Synes slikt som dette er litt synd i grunn...

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Off, kan si at .net er slitsom, men trokke den er verre enn .no..


Resten forsjellen er poengmessig. Sendt i spillet blir det tøft der.

Men en av de som eg tror er de mest krevende er nok de tyske serverene..

En venn av meg har nå 15 mill poeng (tror eg) og han sier at når de skal ta ut noen må hele stammen gå mot en eller 2 personer, for når de angriper, så er det over 100k tropper i vær by, så dere kan tenke på hvor vanskelig det er:)

Det har jeg nå mye av på v2.no jeg men...
 

DeletedUser

Guest
Haha, nydelig Jokke :D
Anyways, Ja Simplicity, jeg vil påstå at du er relativt fintfølende for slike innlegg, om du ikke evner å se selvironien til Mr. G&W's post her.
Men som han selv sa.. Dere får ta det ut på spillbrettet, så får vi da alltids finne ut hvem av dere som har rett i å skryte på seg pomp og prakt :)
 

DeletedUser

Guest
Vel - han har jo moderert seg ned nå da - og da er jo egentlig poenget mitt med tråden oppnådd ;)

Hadde jeg trodd han faktisk var et snev av selvironisk når han skrev at han med letthet skulle vært rank 1 hadde jeg ikke nølt med og godta det som en spøk.

Men med tanke på enkelte andre spillere som deltar på V5 prøvde jeg og gi han en sjanse til og vise et snev av ydmykhet (om man leser i PM gangen) noe som ikke var særlig aktuelt fra hans side (dengang da ihvertfall :rolleyes: ).

Har ingen problemer med spillere som er litt "cocky", når det utføres på en morsom måte :D

(skal jo også sies at han startet PM delen til en i stammen og klagde på at her ble det bygd masse miner (noe som var unødvendig i hans øyne) men growth tracker viste selv at han hadde gjort akkurat det samme :rolleyes: )
 
Topp