Altså, nå er det slik at siden dag én, så har BNP ligget i krig med en eller annen stamme. De har vunnet så å si alt som er av kriger, og det er ikke bare flaks at nettopp den stammen er soleklar nr.1 på v4 akkurat nå. Så det å si at de merget seg til seier, blir for meg veldig tynt, og heller som en unnskyldning. BNP hadde en offensiv plan og strategi, tok de mulighetene som kom til å gjøre det beste ut av det. De har kjempet og stått på, med aktive ledere og ikke minst medlemmer.
Jeg begynner å gå ganske lei av å forklare deg det.. Om og om igjen, jeg sier bare at deres unskyldning for å trekke IAP'en med SDDN er en løgn om at de vil ha mer motstand. De vil bare vinne denne verdenen fortest mulig, trenger ikke fortelle oss en hvit løgn bare for høflighetens skyld.
Jeg har allerede innrømmet at jeg vet BNP hadde vunnet, men det hadde blitt veldig mye mer fair. Om de isteden for å erklære krig mot SDDN hadde erklært krig mot det som før var EASY. Dette kunne ført til at krigen hadde blitt mer fair, i steden for det den er i dag.
BNP hadde en strategi, dere kan kritisere den så mye dere ønsker, men i motsentning til flesteparten, så hadde faktisk BNP en strategi, og ikke minst guts nok til å gjøre den strategien/drømmen til virkelighet. Det at SDDN og 7Bulls kommer nå å klager, skjønner jeg meget godt. BNP seiler opp som mulig vinner av v4, og såklart skulle alle andre ønske at de var der istedenfor BNP. EASY og BNP har samarbeidet og hatt samtaler i en meget lang tid, har samkjørt angrep og offensiver som om dette var snakk om en eneste stamme. De har knyttet flere bånd mellom hverandre, og vokst seg sterkere på den måten. Vel, hadde 7Bulls kuttet ut gråbyadlinga etter Capes, hatt en mer offensiv plan videre i v4 og hatt guts nok til å følge den, tror jeg denne krigen kunne vært spennende. Dessverre bestod 7Bulls av ledere og medlemmer som heller ønsket å bygge seg store og feite på gråbyer, lukke øya for så å åpne dem når krigen er et faktum. Ikke gi BNP skylda for at dere har vært late i både diplomati, politikk og ikke minst mtp krigføring og offensiv tenking!
Det har aldri vært SDDN sitt mål å vinne denne verdenen, vi kunne gjort mye anerledes om vår intensjon var å vinne v4.
Dette begynner å minne vanvittig mye om unnskyldninger, selv om J4F hardnakket hevder det motsatte, og slike "hvis vi hadde gjort slik"-argumenter, som egentlig er like spennende som å se maling tørke.
Hvor står det at jeg sier vi kunne gjort ting anerledes, jeg benekter da aldri at BNP har vunnet krigen? Det jeg benekter er at BNP har vunnet dette med skill. Det kjeder meg å høre at folk enda ikke har forstått at jeg hvorfor vi i SDDN ikke hadde som mål å vinne v4. Vi spilte på v4 for å ha det gøy.
Vel, vi kan selvfølgelig kritisere BNP for mergen. Eller, kan vi egentlig det? Merget seg til toppen - var det en eller annen som sa her. Hehe, fakta er vel heller at BNP allerede ledet serveren soleklart før mergen uansett, såee, om det argumentet skal brukes flere ganger, går jeg heller å se på den nymalte kommoden tørke, for så å male den med et nytt strøk, for så å leke stirreleken med den igjen. Hva er forskjellen på om de aktive i BNP og de aktive i EASY merger eller ikke gjør det? Forskjellen er at de samles under et felles stammenavn, ikke noe mer. Hvorfor dere i 7Bulls og SDDN whiner såpass mye om, skjønner jeg ikke helt, da dere hadde vært borte fra v4-kartet hvis disse stammene ikke hadde merget og heller gått til krig mot hverandre. Så, who cares?
Okay la oss sitere deg da: "Allerede ledet serveren soleklart."
Flott da, så da skal de merge seg til å ha hele verden for seg selv? I mine øyne er det GAAANSKE feigt gjort. Men hey, jeg sier ikke at jeg ikke forstår hvorfor de gjorde det. Men det er feigt. EASY og BNP har jobbet sammen, fint.. Men det forandrer ikke det faktum at dere har erklært IAP'en med SDDN over fordi dere ville ha mostand.. HVORFOR gjør dere det da ikke med det som før var easy?
Igjen; Om 7Bulls hadde hatt ledere og medlemmer som faktisk stod på for stammen, så hadde dere nådd enda lenger. Men nå er det slik at vi sitter her, med 7Bulls-medlemmer som kommer whinende på forumet for å spe mer møkk over den mulige verdensseieren til BNP.
Nei, ta dere heller sammen. Se heller på hva dere kunne gjort annerledes, og kritiser heller dere selv enn å svartmale andres seier.
............ LES OVER?
mvh
Scarborough