Store spørsmål

DeletedUser

Guest
Har hun noen gang snakket offentlig? Isåfall skal hun steines til døde. Står i bibelen.

Det vet jeg, og persjonlig ler jeg meg til dæde av det selv:D

Sett profilen min?

Men det er ikke poenget, det finnes forskjellige graderinger av kristendommen (som alle andre meninger). Hun r ikke så kristen, og hun ser vekk fra flere deler av bibelen. Hun synes det er helt greit at det er grove argumenter imot, men å bare si "kristendomen er noe dritt" er bare fryktelig sårende og hetsende, ikke mindre, mulig mer.
 

DeletedUser

Guest
Det vet jeg, og persjonlig ler jeg meg til dæde av det selv:D

Sett profilen min?

Men det er ikke poenget, det finnes forskjellige graderinger av kristendommen (som alle andre meninger). Hun r ikke så kristen, og hun ser vekk fra flere deler av bibelen. Hun synes det er helt greit at det er grove argumenter imot, men å bare si "kristendomen er noe dritt" er bare fryktelig sårende og hetsende, ikke mindre, mulig mer.

Jeg synes steining av helt uskyldige kvinner er noe dritt, og derfor er kristendommen noe dritt ;)
 

DeletedUser

Guest
Vanlig kristendom praktiserer ikke det. :cool:

Kristendommen er bygd opp etter bibelen, og bibelen sier at de skal det. Jeg vet at de ikke praktiserer det, men siden det står i bibelen betyr det at kristendommen er for steining av kvinner.
 

DeletedUser

Guest
Kristendommen er bygd opp etter bibelen, og bibelen sier at de skal det. Jeg vet at de ikke praktiserer det, men siden det står i bibelen betyr det at kristendommen er for steining av kvinner.

Greitgreit, var det ikke du som ike vile diskutere dette?

End of the case, normale kristene praktiserer ikke slike ting, basta...
 

DeletedUser

Guest
Kristendommen er bygd opp etter bibelen, og bibelen sier at de skal det. Jeg vet at de ikke praktiserer det, men siden det står i bibelen betyr det at kristendommen er for steining av kvinner.

Hadde de vært for det hadde de praktisert det. Sånn er den saken.
 

DeletedUser

Guest
Kristendommen er bygd opp etter bibelen, og bibelen sier at de skal det. Jeg vet at de ikke praktiserer det, men siden det står i bibelen betyr det at kristendommen er for steining av kvinner.

Faktisk er kristendommen bygd opp etter nye testamentet. Gamle testamentet har med det som skjedde før Kristi fødsel (Kristi - krisendommen:rolleyes:). Det var vel egentlig ikke de kristne som steinet kvinner, og kristendommen er faktisk kalt kjærlighetens religion. Om du sikter til den episoden med en kvinne som hadde gjort noe, og folk ville steine henne. Jesus sa at den skyldfrie kunne kaste den første steinen, og litt etter litt gikk alle sammen. Jesus lot kvinnen gå. Ergo: Kristendommen er mot steining av kvinner, menn, barn og alt annet levend, for den saks skyld.
 

DeletedUser

Guest
Faktisk er kristendommen bygd opp etter nye testamentet. Gamle testamentet har med det som skjedde før Kristi fødsel (Kristi - krisendommen:rolleyes:). Det var vel egentlig ikke de kristne som steinet kvinner, og kristendommen er faktisk kalt kjærlighetens religion. Om du sikter til den episoden med en kvinne som hadde gjort noe, og folk ville steine henne. Jesus sa at den skyldfrie kunne kaste den første steinen, og litt etter litt gikk alle sammen. Jesus lot kvinnen gå. Ergo: Kristendommen er mot steining av kvinner, menn, barn og alt annet levend, for den saks skyld.

Let me get this straight, som de sier.

Bibelen er hellig for kristendommen.
Kristne er mot bibelen.

Denne religionen gjør meg bare mer og mer forvirret :confused:
 

DeletedUser

Guest
Faktisk er kristendommen bygd opp etter nye testamentet. Gamle testamentet har med det som skjedde før Kristi fødsel (Kristi - krisendommen:rolleyes:). Det var vel egentlig ikke de kristne som steinet kvinner, og kristendommen er faktisk kalt kjærlighetens religion. Om du sikter til den episoden med en kvinne som hadde gjort noe, og folk ville steine henne. Jesus sa at den skyldfrie kunne kaste den første steinen, og litt etter litt gikk alle sammen. Jesus lot kvinnen gå. Ergo: Kristendommen er mot steining av kvinner, menn, barn og alt annet levend, for den saks skyld.

Det står mye rart i det nye testamentet også... tro meg. ;)
 
Reaksjonspoeng
3
Alle religioner er syke.
Alle religiopner har noe helt selvmotsigende og tullerusk ved seg.

Kristendommen nekter jo å godta f.eks. evolusjonsteorien som er verdens best beviste teori.
Buddhismen og Hinduismen har jo det kastesystemet som putter folk i båser fordi de ble født i den og den familien.
Jødedommen er mye det samme som krsitendommen ang. skapelsen.
Det finnes ikke en religion som har et fundament som bygger på syke, syke ting;)

Det er derfor jeg er humanist:D
 

DeletedUser

Guest
Alle religioner er syke.
Alle religiopner har noe helt selvmotsigende og tullerusk ved seg.

Kristendommen nekter jo å godta f.eks. evolusjonsteorien som er verdens best beviste teori.
Buddhismen og Hinduismen har jo det kastesystemet som putter folk i båser fordi de ble født i den og den familien.
Jødedommen er mye det samme som krsitendommen ang. skapelsen.
Det finnes ikke en religion som har et fundament som bygger på syke, syke ting;)

Det er derfor jeg er humanist:D

Jeg liker humanisme... :)
 

DeletedUser

Guest
Diskutere saklig om religioner på off-topic forumet i et krigspill...
Det er fail :cool:
 
Topp