Videresendt, Inno Svare på søknad

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Dette vil først være et spørsmål, forså å bli et forslag hvis det ikke allerede finnes. Derfor plasser jeg det i dette forumet.

Når man i dag får en søknad fra en spiller direkte til stammen, altså under "Rekruttering" i stamme-menyen, og går inn på denne søknaden så får man kun opp forslagene "aksepter" og "avslå". Det jeg da lurer på er hvordan kan jeg svare på denne forespørselen? Ja, jeg vet det er mulig starte en samtale med han på egenhånd, men det ønsker jeg ikke. Jeg vil kunne stille spørsmål til spilleren når jeg ser søknaden.


Nytt forslag: vil også at det skal være mulig å søke hos en stamme (igjennom søknadsknappen på profilen) selv om man allerede er i en stamme. Det var mange som dolket hverandre og kongene/lederne sine i middelalderen, og ser ingen grunn til at dette ikke skal være mulig på dette spillet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
De fleste stammer skrur vel av denne, slik at de får søknadder på pm og kan ta vare på de, legge de inn i en ny mappe.

Dette støttes fordeom :)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Nytt forslag: vil også at det skal være mulig å søke hos en stamme (igjennom søknadsknappen på profilen) selv om man allerede er i en stamme. Det var mange som dolket hverandre og kongene/lederne sine i middelalderen, og ser ingen grunn til at dette ikke skal være mulig på dette spillet.
 
Topp