Taggescript

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
for øyeblikket har vi nådd en liten bump i oversettelses veien, mest pga. jeg en mangel på folk som kan/ er interessert i å få det til, men vi har ihvertfall funnet det som vi tror er problemet, så hvis noen kan java og har litt ekstra fritid er det bare å ta kontakt ^^
 

DeletedUser

Guest
Fant noen feil som jeg fikset, men den er fortsatt ikke oversatt...

Med tanke på de feilene jeg fant så tviler jeg på at den har brukt alle funksjonene bra på engelsk server :eek:

Har ikke noen brukere hvor jeg har flere enn 1 byer eller noen incommende.
Så hadde noen tatt seg bryet ved å teste?


PHP:
javascript:function V(){return 1;}window.onerror=V;function Z(){a=2;b=0.6;c='{unit} ({coords}) {player} F{distance} {sent}'; p=['Scout','LC','HC','Axe','Sword','Ram','***Noble*** '];d=document;function J(e){return/\s\(((\d+)\|(\d+))\)\sK/i.exec(e);}function K(e){f=parseInt(e,10);return(f>9?f:'0'+f);}function L(g,e){return g.getElementsByTagName(e);}function N(g){return g.innerHTML;}function M(g){return N(L(g,'a')[0]);}function O(){return k.insertRow(E++);}function W(f){return B.insertCell(f);}function P(g,e){g.innerHTML=e;return g;}function X(e){C=B.appendChild(d.createElement('th'));return P(C,e);}function Y(f){return K(f/U)+':'+K(f%(U)/T )+':'+K(f%T);}U=3600;T=60;R='table';S='width';s=L( document,R);for(j=0;j<s.length;j++){s[j].removeAttribute(S);if(s[j].className=='main'){s=L(L(s[j],'tbody')[0],R);break;}}D=0;for(j=0;j<s.length;j++){s[j].removeAttribute(S);if(s[j].className='vis'){k=s[j];if(t=k.rows)D=t.length;break;}}for(E=0;E<D;E++){l =t[E];m=(u=l.cells)?u.length:0;if(m){u[m-1].colSpan=5-m;if(N(u[0])=='Arrival:')Q=new Date(N(u[1]).replace(/<.*/i,''));else{if(N(u[0])=='Arrival in:')v=N(u[1]).match(/\d+/ig);}if(E==1)G=M(u[2]);if(E==2)w=J(M(u[1]));if(E==4)x=J(M(u[1]));}}y=v[0]*U+v[1]*T+v[2]*1;n=w[2]-x[2];o=w[3]-x[3];F=Math.sqrt(n*n+o*o);H=F.toFixed(2);E=D-2;s=L(k,'input');i=s[1];h=s[0];h.size=T;B=O();P(W(0),'Distance:').colSpan=2;P(W( 1),H+' Fields').colSpan=2;B=O();X('Unit');X('Sent');X('Du ration');X('Name to');c=c.replace(/\{coords\}/i,w[1]).replace(/\{distance\}/i,H).replace(/\{player\}/i,G);for(j in p){z=Math.round([9,10,11,18,22,30,35][j]*T*F/a/b);A=z-y;if(A>0){I=Y(z);B=O();P(W(0),p[j]);P(W(1),A<T&&'just now'||A<U&&Math.floor(A/T)+' mins ago'||Y(A)+' ago');P(W(2),I);C=W(3);q=C.appendChild(i.cloneNode (1));r=C.appendChild(h.cloneNode(1));r.id='I'+j;r. value=c.replace(/\{duration\}/i,I).replace(/\{sent\}/i,new Date(Q-z*1000).toLocaleString().replace(/.\d{4}/i,'').replace(/(\w{3})\w*/i,'$1')).replace(/\{unit\}/i,p[j]);q.onmousedown=new Function('h.value=d.getElementById(\'I'+j+'\').val ue;');}}}Z();
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det funket ikke for meg, det eneste som skjer er at TW "bildet", altså hovedbilde til TW, ikke hurtigmenyen og det der, blir forminsket. Vanskelig å forklare :p
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg skulle bare teste det ut jeg, siden jeg har incs. ;)
Har da et tagge-script som funker, så jeg har ikke noe hastverk.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp