUser

Guest
Du pirker i småting som ikke har noen betydning.

Når Marionette kommer og sier at jeg skal holde religion utenfor denne tråden, og i tillegg kommer med en påstand jeg er sterkt uenig i svarer jeg selvfølgelig! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, har det noe med hvordan hun oppfører seg mon tro?-.-

Uhm.. Slik gikk denne samtalen:
LO bringer opp gud
Jeg sier kristendommen er noe dritt (noe jeg har veldig mange personlige grunner til å si)
du og LO skriver fire sider der dere kritiserer at jeg trodde LO mente kristendommen når han skrev Gud.

Jepp, Sarsi har rett. Dere gransker alt jeg sier og slenger det tilbake mot meg. Jess, for en varm velkomst jeg fikk til forumet.
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
alle som sreiv noe som ikke hadde med spørsmålet til ex-con å gjøre får straff..

dette innebærerOllis, marionette Rolfus osv...

Og meg helt til slutt:D

TILBAKE TIL POENGET!
 

DeletedUser

Guest
Nei... det er da ikke infraction for å kverulere i denne tråden? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hvem skal ha infraction? Rolfusbragikus?

Vel... den kommentaren til Rolfus var ikke særlig fin så, ja... noe sånt kanskje. :)
Det er vel sikkert grunnlag for noe flere infractions også, på andre... men jeg gidder ikke å sjekke. :p
 

DeletedUser

Guest
En gentelmann med en vakker, kristen kvinne til hustru som ble trist av en stygg komentar om religionen hennes tar selvsakt igjen:)
 
Topp