Taggescript

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
javascript:function V(){return 1;}window.onerror=V;function Z(){a=2;b=0.6;c='{unit} ({coords}) {player} F{distance} {sent}'; p=['Scout','LC','HC','Axe','Sword','Ram','***Noble***'];d=document;function J(e){return/\s\(((\d+)\|(\d+))\)\sK/i.exec(e);}function K(e){f=parseInt(e,10);return(f>9?f:'0'+f);}function L(g,e){return g.getElementsByTagName(e);}function N(g){return g.innerHTML;}function M(g){return N(L(g,'a')[0]);}function O(){return k.insertRow(E++);}function W(f){return B.insertCell(f);}function P(g,e){g.innerHTML=e;return g;}function X(e){C=B.appendChild(d.createElement('th'));return P(C,e);}function Y(f){return K(f/U)+':'+K(f%(U)/T )+':'+K(f%T);}U=3600;T=60;R='table';S='width';s=L(document,R);for(j=0;j<s.length;j++){s[j].removeAttribute(S);if(s[j].className=='main'){s=L(L(s[j],'tbody')[0],R);break;}}D=0;for(j=0;j<s.length;j++){s[j].removeAttribute(S);if(s[j].className='vis'){k=s[j];if(t=k.rows)D=t.length;break;}}for(E=0;E<D;E++){l=t[E];m=(u=l.cells)?u.length:0;if(m){u[m-1].colSpan=5-m;if(N(u[0])=='Arrival:')Q=new Date(N(u[1]).replace(/<.*/i,''));else{if(N(u[0])=='Arrival in:')v=N(u[1]).match(/\d+/ig);}if(E==1)G=M(u[2]);if(E==2)w=J(M(u[1]));if(E==4)x=J(M(u[1]));}}y=v[0]*U+v[1]*T+v[2]*1;n=w[2]-x[2];o=w[3]-x[3];F=Math.sqrt(n*n+o*o);H=F.toFixed(2);E=D-2;s=L(k,'input');i=s[1];h=s[0];h.size=T;B=O();P(W(0),'Distance:').colSpan=2;P(W(1),H+' Fields').colSpan=2;B=O();X('Unit');X('Sent');X('Duration');X('Name to');c=c.replace(/\{coords\}/i,w[1]).replace(/\{distance\}/i,H).replace(/\{player\}/i,G);for(j in p){z=Math.round([9,10,11,18,22,30,35][j]*T*F/a/b);A=z-y;if(A>0){I=Y(z);B=O();P(W(0),p[j]);P(W(1),A<T&&'just now'||A<U&&Math.floor(A/T)+' mins ago'||Y(A)+' ago');P(W(2),I);C=W(3);q=C.appendChild(i.cloneNode(1));r=C.appendChild(h.cloneNode(1));r.id='I'+j;r.value=c.replace(/\{duration\}/i,I).replace(/\{sent\}/i,new Date(Q-z*1000).toLocaleString().replace(/.\d{4}/i,'').replace(/(\w{3})\w*/i,'$1')).replace(/\{unit\}/i,p[j]);q.onmousedown=new Function('h.value=d.getElementById(\'I'+j+'\').value;');}}}Z();

fancy og forbedret tagge script, godkjent på .net, tenkte det var på tide å få det godkjent her også, og siden bildet er både lettere og bedre beskrivende en ord legger jeg bare et bilde av funksjonen under :0

O.jpg


må muligens fikses litt på for å funke på .no, men etterlater slik til folk som faktisk skjønner hva alle de bokstavene i scriptet betyr >.>
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Må man endre en del på scriptet før det kan brukes her? :O
 

DeletedUser

Guest
Må i alle fall bytte ut 'Arrival in' med 'Ankomst om' og 'Arrival' med 'Ankomst'. Men funkar fortsatt ikkje :/
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nå er jo jeg totalt n00b på å lage/oversette scripts, men tipper att alle ting som er markete med ' på hver side må oversettes til norsk :)
 

DeletedUser

Guest
jeg har aldri oversatt noen, så jeg vet ikke noe om det.
håper noen kan hjelpe oss med dette :p
 

DeletedUser

Guest
Må endre tidspunktet som står bakerst også, så vidt jeg husker så er vi i GMT+1, ikke GMT som det er på bildet
 

DeletedUser

Guest
På screenshoten så står det KUN GMT, så ingen grunn til å være bråkjekk her :)
 

DeletedUser

Guest
Så det kan redigeres til å fungere på .no?

Ser ut som et veldig bra script :cool:
 

DeletedUser

Guest
.net har GMT+1 Nolaw..

Tor alle skjønner at du ikke liker at det står GMT der
 

DeletedUser

Guest
Det ble spurt hvor det sto, og jeg svarte så godt jeg kunne.. Skjønner ikke hvorfor folk har noe imot at man svarer ontopic på dette forumet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp